TUR att jag inte fick käka @qitis för MadaFörövrigt hade det nog slutat annorlunda om inte Mirtai hade käkats, hon skulle nämligen ha siat Art
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TUR att jag inte fick käka @qitis för MadaFörövrigt hade det nog slutat annorlunda om inte Mirtai hade käkats, hon skulle nämligen ha siat Art
Jag satt in i det sista och väntade på din röst nu till sista lynchen för jag verkligen inte ville rösta på Emro. Sen röstade jag och ändrade inte när jag såg att du också röstade där för jag litade på dig.
Jag var nog annars den flest trodde på som ulvJag satt in i det sista och väntade på din röst nu till sista lynchen för jag verkligen inte ville rösta på Emro. Sen röstade jag och ändrade inte när jag såg att du också röstade där för jag litade på dig.
Vi som nojade som attan på vem som skulle vara skyddad
Ja, när du frågade om att skicka till samma så tänkte jag att det vore ju en bra idé. Och sen väljer du mellan två ulvarJag skickade ju iaf ett paket till en god
Till mitt försvar var det inte bara för att jag var ulv, utan också för att jag upptäckte att när det är tredje leken direkt på varandra så orkar jag inte leka längreHur kunde du lita på henne?
Hon var ju skitskum leken igenom. Art också.
Jag skickade ju iaf ett paket till en god
Hur kunde du lita på henne?
Jag trodde Art eller Mada skulle ryka idag, men sen röstar alla på Emro för att det är bra att samla rösternaHur kunde du lita på henne?
Trodde du skullle skydda Xfie om du var ängeln.ha ha - jag tänkte att antingen så funkar det eller så är du ulv
Vi hjälpte dom ju snällt samla röster, då kan vi ju inte vara onda?Jag trodde Art eller Mada skulle ryka idag, men sen röstar alla på Emro för att det är bra att samla rösterna
Haha, jag måste verkligen missat något där. I mina anteckningar står det "god? pga magkänsla" . Men såhär med facit i hand...
Art hade jag som ulv i alla fall.
Art hade jag som ulv i alla fall.
Som om vaFÖRLÅT @Lenis ! Lovar att aldrig rösta på dig igen.
akta dig för magkänslan! Den funkar sällan bra. Samma med dom som försöker stryka en medhårs - dom är oftast skumma.
men du, jag måste ju säga att jag är väldigt impad av din första lek! Jag fattade att du var god när du blev mer och mer förvirrad
Jag var i allafall rätt säker på Artline och Mada i lyan.
Men den där jävla fio
Vill tillägga att det stämde att jag inte hann ändra rösten ifrån Lenis. Dock så kände jag att det inte gjorde något att en god rök men jag tror ändå inte att jag hade hunnit även om jag hade varit god.
FÖRLÅT @Lenis ! Lovar att aldrig rösta på dig igen.
Bara i nödfall och om hon är super skumSom om va