Men vad ni skriver :arghh:
Jag sa ju att jag bara har mobilen idag. Mina tankar så här långt? Inga, ingen aning om vem eller vilka som är raggiga eller hur jag ska lägga min röst i kvällens DL.
Håller på att läsa igenom, så det här kanske redan besvarats. Men jag undrar ändå:

Du har ju röstat på Q två dagar. Har du ändrat uppfattning om henne? Vad är det i så fall som har gjort det?

Jag reagerar också på det här av samma orsak som Q. Men samtidigt känns det som en god habina också hade kunnat skriva så. Men lite mysko är det. [...]

Jag har inte tillräcklig koll på hur Habina spelar för att avgöra hur hon spelar som god/ond. Men rent spontant så funderade jag över den där kommentaren. Jag har aldrig sett Habina som spion (och hon är tydlig med att hon inte är det), men jag förstår inte riktigt hur man kan vara säker på vem som är ängel annars i det här läget. Om man är god alltså.

Det känns lite skumt liksom den tidiga rösten på Paddi. Nu har Habina förklarat den men den känns ändå lite skum.

TILLÄGG: Fast jag reagerar ju fan alltid på Habina när jag tänker till lite mer!:crazy:

OT eller något - men jag fattar inte, jag får inläggen i helt konstig ordning! Vissa syns inte förrän jag gått förbi dem och kommer tillbaka.:crazy: Tror @Habina skrev något om problem om det tidigare? Bland annat att hon missat mitt superviktiga F5-inlägg!:eek:

OT eller något - men jag fattar inte, jag får inläggen i helt konstig ordning! Vissa syns inte förrän jag gått förbi dem och kommer tillbaka.:crazy: Tror @Habina skrev något om problem om det tidigare? Bland annat att hon missat mitt superviktiga F5-inlägg!:eek:

Jag har oxå missat en del inlägg som kommit tillbaka senare.

Ja, jag missade ett röstinlägg bland annat. :(

Men jag tycker inte hon i mellan inläggen hade kommit fram till att hedinn var misstänkt. Låter mer som hon glömt att hon haft hedinn som god :confused:

Jag är allmänt osäker, däremot tycker jag inte jag hoppar på andras teorier hur som helst. Sedan har IRL ställt till det, så jag har fått leka mer via mobil än jag tänkt mig.

Men du får gärna rösta på mig om det för dig glad. ;) Själv ska jag försöka leta ulv så snart jag fodrat hästarna och lekt lite med modellhästarna. :angel:

Men du får gärna rösta på mig om det för dig glad. ;) Själv ska jag försöka leta ulv så snart jag fodrat hästarna och lekt lite med modellhästarna. :angel:[/QUOTE]

Reagerar på det här. Alltså, mobilspel är ju... någon typ av straff från gudarna. Man har ju ingen överblick. Men det gör ju knappast att man ändrar sig om vem man misstänker eller inte?

Fast jag kan ju ibland bli manisk och gå och fundera på vem som är ond typ hela tiden. Att man inte gör det utan behöver läsa sina egna anteckningar behöver kanske inte vara ett tecken på ondska heller.

TILLÄGG: Det har blivit knas med citaten i det här inlägget. Det är inget jag gjort medvetet, men jag lägger inte tid på att fixa det om ni ursäktar.

Jag har hamnat i ett akut situation med en kompis. Inget negativt eller så, men som sagt lite akut. Kommer förmodligen inte hinna in något mer innan dl, därför har jag inget annat val än att panikrösta.

Habina röstar på hemlig

Mest baserat på uteslutningsmetoden. Tror att Q kan vara god och Q tror att jag och hemlig är onda. Eftersom jag vet min roll, så hoppas jag goda är kloka och röstar ut hemlig istället för mig. Mer kan jag tyvärr inte bidra med ikväll.

Jag har hamnat i ett akut situation med en kompis. Inget negativt eller så, men som sagt lite akut. Kommer förmodligen inte hinna in något mer innan dl, därför har jag inget annat val än att panikrösta.

Habina röstar på hemlig

Mest baserat på uteslutningsmetoden. Tror att Q kan vara god och Q tror att jag och hemlig är onda. Eftersom jag vet min roll, så hoppas jag goda är kloka och röstar ut hemlig istället för mig. Mer kan jag tyvärr inte bidra med ikväll.
Kram! hoppas det löser sig med den akuta situationen även om den inte var negativ :heart

Första kommentar efter att ha gått igenom dagen:

Habina - jag tycker att det finns vissa konstigheter. Samtidigt förklarar hon sig, även om jag ibland känner mig frågande inför förklaringen (som mobilspelet vs var Hedinn stod). Vet inte. Måste läsa igen och tänka.

Artline - är den jag känner mig mest säker på är god och det känns som att hon letar ulvar.

Q - ja, hon söker ju verkligen igenom leken! Men efter Narnia vet jag att det inte säger något om hennes roll. Jag vill inte säga att jag håller henne åt goda hållet, men jag håller typ aldrig någon så. Men det känns inte som att hon kommer att få min röst ikväll. Dock är jag verkligen inte säker! Jag borde läsa om alla hennes inlägg, men av någon anledning... drar jag mig för det.:p

fio - har jag faktiskt nollkoll på! Men där ska jag nog gå igenom för det känns inte övermäktigt. Tycker i alla fall att hon inte gjort något konstigt och jag uppfattar det som att Art, som är den jag ändå tror är god (se ovan), håller fio på plus.

hemlig - känner mig frågande. Jag har varit lite förlåtande innan, men jag tycker ändå att det finns en del som talar mot henne. Bland annat reagerade jag på det senaste nu att hon inte vet vem hon ska rösta på ikväll, när hon röstade på Q igår när Paddi uppenbart var siad. Gör det hemlig till ond? Vet ej, men det känns skumt!

Det känns som att Habina och hemlig är de med mest frågetecken just nu, men jag har ju ingen som helst aning om var jag har Q! Eller för den delen fio. Men Q känns verkligen som ett... som Q, helt enkelt!

Q - ja, hon söker ju verkligen igenom leken! Men efter Narnia vet jag att det inte säger något om hennes roll. Jag vill inte säga att jag håller henne åt goda hållet, men jag håller typ aldrig någon så. Men det känns inte som att hon kommer att få min röst ikväll. Dock är jag verkligen inte säker! Jag borde läsa om alla hennes inlägg, men av någon anledning... drar jag mig för det.:p
du kan begränsa dig till att läsa mina genomgångar idag så tror jag bilden blir klarare?:)
om du vill ha en genväg till hur jag tänker och resonerar då
( så slipper du de andra 120 inläggen eller vad jag nu har utöver det. Dock så är du välkommen att plöja de med om du finner att det skulle behövas )

När jag läser det jag skrivit så är jag övertygad om att jag inte kommer att rösta på Artline eller fio ikväll i alla fall. Alltid något! Nu måste jag väl ge mig in på Q:p.

Alltså, om q idag känner jag att hon kanske är god ändå för hon verkar leta så väl efter goda.
I övrigt har jag svårt att hänga med via mobilen.
Artline känner jag mig hyffsat säker på, likaså Myrten (har jag för mig, har mitt kladdpapper kvar hemma).
Fio däremot vet jag inte alls var jag har.
Tror jag lägger min röst där idag, helt enkelt för att jag inte har nån koll på henne och för att jag nu är hos mamma och ska titta på tv ;)
Edit: Tar bort rösten, måste kolla lite till i tråden då den verkar uppdateras medan jag skriver :p

du kan begränsa dig till att läsa mina genomgångar idag så tror jag bilden blir klarare?:)
om du vill ha en genväg till hur jag tänker och resonerar då
( så slipper du de andra 120 inläggen eller vad jag nu har utöver det. Dock så är du välkommen att plöja de med om du finner att det skulle behövas )
Vad? Genomgångar? Sådant är för amatörer! Jag måste ju gå igenom originalen för att hitta saker som pekar åt ett eller annat håll! Jag är vetenskapskvinna, vettu. Jag går till källan!

Alltså, om q idag känner jag att hon kanske är god ändå för hon verkar leta så väl efter goda.
I övrigt har jag svårt att hänga med via mobilen.
Artline känner jag mig hyffsat säker på, likaså Myrten (har jag för mig, har mitt kladdpapper kvar hemma).
Fio däremot vet jag inte alls var jag har.
Tror jag lägger min röst där idag, helt enkelt för att jag inte har nån koll på henne och för att jag nu är hos mamma och ska titta på tv ;)
Edit: Tar bort rösten, måste kolla lite till i tråden då den verkar uppdateras medan jag skriver :p
Habina då? :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 976
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar