7.48 hemlig röstar på Idahoe
18.34 Fio röstar på quarter4ever
20.55 Lenis röstar på Snurrfian
21.02 I
dahoe röstar på fio
21.12 Ferrari röstar på DD
21.19 Derring-Do röstar på Lenis
21.20 bollen__ röstar på..mistimed
21.24 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
21.25 quarter4ever röstar på bollen__
21.26 mammas röstar på bollen__
21.27 Mistimed röstar på Ferrari
21.28 Snurrfian röstar på Gabby_ossi
21.30 cirkus röstar på Hedinn

Hedinn röstar ej

Då ska vi se lite. Har redan skrivit under natten som var om Gabby (som jag pga rösten igår helst för närvarande har åt det godare hållet), hemlig (som kan ha lagt en alibiröst men som jag inte misstänker just nu), Mammas och Q (som la snabba röster innan DL på bollen vilket hade kunnat vara att de pratat ihop sig men att jag inte håller det för sannolikt). Jag skrev även att jag köper att bollen fick just de rösterna. Å andra sidan kanske bollen redan signalerat i lyan att hon ville ut och det var ett försök till att få ut en kollega och skapa alibi åt sig själva? Sånt där kan man ju vända på i evighet. Mammas teoriar som vanligt och Q är aktiv som vanligt, ser inget speciellt med det de skrivit så långt.

Onda Ida röstade på fio och det kan givetvis vara en alibiröst på en kollega men jag noterar det som ett plus i kanten för fio nu. I övrigt tycker jag hon är lite svårläst än så länge.

Goda cirkus la en röst på hedinn men visste ju inte så mkt och det kändes som en typisk DL1-röst. Hedinn å sin sida missade DL men säger att hon nog röstat på bollen vilket isf hade lett till att vi haft en annan ute igår, beroende på ev extraröst. Behöver se mer av henne för att få nån uppfattning, ser det inte som speciellt varken ont/gott att råka missa en DL.

Äsch jag har inte så mkt mer just nu här, ska lägga mig o vila en stund och göra ett försök att läsa igenom lite mer enskilda inlägg senare. Har en valpköpare som kommer förbi så kan bli lite oklart exakt när jag är tillbaka men bör vara i god tid.

Jag skulle ha en vän på fika vid lunch, som sen utvecklades till en handlinsrungda, som därefter blev en finmiddag och nu ska bli en filmkväll. Återkommer lite senare. Men jag har inte glömt er! :p

Jag har blivit bortbjuden på middag hos en god vän idag kl 19 så har suttit nu och läst igenom hela leken från start.. vilket var ganska lätt gjort då det inte är så mycket som skrivits

Jag förstår @bollen__ att det kan vara lesst(? heter det såO_o ) att alltid bli misstänkt i första DL och även bli utröstad direkt
Samtidigt så reagerade jag på hennes röst på mistimed när jag utläste hennes teori som att hon egentligen misstänkte DD? Och röstade på mistimed för att hon skulle kunna vara kollega till DD?
Jag känner fortfarande en skepsis till att det är en teori från en god bollen___ men samtidigt kan hon ju skriva lite skumt även som god och bollen__ verkar ju inte ha varit på lekhumör igår....Sedan har jag en liten fundering över varför ingen försökte rädda sig igår av bollen__ och Idahoe- en tanke jag har är att det kan vara för att båda sitter i lyan- fast då borde de ju egentligen ännu hellre ha ändrat röst för att få alibi sas? Jag håller ögonen på bollen__
Hemlig la ju första rösten på Idahoe igår ,och för stunden är hon pga det inte bland de jag misstänker mest. Rösten kan vara en alibiröst förstås. Men min spontana tanke igår var att hemlig och Idahoe nog inte är i lyan ihop, men säker kan man ju inte vara Hemlig får vara neutral för mig
Lenis skriver vettigt och reflekterande, men det gör hon ju oavsett roll. Hon röstade på snurrfian igår som blev en uddaröst. håller hemlig och G_O som åt det troligare godare hållet pga rösterna på Idahoe, med viss tvekan vad det gäller hemlig Även fio får plus i kanten för att Idahoe röstade på henne igår. Vet inte vart jag har Lenis- hon kan vara god hon kan vara ond....
Gabby_Ossi la en andraröst på Idahoe och bidrog på så sett till att Idahoe åkte igår (sedan vet vi ju inte om det var lottning alternativt röstfifflarens extra röst eller BM extra röst som avgjorde lynchen igår inte så troligt med BM exxtraröst iofs kanske eftersom det var cirkus som var BM och la en uddröst på hedinn igår) Annars har G_O legat lågt och inte bidragit så mycket med teorier i övrigt så behöver se mer av henne för att kunna bilda mig en uppfattning
MIstimed röstade på Ferrari igår och har skrivit rätt rejäla inlägg och förefaller gå igenom det mesta av de flesta och verkar ju som att hon verkligen försöker gräva ordentligt. Inte med bland de jag misstänker mest för stunden, men har inte tillräckligt på fötterna för att våga hålla henne som god heller
Mammas röstade på bollen__ igår , en andraröst som lades ganska direkt efter min förstaröst , vilket gör att jag inte tror att hon såg min röst innan. Jag tycker inte hennes röst på bollen__ ser konstig ut. Hon frågade ju bollen innan rösten om förtydlingar och fick ju skumma svar, så jag förstår att hennes röst hamnade där . Sedan kan man utifrån det inte uttyda om mammas är ond eller god.
Snurrfian röstade på G_O igår och har inte heller deltagit så mycket , och är ju upptagen IRL idag enligt vad hon skrev igår i leken så behöver se mera av henne också för att öht kunna bilda mig någon uppfattning om vart jag har henne
Fio röstade på mig igår , men jag tyckte nog att det var rätt BOP-aktigt sas . Har noterat det hon skrev om att kunna tänkas ändra röst senare efter sin röst och sedan det hon skrev efter lynchen att hon tänkt att ändra för att Idahoe verkade så god Har sedan inte synts till. Idahoe röstade ju på fio igår vilket kan tala för att de inte sitter i lyan ihop kanske? Men jag har lite funderingar på fio pga hennes tre inlägg igår som jag tagit upp ovan..
Ferrari håller också en låg profil och röstade på DD för att hon skulle vilja misstänkliggöra mig genom att skriva att det inte går att lita på mig . Även här behöver jag se mera teorier för att kunna få något grepp om Ferrari
Hedinn missade att rösta igår men säger att hon nog skulle röstat på bollen__ Frågar lite olika spelare om hur de tänkt med vissa inlägg men bidrar i övrigt inte särskilt mycket med egna tankar . Får även hon visa sig mera innan jag kan våga tro något alls om henne
Derring-Do verkar ha svårt att släppa sin misstro mot mig, och det är inget "konstigt" med det så sett -så har det varit i varje lek seden hennes debut. Jag finner det egentligen mest intressant att bollen__ inte la sin röst på DD igår när det var DD hon egentligen teoriade om sas. Är bollen__ ond så tippar även DD över åt att kunna sitta i lyan kanske? Är bollen god så ger det ju ingen ledtråd så sett över vart DD står mer än att bollen misstänkte henne. Behöver se mer av DD också

Jag har varit på träning och sedan hos hovslagare med hästen, men hemma nu :)

Ska försöka läsa igenom allt, ev komma med lite generella funderingar men fokuserar främst på att försöka få till en röst...

Jag skrev att jag skulle komma in i förmiddags men tog sovmorgon och har följt leken lite halvdant under dagen. Är tröttare än tröttast (sov nio timmar inatt så försöker förklara för kroppen att den inte borde vara trött, men den verkar inte lyssna? :confused:), men tänkte försöka teoria lite innan jag kryper till kojs. :) Läsning av tråden börjar nu! :p

Yes en Ulv! Grymt! å jag som tänkte ändra röst i sista sekund för jag tyckte idahoe verkade så god :o sicken tur att jag tänkte att leken får ha sin gång :D

Av ren nyfikenhet: vem hade du tänkt ändra röst till? :p
(ber om ursäkt om du svarat på det redan, då har jag missat det)

Av ren nyfikenhet: vem hade du tänkt ändra röst till? :p
(ber om ursäkt om du svarat på det redan, då har jag missat det)

Ja alltså till någon som skulle kunna åka istället för idahoe då men jag tänkte att det får ha sin gång så det blev inte mer .

Har läst igenom hela leken men känner mig inte så mycket klokare. Det enda jag noterade var typ att @Mistimed och jag verkar tänka väldigt likadant och reagera på samma saker (jag förstod inte heller @hemlig s röstmotivering insåg jag nu vid omläsningen :o ), men tror ju egentligen inte det säger något om hennes roll...

Hängde inte med riktigt på vad @bollen__ gjorde som var så skumt igår heller, nu när jag läst igen förstår jag varför hon fick röster på sig, speciellt DL1 så hugger man ju gärna på minsta lilla som går att få ihop en teori på. Men jag håller för den delen inte med om att det skulle göra henne ond. Och reaktionen efter röstningen känns ändå mindre troligt för mig att den skulle komma från en ond, känns mer som en uppgiven god. bollen__ KAN såklart ändå vara ond. Jag misstänker henne lika mycket som jag misstänker alla andra ungefär :p

Sedan tycker jag många är svåra att få grepp om med få inlägg och så uddaröster på det. (Få inlägg har väl jag också men jag vågade ju faktiskt sticka ut med röstningen denna gången.) Just nu har jag ingen aning om hur jag ska rösta så får väl hoppas att något mer händer innan DL, eller ta en runda tillbaka igen...

Jag ska snart titta på film med sambon :love: så jag tänkte lägga en röst, men ska försöka titta in igen innan DL ifall det kommit fram nåt som gör att jag vill ändra.

hemlig röstar på bollen__ då hon liksom "gett upp" för hon tycker att hon alltid blir utröstade i första DL.
Jag tänker mig att psykopaten inte har nåt emot att lynchas och att det kanske är den rollen bollen__ har. Helst skulle jag vilja se att vi får ut de andra ulvarna först, men jag har inget mer att gå på i nuläget och hellre än ulv + en god i lynchen än bara en god.

Det är inget personligt @bollen__ , jag hoppas verkligen inte du tar det så.

Edit: ändrat till OT-färg.

@Gabby_Ossi - här har du min förklaring på min röst igår. Jag hade tänkt fel, som så ofta :p
Nu när jag läst igenom inlägget jag citerade i inlägg #47 och ser att jag, än en gång, trasslat till det lite för mig själv. Jag tänkte borgmästare genom hela inlägget, men ser ju att själva frågan Idahoe ställde sig var om röstfifflaren, inte borgmästaren.
Så där har du ditt svar @Mistimed . En vanlig hemlig-förvirring var det :o :p.

hemskt ledsen om du tycker att jag borde reagerat mindre :(
Jag (om någon!) vet ju hur det känns att alltid bli ifrågasatt (oavsett roll)
Jag har också blivit lynchad med en god roll (vadå ängel för en gångs skull för två lekar sedanO_o och lynchad i första DL O_o)
Jag själv å andra sidan tyckte ju att fio gjorde det lätt för sig som röstade på mig och säger att hon kan tänka sig att ändra röst tid innan DL? men sedan bara kommer med ett inlägg efter DL som säger yada yada - typ?

jag vete fabian vad jag ska tro om fio utiffrån detta sett- kanske var jag för "snäll" som ville bortse från hennes röst på mig idag?
Men jag har frågetecken om fio- så mycket är klart!

Ja alltså om du vore i fara för utröstning hade jag kanske ändrat röst, det var så jag menade. Nja alltså jag tycker du krånglar lite om oväsentligheter, det brukar du inte göra när du är god. Du skriver mer inlägg med djup när du är god, det känns som inläggen med djup sparas till lyan och den har säkert 25 sidor av inlägg vid detta laget. Jag håller nog fast vid min röst på dig även idag om det inte dyker upp något annat.

Fio röstar på quarter4ever för att hon glider med på ett sätt som inte är likt en god quarter4ever

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30