Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet vi då att du är ond?Att ni aldrig lär er att jag alltid är skum, oavsett roll. Heja goda!
Hur vet vi då att du är ond?
Grr, men inte helt oväntat. Artline var ju den de flesta höll som god!Ulvarna käkar spionen Artline.
Dag-DL 21.00
Natt-DL imorgon 09.00
Såklart de tog bort den som de flesta höll som godUlvarna käkar spionen Artline.
Dag-DL 21.00
Natt-DL imorgon 09.00
Jag vill väldigt gärna se hur du resonerar idag, vart går dina tankar om mig och de andra?Grr, men inte helt oväntat. Artline var ju den de flesta höll som god!
Jag måste sätta mig och jobba nu. Kommer säkert att fundera på leken under tiden, men det blir nog ingen direkt närvaro här förrän runt lunch. Åker bort vid 15.30-tiden. Ska försöka teoria lite och lägga en säkerhetsröst då. Om jag inte hinner det får det bli en toa-röst ikväll, men jag kommer inte att kunna teoria alls efter typ kl 17 då jag stiger av pendeln.
Jag tror att jag har varit tydlig med att jag måste jobba? Det är verkligen så. jag har semester för att kunna göra klart saker jag skriver. Och det är inte gjort i en handvändning. Ibland kan jag hänga på Buke lite för att rensa hjärnan under processen, men att gå igenom leken och teoria kräver viss hjärnverksamhet från min sida.
Har sett nu, men är på kurs till 17 och sen blir det troligen buss hem.
Litar fortfarande på att Myrten är god, däremot är jag fundersam på fio som jag aldrig lyckats placera.
Alltså, om q idag känner jag att hon kanske är god ändå för hon verkar leta så väl efter goda.
I övrigt har jag svårt att hänga med via mobilen.
Artline känner jag mig hyffsat säker på, likaså Myrten (har jag för mig, har mitt kladdpapper kvar hemma).
Fio däremot vet jag inte alls var jag har.
Tror jag lägger min röst där idag, helt enkelt för att jag inte har nån koll på henne och för att jag nu är hos mamma och ska titta på tv
Edit: Tar bort rösten, måste kolla lite till i tråden då den verkar uppdateras medan jag skriver
Alltså hur kan man lite på att någon är god idag?Har sett nu, men är på kurs till 17 och sen blir det troligen buss hem.
Litar fortfarande på att Myrten är god, däremot är jag fundersam på fio som jag aldrig lyckats placera.
Jag tror att om det är två ulvar kvar, vilket är det mest rimliga tycker jag verkligen, bör det vara hemlig och Q. Jag tror mest på dig som god, främst pga Artline. Men jag är inte säker på något.Jag blir nog mer och mer fundersam på att hemlig och Q sitter i lyan @Myrten vad tror du?