Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror du om Q idag?Men vad ni skriver
Jag sa ju att jag bara har mobilen idag. Mina tankar så här långt? Inga, ingen aning om vem eller vilka som är raggiga eller hur jag ska lägga min röst i kvällens DL.
Håller på att läsa igenom, så det här kanske redan besvarats. Men jag undrar ändå:Men vad ni skriver
Jag sa ju att jag bara har mobilen idag. Mina tankar så här långt? Inga, ingen aning om vem eller vilka som är raggiga eller hur jag ska lägga min röst i kvällens DL.
Jag reagerar också på det här av samma orsak som Q. Men samtidigt känns det som en god habina också hade kunnat skriva så. Men lite mysko är det. [...]
OT eller något - men jag fattar inte, jag får inläggen i helt konstig ordning! Vissa syns inte förrän jag gått förbi dem och kommer tillbaka. Tror @Habina skrev något om problem om det tidigare? Bland annat att hon missat mitt superviktiga F5-inlägg!
OT eller något - men jag fattar inte, jag får inläggen i helt konstig ordning! Vissa syns inte förrän jag gått förbi dem och kommer tillbaka. Tror @Habina skrev något om problem om det tidigare? Bland annat att hon missat mitt superviktiga F5-inlägg!
Men jag tycker inte hon i mellan inläggen hade kommit fram till att hedinn var misstänkt. Låter mer som hon glömt att hon haft hedinn som god
Jag är allmänt osäker, däremot tycker jag inte jag hoppar på andras teorier hur som helst. Sedan har IRL ställt till det, så jag har fått leka mer via mobil än jag tänkt mig.
Men du får gärna rösta på mig om det för dig glad. Själv ska jag försöka leta ulv så snart jag fodrat hästarna och lekt lite med modellhästarna.
Jag gillar inte att du missat inlägg utan att det inte är jag som är helt superförvirrad! Jag började faktiskt undra!Jag har oxå missat en del inlägg som kommit tillbaka senare.
Japp, ni var där för att ni röstade på Paddi bägge två i Snurris-lynchen. Och det tyckte jag var lite intressant av vissa anledningar.@quarter4ever Du är duktig som orkar Vill ha en analys av Myrten också. Kom mest fram till att hon hade mig och dig på samma rad och att hon inte tycker hon har flyt.
Kram! hoppas det löser sig med den akuta situationen även om den inte var negativJag har hamnat i ett akut situation med en kompis. Inget negativt eller så, men som sagt lite akut. Kommer förmodligen inte hinna in något mer innan dl, därför har jag inget annat val än att panikrösta.
Habina röstar på hemlig
Mest baserat på uteslutningsmetoden. Tror att Q kan vara god och Q tror att jag och hemlig är onda. Eftersom jag vet min roll, så hoppas jag goda är kloka och röstar ut hemlig istället för mig. Mer kan jag tyvärr inte bidra med ikväll.
du kan begränsa dig till att läsa mina genomgångar idag så tror jag bilden blir klarare?Q - ja, hon söker ju verkligen igenom leken! Men efter Narnia vet jag att det inte säger något om hennes roll. Jag vill inte säga att jag håller henne åt goda hållet, men jag håller typ aldrig någon så. Men det känns inte som att hon kommer att få min röst ikväll. Dock är jag verkligen inte säker! Jag borde läsa om alla hennes inlägg, men av någon anledning... drar jag mig för det.
Vad? Genomgångar? Sådant är för amatörer! Jag måste ju gå igenom originalen för att hitta saker som pekar åt ett eller annat håll! Jag är vetenskapskvinna, vettu. Jag går till källan!du kan begränsa dig till att läsa mina genomgångar idag så tror jag bilden blir klarare?
om du vill ha en genväg till hur jag tänker och resonerar då
( så slipper du de andra 120 inläggen eller vad jag nu har utöver det. Dock så är du välkommen att plöja de med om du finner att det skulle behövas )
Habina då?Alltså, om q idag känner jag att hon kanske är god ändå för hon verkar leta så väl efter goda.
I övrigt har jag svårt att hänga med via mobilen.
Artline känner jag mig hyffsat säker på, likaså Myrten (har jag för mig, har mitt kladdpapper kvar hemma).
Fio däremot vet jag inte alls var jag har.
Tror jag lägger min röst där idag, helt enkelt för att jag inte har nån koll på henne och för att jag nu är hos mamma och ska titta på tv
Edit: Tar bort rösten, måste kolla lite till i tråden då den verkar uppdateras medan jag skriver