Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har spelkväll med vän, så uppskattar om nån fixar röstlista till DL.
Mistimed röstar på Ferrari
Då det känns som att hon helt flygit under radarn idag, och DD skriver alltid att man inte ska lita på Q så kändes som en väldigt "lätt" röst.
Ska jag säga.
Snurrfian röstar på Gabby_ossi eftersom det helt klart är skumt att lägga en andra röst, dessutom med en ganska svag motivering, men ändå tillräckligt för att kanske hålla sig undan radar för att koppla tillbaka till @Lenis röst på mig. Jag tror att G_O är ulv som antingen försöker skapa sig ett alibi eller rösta ut en god.
Och att gabbi inte står överst på misstankelistan köper jag, men ser inte varför en tidig röst inte skulle kunna vara en alibiröst? Eller inte alibi eftersom det i mina ögon inte ger alibi, men varför skulle en ulv låta bli att rösta på en kollega så tidigt? Ser inte varför detta skulle sätta hemlig åt det godare hållet.Hemlig la ju första rösten på Idahoe igår ,och för stunden är hon pga det inte bland de jag misstänker mest. Rösten kan vara en alibiröst förstås. Men min spontana tanke igår var att hemlig och Idahoe nog inte är i lyan ihop, men säker kan man ju inte vara Hemlig får vara neutral för mig
Jag ska snart titta på film med sambon så jag tänkte lägga en röst, men ska försöka titta in igen innan DL ifall det kommit fram nåt som gör att jag vill ändra.
hemlig röstar på bollen__ då hon liksom "gett upp" för hon tycker att hon alltid blir utröstade i första DL.
Jag tänker mig att psykopaten inte har nåt emot att lynchas och att det kanske är den rollen bollen__ har. Helst skulle jag vilja se att vi får ut de andra ulvarna först, men jag har inget mer att gå på i nuläget och hellre än ulv + en god i lynchen än bara en god.
Det är inget personligt @bollen__ , jag hoppas verkligen inte du tar det så.
Edit: ändrat till OT-färg.
Ja alltså om du vore i fara för utröstning hade jag kanske ändrat röst, det var så jag menade. Nja alltså jag tycker du krånglar lite om oväsentligheter, det brukar du inte göra när du är god. Du skriver mer inlägg med djup när du är god, det känns som inläggen med djup sparas till lyan och den har säkert 25 sidor av inlägg vid detta laget. Jag håller nog fast vid min röst på dig även idag om det inte dyker upp något annat.
Fio röstar på quarter4ever för att hon glider med på ett sätt som inte är likt en god quarter4ever
Främst för att hon tycks ha gett upp, ja. Det var ju så jag motiverade min röst, eller hur. Anledningen till att jag först och främst tittade tillbaka på gårdagen är ju för att hon fick ett par röster på sig.Bara så jag förstår det rätt: Du röstar på bollen inte för misstankarna som uppstod under gårdagen, utan enbart för att hon tycktes uppgiven efter DL?
Främst för att hon tycks ha gett upp, ja. Det var ju så jag motiverade min röst, eller hur. Anledningen till att jag först och främst tittade tillbaka på gårdagen är ju för att hon fick ett par röster på sig.
Här tyckte jag också det var lite udda när "ulv" fick en stor bokstav.Yes en Ulv! Grymt! å jag som tänkte ändra röst i sista sekund för jag tyckte idahoe verkade så god sicken tur att jag tänkte att leken får ha sin gång
Så du kvarstår vid rösten som du lade med reservation för att du ändrar den om den du röstar på får fler röster? Har du exempel på oväsentligheter som är ovanliga för Q? (Är de fler idag än igår när du lade rösten, för då bör hon knappast ha hunnit vara "krånglig" som du uttrykte det, och jag uppfattade dina inlägg när du blev ifrågasatt efter rösten som att det mest var en förklädd BP?) Jag tycker ju som sagt att vissa saker i Q är märkliga, men förstår verkligen inte dina misstankar, så om du har möjlighet att utveckla vore jag tacksam.
Edit: menar såklart att vissa saker i Qs inlägg är märkliga, inte vissa saker i Q!
Sitter ju hos goda vänner så det blir lite snabbt svar i samband med ett toabesökOch att gabbi inte står överst på misstankelistan köper jag, men ser inte varför en tidig röst inte skulle kunna vara en alibiröst? Eller inte alibi eftersom det i mina ögon inte ger alibi, men varför skulle en ulv låta bli att rösta på en kollega så tidigt? Ser inte varför detta skulle sätta hemlig åt det godare hållet.
Äsch inget som jag hoppas någon hänger på... Men det händer inget här och jag har inget mer men någon måste ju börja annars kommer alla röster fem i tolv liksom.
Det hjälper väl föga att jag skriver att du har helt rätt? Sitter inte i lyran ihop med bollen och mammasJag tror inte att @bollen__ sitter i en lya tillsammans med @quarter4ever och @Mammas men det gör mig inte klokare om någon av dem är ond eller om det är så att alla tre är goda.
@hemlig tycker jag gör det väldigt lätt för sig genom att rösta på bollen_, och egentligen vara hänvisa till att hon verkar ha gett upp.