Jag har blivit bortbjuden på middag hos en god vän idag kl 19 så har suttit nu och läst igenom hela leken från start.. vilket var ganska lätt gjort då det inte är så mycket som skrivits
Jag förstår
@bollen__ att det kan vara lesst(? heter det så
) att alltid bli misstänkt i första DL och även bli utröstad direkt
Samtidigt så reagerade jag på hennes röst på mistimed när jag utläste hennes teori som att hon egentligen misstänkte DD? Och röstade på mistimed för att hon skulle kunna vara kollega till DD?
Jag känner fortfarande en skepsis till att det är en teori från en god bollen___ men samtidigt kan hon ju skriva lite skumt även som god och bollen__ verkar ju inte ha varit på lekhumör igår....Sedan har jag en liten fundering över varför ingen försökte rädda sig igår av bollen__ och Idahoe- en tanke jag har är att det kan vara för att båda sitter i lyan- fast då borde de ju egentligen ännu hellre ha ändrat röst för att få alibi sas? Jag håller ögonen på bollen__
Hemlig la ju första rösten på Idahoe igår ,och för stunden är hon pga det inte bland de jag misstänker mest. Rösten kan vara en alibiröst förstås. Men min spontana tanke igår var att hemlig och Idahoe nog inte är i lyan ihop, men säker kan man ju inte vara Hemlig får vara neutral för mig
Lenis skriver vettigt och reflekterande, men det gör hon ju oavsett roll. Hon röstade på snurrfian igår som blev en uddaröst. håller hemlig och G_O som åt det troligare godare hållet pga rösterna på Idahoe, med viss tvekan vad det gäller hemlig Även fio får plus i kanten för att Idahoe röstade på henne igår. Vet inte vart jag har Lenis- hon kan vara god hon kan vara ond....
Gabby_Ossi la en andraröst på Idahoe och bidrog på så sett till att Idahoe åkte igår (sedan vet vi ju inte om det var lottning alternativt röstfifflarens extra röst eller BM extra röst som avgjorde lynchen igår inte så troligt med BM exxtraröst iofs kanske eftersom det var cirkus som var BM och la en uddröst på hedinn igår) Annars har G_O legat lågt och inte bidragit så mycket med teorier i övrigt så behöver se mer av henne för att kunna bilda mig en uppfattning
MIstimed röstade på Ferrari igår och har skrivit rätt rejäla inlägg och förefaller gå igenom det mesta av de flesta och verkar ju som att hon verkligen försöker gräva ordentligt. Inte med bland de jag misstänker mest för stunden, men har inte tillräckligt på fötterna för att våga hålla henne som god heller
Mammas röstade på bollen__ igår , en andraröst som lades ganska direkt efter min förstaröst , vilket gör att jag inte tror att hon såg min röst innan. Jag tycker inte hennes röst på bollen__ ser konstig ut. Hon frågade ju bollen innan rösten om förtydlingar och fick ju skumma svar, så jag förstår att hennes röst hamnade där . Sedan kan man utifrån det inte uttyda om mammas är ond eller god.
Snurrfian röstade på G_O igår och har inte heller deltagit så mycket , och är ju upptagen IRL idag enligt vad hon skrev igår i leken så behöver se mera av henne också för att öht kunna bilda mig någon uppfattning om vart jag har henne
Fio röstade på mig igår , men jag tyckte nog att det var rätt BOP-aktigt sas . Har noterat det hon skrev om att kunna tänkas ändra röst senare efter sin röst och sedan det hon skrev efter lynchen att hon tänkt att ändra för att Idahoe verkade så god Har sedan inte synts till. Idahoe röstade ju på fio igår vilket kan tala för att de inte sitter i lyan ihop kanske? Men jag har lite funderingar på fio pga hennes tre inlägg igår som jag tagit upp ovan..
Ferrari håller också en låg profil och röstade på DD för att hon skulle vilja misstänkliggöra mig genom att skriva att det inte går att lita på mig . Även här behöver jag se mera teorier för att kunna få något grepp om Ferrari
Hedinn missade att rösta igår men säger att hon nog skulle röstat på bollen__ Frågar lite olika spelare om hur de tänkt med vissa inlägg men bidrar i övrigt inte särskilt mycket med egna tankar . Får även hon visa sig mera innan jag kan våga tro något alls om henne
Derring-Do verkar ha svårt att släppa sin misstro mot mig, och det är inget "konstigt" med det så sett -så har det varit i varje lek seden hennes debut. Jag finner det egentligen mest intressant att bollen__ inte la sin röst på DD igår när det var DD hon egentligen teoriade om sas. Är bollen__ ond så tippar även DD över åt att kunna sitta i lyan kanske? Är bollen god så ger det ju ingen ledtråd så sett över vart DD står mer än att bollen misstänkte henne. Behöver se mer av DD också