• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 758
  • Visningar Visningar 23 130
uppdaterar listan:

DL 1
20:29:Myrten röstar på Hedinn
20:33 hemlig röstar på Paddington
20:37 Habina röstar på hemlig
20:46 Mirtai röstar på Q
20:47 Q röstar på Mirtai
20:49 Fio röstar på Mirtai
20:49 Artline röstar på Snurrfian
20:55 Snurrfian röstar på Artline
20:57 LenaH röstar på Myrten
20,57 Paddington röstar på fio
20:58 Hedinn röstar på Mirtai

Mirtai lynchas ( bybo)
Ingen käkas

DL 2

17:39 Snurrfian röstar på Hedinn
20:03 hemlig röstar på Quarter4ever
20:57 Hedinn röstar på Paddington
21:07 Artline röstar på Paddington
21:13 Paddington röstar på Snurrfian
21:21 Fio röstar på Snurrfian
21:21 Myrten röstar på Snurrfian
21:22 Habina röstar på snurrfian

21:30 quarter4ever röstar på paddington
(LenaH missar rösta)

snurfian lynchas (ulv )
Hedinn käkas ( siare)

Det kommer bli en sådan lynch där alla och även onda röstar på samma :D

Jag kan lika gärna rösta nu oxå, ifall jag ramlar av på terrängen.

Fio röstar på paddington då jag tror Hedinn siade henne ond

Röstlista DL3 kl 21.00

9.20 Habina röstar på paddington
11.09 quarter4ever röstar på Paddington
11.36 Fio röstar på paddington

paddington 3

Jag ska fixa lunch och tänkte göra som igår att gå igenom leken i samband med det. Men - nu inser jag att det ska få vänta. Hedinns roll är klarlagd och teorin som flera spelare redan röstat efter är att hon siat Paddington som ond. Vad tror jag själv om det?
Hedinn röstade först på Paddi igår. Jag letade upp Heddans första inlägg efter DL:

Det är väl mest att Q4 skriver "teorier" som är självklara, vilket är vad Paddi försöker påpeka.

På den fronten kan jag förstå ifrågasättandet till viss del, just för att det är så självklart, men Q4 brukar väl, vad jag vet, skriva ut exakt alla tankar/ konstateranden m.m mest för att ha dem på pränt, så jag tycker inte att det är ett dugg skumt att hon gör det. Så sett till det har jag lite mindre förståelse för att @Paddington gör en såpass stor diskussion av det.

Jag har en gång varit spion när Hedinn var siare. Och det jag minns väldigt tydligt är att Heddan då var diskret, men också mycket noga med att "tala om" vem hon siat i sitt första inlägg efter natt-DL. Det är vad jag tror hon gör här. Sen röstar hon hyfsat tidigt på Paddi. För mig känns det som starka indikationer på att Hedinn verkligen har siat Paddington som ulv.

Myrten röstar på Paddington

Nu ska jag luncha och (förhoppningsvis:p) hålla mig borta härifrån till ikväll. Jag spar lekgenomgången tills dess, för jag har bra flow i skrivandet nu.

@Artline @Hedinn @quarter4ever - jag tycker jag försökt förklara mig flera ggr om igår, om ni kan läsa igenom vad jag skriver igen så kanske ni kan se vad det står och inte tolka in något i det.

@Habina som läst om diskussionen hänger ju med i den.

Jag har läst om och säger som Hedinn. "Det är inte så att jag inte förstår diskussionen i sig, utan att jag reagerade på sättet du förde den på"

Det jag också funderar på är varför du skrev det inlägget efter DL (och innan uppdateringen). Du förvarade dig inte fören efter det var försent. Jag tänker att du kanske var rädd för du fått borgmästarens röst på sig och att du riskerade att åka och ville uppmärksamma Habina på något sätt.

Vad det säger om Habina vet jag inte. Men Habina är väldigt snabb på att rösta på Paddi? Kan Habina vara ulvkollega som väljer att offra paddi för hon tror att paddi är siad? Habina outade även Hedinn igår och skrev att hon troligen hade en specialroll.

Eller så är det en ond paddis plan att Habina ska bli misstänkt.

Artline röstar på paddington
För jag tycker konversationen mellan henne och Q var skum och jag tror hon lämnade ett meddelande om hon riskerade att åka för att ställa Habina i goda eller onda dagar.

Om Paddi är ulv så vill jag titta närmare på dessa två:
Hemlig: Röstar på Paddi i första dl. Kan vara så att de är ulvkollegor och paddi sa till hemlig att hon kunde alibi rösta på henne. Hemlig hade starka misstankar mot paddi igår men när hennes teori inte höll så valde hon att rösta på Q. Paddi släppte hemligs röstmotivering i dl 1 väldigt snabbt. Om det beror på att de är kollegor eller att paddi släppte det för hon var ond vet jag inte.
Habina; Paddi uppmärksammade henne. Är snabb på att rösta på Paddi. Jag tänker att det är enklare för ulvarna att se om någon av deras egna är siade. Hon skrev igår att hon trodde att hedinn hade en specialroll. Varför skulle hon göra det som god? Sedan hennes första röst på hemlig kändes lätt med tanke på att hemlig rykt först i två lekar tidigare (även om jag förstår habina också.. första dl är inte lätt och man tar det man har). Men det skulle inte förvåna mig om Hemlig och Habina var kollegor. Habinas röst kanske hindrade fler ifrån att rösta på hemlig.

Fio & Myrten: De har jag inte tagit ställning till än.
Quarter4ever: Om paddi är ond så tror jag nog att Q är god. Känns inte som två onda hade haft den konversationen. Men visst är det möjligt. Jag vågar inte hålla henne som god men hon är ingen jag reagerar på just nu. Men visst kan Q luras.
Lena:
Jag har väldigt dålig koll på henne (som fio och Myrten). Men snurrfian vände så om henne. Tveksamt om hon hade gjort det mot en ulv. Kändes mer som hon ville fjäska för någon hon vet är duktig god.

DL 1

Mirtai lynchas ( bybo)
Ingen käkas

DL 2

(LenaH missar rösta)

snurrfian lynchas (ulv )
Hedinn käkas ( siare)

Myrten röstar på Hedinn-Snurrfian
hemlig röstar på Paddington-quarter4ever
habina röstar på hemlig-snurrfian
Q röstar på Mirtai-Paddington
fio röstar Mirtai-Snurrfian
artline röstar snurrfian-Paddington
snurrfian röstar artline-hedinn
LenaH röstar myrten-
missar
Paddington röstar fio-snurrfian
Hedinn röstar mirtai-Paddington

lite röstreflektioner utifrån det vi nu vet vilka roller en del haft:

Börjar med ulven Snurrfian som lägger en uddaröst på Artline ganska sent i DL1, och efter att Mirtai hade 2 röster redan.
Detta får mig att tro att Artline inte sitter i lyan- varför skulle Snurrfian lägga upp en lyakompis för eventuellt kunna bli lynchad ( detta även om det bara blir en enda röst på denna, för iom den extra dolda rösten från BM så var alla i det läget som hade en röst potentiellt i fara)
Lite samma resonemang ang paddingtons röst på fio, näst sist av alla. Nu vet vi ännu inte om Paddington ÄR ulv, men om det visar sig vara så, så är jag även benägen att hålla fio lite åt det godare hållet. Det enda skulle väl vara om det var ett försök till alibi
Hedinn röstade sist av alla, och hon var ju siare , alltså god, så ulvarna visste ju inte om den sista rösten skulle vara från BM eller annan god .
Hedinn som ju tidigt hade koll på ur BM fungerade i leken gjorde nog den tredje rösten på Mirtai för att säkerställa att hon själv inte riskerade att åka ut, hon hade ju en röst på sig.

Funderar på varför Paddington igår lade första rösten på snurrfian?
Givetvis för att kanske vända lynchen från henne själv. Men det kanske var så att lyan inte uppfattade Paddington som siad igår?
Om hon nu är ulv, det kommer vi nog få veta idag, har svårt att se att lynchen går åt nåt annat håll idag
Men utifrån det resonemanget att Paddis är ulv och de kanske inte uppfattade att paddis var siad igår, så kanske paddis försökte ge sig själv ett alibi genom att rösta på snurrfian?
Om paddis (och lyan) hade uppfattat att hon var siad så borde ju inte paddis röstat på snurrfian igår? Då hade det ju varit bättre att försöka få ut en god istället för att ytterligare decimera kompisarna i lyan?

Fio lägger andra rösten på snurrfian
Myrten den tredje och Habina den sista
Efter det så var det bara jag och LenaH kvar att rösta och snurrfian hade 4 , paddington 2 röster.
Jag lade ju min röst på Paddington, inte så oväntat kanske utifrån vad jag skrivit innan?
LenaH missade att rösta, vilket ingen kunde veta på förhand.

Alltså jag tror ju inte att lyan kunde fått för sig att snurrfian var siad igår? eller? Så det var därför Paddis la rösten där, för att verka som att hon var god?
Och om det finns fler ulvar som röstade på snurrfian?
För mindre än 3 ulvar kan det väl inte vara? Troligast så är det 4 , såsom de flesta av oss resonerar.
Och eftersom Hedinn var siare, jag tror att Artline kan vara god, baserat både för vad hon skriver och för att snurrfian röstade en uddaröst på henne sent i DL1, och jag vet ju vart jag har mig själv så borde alltså ulvarna röstat antingen på mig eller snurrfian igår.

Vilket får mig att fundera skarpt över
hemlig som la en tidig röst på mig. Dessutom skrev hon väl att hon skulle komma in igen i slutet av lynchen och vara beredd att ändra rösten om något mer misstänkt dök upp? Men hon kanske tyckte att jag var det mest misstänkta hon hittade igår.....
Jag är fundersam på hemlig och håller mina ögon på henne!

Habina har jag också svårt att få grepp om, mest för att hon så tydligt innan NattDL idag verkar vilja ha mig som svårbegriplig för min röst på Paddington igår- och sedan snabbt efter det visade sig att Hedinn var siare rösta på Paddington. Därefter så börjar hon tvivla på mig - Alltså jag har inga problem med att bli ifrågasatt men jag reagerar precis som Artline lite på hur hon och Paddis lite verkar vara i samklang?
De brukar ju kunna "hitta" varandra som goda, så en tanke jag får är om de försöker få det att verka som att de gjort det nu med, men att båda är onda så det bara är ett spel för galleriet?
Som sagt vi vet ännu inte med säkerhet Paddis roll , men om hon är ond så kan det förstås också vara så att hon försöker misstänkliggöra Habina.
Men det som jag reagerar mest på hos Habina är ombytligheten, snabb att vända kappan efter vinden? Håller koll på Habina

Myrten Startade ju leken under tidsnöd men kom med en hel del inlägg igår som jag efter genomläsning inte hittar något skumt med. Skriver och resonerar bra, men inte tillräckligt för att kunna hamna som något annat än neutral

LenaH hittade jag inget skumt med efter första dagen , var tyvärr inte med så mycket igår och missade dessutom att rösta igår. Men ser ingen anledning att ändra uppfattning om henne
Får stå kvar som neutral

Artline som jag tycker har resonerat klokt och skrivit vettigt leken igenom.Dessutom tycker jag att snurrfian inte borde lägga en röst så sent i den ovissa DL1 på en lyakamrat. Men har inte mer på fötterna än att hålla henne som neutral med en dragning åt det godare hållet

fio har jag varit fundersam till under leken pga att hon hakade i Paddingtons resonemang efter mina DL1-funderingar. Däremot tycker jag att hon skriver på ett annat sätt än paddis gör, och släpper det dessutom. Lite likadant i morgonens godförklarings-diskussion. Samt att Paddington la en väldigt sen röst på fio i DL1, som jag tycker skulle vara konstigt av en ond Paddis att göra om de skulle sitta i lyan ihop. Det enda är väl om det skulle vara en alibiröst. Men trots allt så om det visar sig att paddis är ond så tenderar jag att vilja hålla fio lite åt det godare hållet, fram tills vi vet så får hon vara neutral

Paddington har jag redan röstat på och har känt sedan efter DL1 att hon skrivit på ett sätt som jag inte känner igen att en god paddis skulle göra. dessutom tror jag att hon är siad av Hedinn, och i så fall som ond. Min starkaste ulvkandidat idag

Jag hamnar till att de två jag främst vill hålla koll på efter denna lynchen är hemlig och Habina

Så nu kommer jag vara upptagen ett par timmar framöver men återkommer i god tid före DL, har iaf skrivit ner hur mina tankar går , så får vi se hur reaktionerna blir på dem :cool:

Röstlista DL3 kl 21.00

9.20 Habina röstar på paddington
11.09 quarter4ever röstar på Paddington
11.36 Fio röstar på paddington
12.30 Myrten röstar på Paddington
12.38 Artline röstar på paddington

paddington 5

Om Paddi är ulv så vill jag titta närmare på dessa två:
Hemlig: Röstar på Paddi i första dl. Kan vara så att de är ulvkollegor och paddi sa till hemlig att hon kunde alibi rösta på henne. Hemlig hade starka misstankar mot paddi igår men när hennes teori inte höll så valde hon att rösta på Q. Paddi släppte hemligs röstmotivering i dl 1 väldigt snabbt. Om det beror på att de är kollegor eller att paddi släppte det för hon var ond vet jag inte.
Det här funderade jag på lite och jag tror inte att någon ulv alibiröstade i DL1. Det fanns oerhört lite att gå på och risken med BMs extraröst plus avgörande vid lika hade kunnat göra att lyan förlorade en medlem redan med en gång.

Om vi då anammar den något enkla teorin så gör det att du, @fio och @hemlig bör vara goda + Hedinn och Mirtai vilket ger 5 goda av 7. Jag vet min roll, då är det bara en god kvar att hitta och resten är ulvar! :p

Jag ska läsa igenom hela leken igen och se vad jag kan lista ut men jag gillar enkelheten i den här teorin.

Har tittat igenom leken och försöker hitta nåt att gå på. Ser ju onekligen ut som Paddi kommer att ryka idag, om inte flera av er ändrar rösten. Det jag funderar på är att Paddington la första rösten på Snurrfian igår. Det känns som en väl chansning ifall fler hakat på, som ju blev fallet, för lyan tycker jag.

Paddi frågar även Artline om vad hon tror om LenaH. Funderar på om hon vet vad Artline har för roll?

LenaH har inte skrivit nåt speciellt idag så där står jag lite frågande.

Q4 tycker att Paddi försökt anklaga henne och samtidigt får hon för sig att Hedinn siat henne som god. Detta gör att jag blir fundersam på henne idag igen.

fio hojtar för inaktivitet till efter 19 idag. Tycker som jag att Q4 godförklarar sig själv lite väl enkelt

Myrten fortsätter att fundera över gårdagens diskussioner mellan Paddi och Q4

Artline har inte skrivit nåt speciellt idag

Jag tycker, som jag skrev ovan, att Q4 godförklarar sig själv lite väl enkelt och därav går min röst dit även idag.

hemlig röstar på quarter4ever

DL 1

Mirtai lynchas ( bybo)
Ingen käkas

DL 2

(LenaH missar rösta)

snurrfian lynchas (ulv )
Hedinn käkas ( siare)

Myrten röstar på Hedinn-Snurrfian
hemlig röstar på Paddington-quarter4ever
habina röstar på hemlig-snurrfian
Q röstar på Mirtai-Paddington
fio röstar Mirtai-Snurrfian
artline röstar snurrfian-Paddington
snurrfian röstar artline-hedinn
LenaH röstar myrten-
missar
Paddington röstar fio-snurrfian
Hedinn röstar mirtai-Paddington

lite röstreflektioner utifrån det vi nu vet vilka roller en del haft:

Börjar med ulven Snurrfian som lägger en uddaröst på Artline ganska sent i DL1, och efter att Mirtai hade 2 röster redan.
Detta får mig att tro att Artline inte sitter i lyan- varför skulle Snurrfian lägga upp en lyakompis för eventuellt kunna bli lynchad ( detta även om det bara blir en enda röst på denna, för iom den extra dolda rösten från BM så var alla i det läget som hade en röst potentiellt i fara)
Lite samma resonemang ang paddingtons röst på fio, näst sist av alla. Nu vet vi ännu inte om Paddington ÄR ulv, men om det visar sig vara så, så är jag även benägen att hålla fio lite åt det godare hållet. Det enda skulle väl vara om det var ett försök till alibi
Hedinn röstade sist av alla, och hon var ju siare , alltså god, så ulvarna visste ju inte om den sista rösten skulle vara från BM eller annan god .
Hedinn som ju tidigt hade koll på ur BM fungerade i leken gjorde nog den tredje rösten på Mirtai för att säkerställa att hon själv inte riskerade att åka ut, hon hade ju en röst på sig.

Funderar på varför Paddington igår lade första rösten på snurrfian?
Givetvis för att kanske vända lynchen från henne själv. Men det kanske var så att lyan inte uppfattade Paddington som siad igår?
Om hon nu är ulv, det kommer vi nog få veta idag, har svårt att se att lynchen går åt nåt annat håll idag
Men utifrån det resonemanget att Paddis är ulv och de kanske inte uppfattade att paddis var siad igår, så kanske paddis försökte ge sig själv ett alibi genom att rösta på snurrfian?
Om paddis (och lyan) hade uppfattat att hon var siad så borde ju inte paddis röstat på snurrfian igår? Då hade det ju varit bättre att försöka få ut en god istället för att ytterligare decimera kompisarna i lyan?

Fio lägger andra rösten på snurrfian
Myrten den tredje och Habina den sista
Efter det så var det bara jag och LenaH kvar att rösta och snurrfian hade 4 , paddington 2 röster.
Jag lade ju min röst på Paddington, inte så oväntat kanske utifrån vad jag skrivit innan?
LenaH missade att rösta, vilket ingen kunde veta på förhand.

Alltså jag tror ju inte att lyan kunde fått för sig att snurrfian var siad igår? eller? Så det var därför Paddis la rösten där, för att verka som att hon var god?
Och om det finns fler ulvar som röstade på snurrfian?
För mindre än 3 ulvar kan det väl inte vara? Troligast så är det 4 , såsom de flesta av oss resonerar.
Och eftersom Hedinn var siare, jag tror att Artline kan vara god, baserat både för vad hon skriver och för att snurrfian röstade en uddaröst på henne sent i DL1, och jag vet ju vart jag har mig själv så borde alltså ulvarna röstat antingen på mig eller snurrfian igår.

Vilket får mig att fundera skarpt över
hemlig som la en tidig röst på mig. Dessutom skrev hon väl att hon skulle komma in igen i slutet av lynchen och vara beredd att ändra rösten om något mer misstänkt dök upp? Men hon kanske tyckte att jag var det mest misstänkta hon hittade igår.....
Jag är fundersam på hemlig och håller mina ögon på henne!

Habina har jag också svårt att få grepp om, mest för att hon så tydligt innan NattDL idag verkar vilja ha mig som svårbegriplig för min röst på Paddington igår- och sedan snabbt efter det visade sig att Hedinn var siare rösta på Paddington. Därefter så börjar hon tvivla på mig - Alltså jag har inga problem med att bli ifrågasatt men jag reagerar precis som Artline lite på hur hon och Paddis lite verkar vara i samklang?
De brukar ju kunna "hitta" varandra som goda, så en tanke jag får är om de försöker få det att verka som att de gjort det nu med, men att båda är onda så det bara är ett spel för galleriet?
Som sagt vi vet ännu inte med säkerhet Paddis roll , men om hon är ond så kan det förstås också vara så att hon försöker misstänkliggöra Habina.
Men det som jag reagerar mest på hos Habina är ombytligheten, snabb att vända kappan efter vinden? Håller koll på Habina

Myrten Startade ju leken under tidsnöd men kom med en hel del inlägg igår som jag efter genomläsning inte hittar något skumt med. Skriver och resonerar bra, men inte tillräckligt för att kunna hamna som något annat än neutral

LenaH hittade jag inget skumt med efter första dagen , var tyvärr inte med så mycket igår och missade dessutom att rösta igår. Men ser ingen anledning att ändra uppfattning om henne
Får stå kvar som neutral

Artline som jag tycker har resonerat klokt och skrivit vettigt leken igenom.Dessutom tycker jag att snurrfian inte borde lägga en röst så sent i den ovissa DL1 på en lyakamrat. Men har inte mer på fötterna än att hålla henne som neutral med en dragning åt det godare hållet

fio har jag varit fundersam till under leken pga att hon hakade i Paddingtons resonemang efter mina DL1-funderingar. Däremot tycker jag att hon skriver på ett annat sätt än paddis gör, och släpper det dessutom. Lite likadant i morgonens godförklarings-diskussion. Samt att Paddington la en väldigt sen röst på fio i DL1, som jag tycker skulle vara konstigt av en ond Paddis att göra om de skulle sitta i lyan ihop. Det enda är väl om det skulle vara en alibiröst. Men trots allt så om det visar sig att paddis är ond så tenderar jag att vilja hålla fio lite åt det godare hållet, fram tills vi vet så får hon vara neutral

Paddington har jag redan röstat på och har känt sedan efter DL1 att hon skrivit på ett sätt som jag inte känner igen att en god paddis skulle göra. dessutom tror jag att hon är siad av Hedinn, och i så fall som ond. Min starkaste ulvkandidat idag

Jag hamnar till att de två jag främst vill hålla koll på efter denna lynchen är hemlig och Habina

Känner lite såhär om att du håller med mig om hemlig och habina: :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Antigen är du god och tänker ungefär som mig eller så är du ond och tycker att min felaktiga teori är bra :p

Om du och paddi skulle vara onda ihop så vore det ett snyggt skådespel :D

Det här funderade jag på lite och jag tror inte att någon ulv alibiröstade i DL1. Det fanns oerhört lite att gå på och risken med BMs extraröst plus avgörande vid lika hade kunnat göra att lyan förlorade en medlem redan med en gång.

Om vi då anammar den något enkla teorin så gör det att du, @fio och @hemlig bör vara goda + Hedinn och Mirtai vilket ger 5 goda av 7. Jag vet min roll, då är det bara en god kvar att hitta och resten är ulvar! :p

Jag ska läsa igenom hela leken igen och se vad jag kan lista ut men jag gillar enkelheten i den här teorin.
Är det Habina, Myrten och Q som är över då? Det hade varit väldigt enkelt om det vore så :p

Men i början av röstningen så visste dem inte att det skulle bli så många udda röster. Så jag vet inte. Men det är en intressant teori.

Har tittat igenom leken och försöker hitta nåt att gå på. Ser ju onekligen ut som Paddi kommer att ryka idag, om inte flera av er ändrar rösten. Det jag funderar på är att Paddington la första rösten på Snurrfian igår. Det känns som en väl chansning ifall fler hakat på, som ju blev fallet, för lyan tycker jag.

Paddi frågar även Artline om vad hon tror om LenaH. Funderar på om hon vet vad Artline har för roll?

LenaH har inte skrivit nåt speciellt idag så där står jag lite frågande.

Q4 tycker att Paddi försökt anklaga henne och samtidigt får hon för sig att Hedinn siat henne som god. Detta gör att jag blir fundersam på henne idag igen.

fio hojtar för inaktivitet till efter 19 idag. Tycker som jag att Q4 godförklarar sig själv lite väl enkelt

Myrten fortsätter att fundera över gårdagens diskussioner mellan Paddi och Q4

Artline har inte skrivit nåt speciellt idag

Jag tycker, som jag skrev ovan, att Q4 godförklarar sig själv lite väl enkelt och därav går min röst dit även idag.

hemlig röstar på quarter4ever
Så du tror inte Paddi är siad ond?

Annars tycker jag att jag skrivit mycket idag :p Sedan tycker jag det är intressant att du gör en Klara. Lägger en uddaröst när många andra redan röstat på paddi. Frågan är om du gör det för att du hoppas bli godförklarad som Klara blev. Fast det säger egentligen inget om du är god eller ond.

Så du tror inte Paddi är siad ond?

Annars tycker jag att jag skrivit mycket idag :p Sedan tycker jag det är intressant att du gör en Klara. Lägger en uddaröst när många andra redan röstat på paddi. Frågan är om du gör det för att du hoppas bli godförklarad som Klara blev. Fast det säger egentligen inget om du är god eller ond.
Jag hittar inget som tyder till det, mer än att Hedinn var misstänksam mot henne.

Är det Habina, Myrten och Q som är över då? Det hade varit väldigt enkelt om det vore så :p

Men i början av röstningen så visste dem inte att det skulle bli så många udda röster. Så jag vet inte. Men det är en intressant teori.
Alltså... är det bara jag som inte insåg vad som hade kunnat hända i första lynchen förrän dagen efter?:o

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 909
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 151
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka