• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 758
  • Visningar Visningar 23 130
Hur jag litar på myrten beror på inlägg tidigare i leken. Det var kanske mer en känsla, men trodde då (och fortfarande) att jag vet var jag har henne.
Fio har jag ingen aning om och q, ja hon kommer med så otroligt många inlägg och citerar så jag blir förvirrad.
Jag har fått för mig att det är en ulv kvar. Dock säger q (och myrten?) att det borde vara två. Sitter på buss med mobilen så svårt gå tillbaka och kolla.

Varför litar du på att Myrten är god? Du nämner inte Q alls, fastän du har röstat på henne två ggr? Är det för att ni är i lyan tillsammans?
Jag reagerar också på att hon plötsligt släpper mig igår, efter att ha varit efter mig i två raka DL, och ffa i DL3 när det gick mot paddis?
Som jag upplevde det så var det ett försök att vända lynchen mot paddis
Och jag har också reagerat på att hon vill hålla Myrten som god ( dock finns det två möjliga scenarion till det vilket får mig frustrerad för det kan vara vilket som av dem)

alltså !!!!
kl är 20,45 enligt buke klockan
DL KL 21.00
vart är alla andra ???
det känns som det bara är fio och jag här ikväll:confused:
( och ja jag vet att det är aviserat om att det är upptaget med en del ikväll)
men jag blir nervös :nailbiting:

Nä det får bära eller brista här... Jag har noll aning men tror att Q och hemlig har en fuffens strategi i lyan tillsammans, där hemlig har alibiröstat på Q och sen misstänker hon inte alls Q helt plötsligt. Q röstar på hemlig och hemlig godförklarar Myrten troligtvis för att lura i mig att Myrten sitter i lyan. Hemlig är inte lika skärpt som Q då hemlig är nybörjare eller god, va fan vet jag. Men hela Qs beteende skaver så därför.
Fio röstar på Quarter4ever

Helvete!!! Kris!!!

Mitt teoriinlägg från tidigare idag:
[...]
fio - är fortfarande den som jag håller som minst troligt ond. Anledningen är inte vad fio själv gjort utan att Artline höll henne åt det hållet. Visserligen tvekade Artline efter DL igår, men det är inte så märkligt att fundera åt alla möjliga håll i den situation som uppstod. Fio själv tycker jag under leken inte gjort något direkt utstickande. Jag reagerade visserligen igår, när hon så tydligt ville vänta med att rösta. Men i sanningens namn tror jag att jag röstade efter henne och det var (gissar jag) av samma anledning. Jag velade mellan Habina och hemlig och ville se hur Art, som jag litade mest på, röstade. I en situation när man är osäker är det ganska vanligt att följa någon som man känner sig säker på är god för att på så sätt samla de goda rösterna. Och jag tror att det var vad fio ville också.

Då har jag klarat av den jag känner mig lite mer säker på som god då, d v s fio.

Q - jag har läst alla Qs en miljon (typ:angel::laugh:) inlägg igen och på något sätt täcker hon upp alla möjliga vinklar om precis allt! Det som för mig är mest utstickande är hennes agerande igår när hon försökte få mig att bara läsa sammanfattningarna. Det tycker jag är skumt. Som att hon inte vill att jag ska gå igenom leken. Nu har jag gjort det ändå :devil: och inte hittat något helt uppenbart misstag. Beror det på att jag inte har tillräckligt bra fokus eller på att det inte finns där? Q kanske inte hade någon dold agenda igår med att hänvisa till sina sammanfattningar? Känner mig osäker, men samtidigt kan jag inte säga att hon inte plöjer igenom leken. Som sagt, hon höll igång i Narnia också efter att hon blivit omvandlad, men det är inget som i sig säger att hon är ond nu. Hon spelar likadant som god (tycker väl helt enkelt att det är kul!:)). Jag är ambivalent!

hemlig - initialt såg jag mellan fingrarna med vissa lite utstickande saker som hemlig gjorde, men nu vet jag faktiskt inte längre. Hon alibiröstade i så fall på Paddi i första DL och ville sedan inte rösta på Paddi när hon lynchades utan höll fast vid Q som hon släppte igår. Är det en plan som lyan regisserat? Vet inte! (Hur många gånger har jag skrivit det nu?!?) Men om jag vänder på det, har hemlig gjort något som indikerar att hon är god? Nej, men hon är inte heller så erfaren och det är inte lätt att spela ulvspel. Jag är höggradigt ambivalent.

Jag hade ursprungligen tänkt försöka rösta nu, men jag måste faktiskt fundera vidare. Ska sticka härifrån om

Baserat på detta:

Myrten röstar på hemlig

För jag tycker hon är skum! Och varför godförklarar hon mig?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 906
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 150
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder