Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oupps. Lyran ja telefonen vet nog att jag druckit några öl menade lyan förståsDet hjälper väl föga att jag skriver att du har helt rätt? Sitter inte i lyran ihop med bollen och mammas
Hur menar du att Lenis försöker släta över cirkus röst på mig?Jag tror inte jag blir klokare, hemligs röst känns som Mammas påpekar tunn. Det är möjligt att hemlig alibiröstade igår såklart, men det krävs nog mer än en tunn röst för att hon ska bli mest misstänkt hos mig. Fios röst känns underligare och underligare. Hon lägger igen en röst på någon hon igår tänkt ändra röst från om hon fått fler röstern, men hoppas att ingen hakar på hennes röst?
Fråga: drar självmordbombaren med sig en god även om den lynchas eller bara om den självdetonerar? Tjänar lyan på att få självmordsbombaren lynchad snarare än detonerar den själv?
Mistimed röstar på Lenis
Se #190
Jag tycker hon verkar hålla sig aktiv utan att verkligen leta efter onda, att hon verkar vilja släta över Cirkus röst på Hedinn, och att det möjligen kan tyda på att hon sitter i lyan med Hedinn (som jag ju också har som en av mina mer misstänkta at the moment, så det bidrar till rösten).
Nej den måste jag ha missat? Jag har läst och skrivit från mobilen men nu har jag just satt mig vid datorn så jag ska försöka leta rätt på den.@Snurrfian såg du min fråga till dig i mitt inlägg hyfsat högt upp på sida tio? (Ser inte inläggsnummer i mobilen)
Jag svarade på det redan igår när @Mistimed frågade samma sak:Varför är en andraröst skum? Vore det bättre om alla "BOP"ade bland alla som inte ännu fått en röst, och sedan går det till lottning (alt röstfifflaren/borgmästaren i denna lek), och alla fått varsin röst i första lynchen? Att lägga en andraröst, vad är det för skumt i det?
För mig känns det skumt att lägga en andra röst på något som mest kändes BOP artat, det får mig att tänka på antingen ulvkollegor som försöker skapa sig alibi, eller en ulv som försöker passa på att rösta ut en god med lite "oj då hoppsan" i första dl. Nu vet vi att Idahoe var ulv, vilket gör att jag funderar över om @Gabby_Ossi skulle kunna vara en kollega. Men tack för att du tog upp det, jag hade helt glömt bort mina funderingar runt Gabby till idag. Det borde jag titta lite närmare på också.Jag tycker personligen att det är skumt att våga lägga en andra röst utan något "riktigt" att gå på, jag kan förstå det för att rädda sig själv men som i Gabbys fall tycker jag att det känns skumt.
Nu börjar det trilla in röster. Tycker att fios och hemligs röster är skumma, eller snarare motiveringarna eftersom det är de som inte stämmer, men när flera röstar blir jag nervös, är det onda som ser en enkel väg eller goda som ser skumma saker i deras agerande? Och även om det inte hänt jättemycket när de röstade (fler trillade ju in efter att de röstat), så hade det ändå hänt en del? Så de hade ju inte behövt lägga så svaga röster, det var ju inte som tidigt dag ett.
Jag svarade på det redan igår när @Mistimed frågade samma sak:
För mig känns det skumt att lägga en andra röst på något som mest kändes BOP artat, det får mig att tänka på antingen ulvkollegor som försöker skapa sig alibi, eller en ulv som försöker passa på att rösta ut en god med lite "oj då hoppsan" i första dl. Nu vet vi att Idahoe var ulv, vilket gör att jag funderar över om @Gabby_Ossi skulle kunna vara en kollega. Men tack för att du tog upp det, jag hade helt glömt bort mina funderingar runt Gabby till idag. Det borde jag titta lite närmare på också.
Hur menar du att Lenis försöker släta över cirkus röst på mig?
jag sitter på telefonen så har ingen möjlighet att bistå med röstlista - någon som har koll?