Vad? Genomgångar? Sådant är för amatörer! Jag måste ju gå igenom originalen för att hitta saker som pekar åt ett eller annat håll! Jag är vetenskapskvinna, vettu. Jag går till källan!
i de genomgångar jag gjort idag så är det person för person med citat från just dessa och mina korta kommentarer/ funderingar till varhe citat och sedan en summering av varje person på slutet

i de genomgångar jag gjort idag så är det person för person med citat från just dessa och mina korta kommentarer/ funderingar till varhe citat och sedan en summering av varje person på slutet
Jojo, fast min läsning av dig är inriktad på - dig.:p Så då vill jag gå till källan. Ja, jag vet att jag är nojjig!

Nu blir jag ju misstänksam när du är så hjälpsam! "Vad är det för jättegroda i en oneliner från dag 2 som alla har missat?" - Så resonerar jag när jag får hjälp i ulvspel.;)
som sagt feel free att ta fram allt jag skrivit , det är inte svårt att få fram alla inlägg av varje spelare och kolla igenom dem ( sorry för att jag har så många:o )

Jag håller på att gå igenom Qs inlägg, men insåg plötsligt att DL är kl 21. Så jag vet inte om jag hinner bli klar.

Nu känns det som Habina röstar på hemlig bara för att få alibi då hon själv har fått misstankarna på sig.

I min genomgång så har jag bara hunnit till efter att Hedinns roll avslöjats och rösterna droppar in på Paddi. Det jag reagerat på hittills (hos Q då, det är henne jag kollra på) är väl mest detta:
vänder jag det till att jag "plötsligt" blivit god ?:confused:
Återigen samma som till fio:
jag försöker visa hur jag resonerade igår och hur tankarna förändrades i samband med inläggen av Hedinn kom, jag skriver ju uttryckligen att det troligaste är ju att hon siat Paddington ond!?
Varför börjar du vackla i det ?
Skulle Hedinn ha siat mig som ond- är det det du försöker få det till:cautious:

Jag vet att jag undrade en del igår också om Qs egen diskussion om hon blivit siad. Den kändes lite apart. Men jag vet inte riktigt om det gör henne till ond. Visst kan det vara ett sätt att så misstankar, men även en ärlig reaktion. Tja...

Nu måste jag släppa den här genomgången för tillfället och ägna tiden till DL att bestämma mig hur jag ska rösta = läsa igenom vad som hänt idag.

Ok jag röstar då jag inte vill hamna i tidsnöd och så kommer röstningen igång....
Som sagt jag har en huvudmisstänkt idag och det är habina
Visst hon kan vara skum "typiskt habina"-ish ,men det är lite för mycket för att jag ska tro att det är en god habina denna gången.Möjligen är jag färgad för att det är mig hon har ifrågasatt till stora delar- men även hedinn
Jag är också mycket frågande till hemlig, men med vetskap om att hon är så pass ny i lekandet så känner jag ett visst "reasonable doubt" där

pga hennes kraftiga vindkappesvängningar och i mitt tycke även rollfiskeri så
quarter4ever röstar på Habina

Jag tycker det här är skitsvårt! Måste nästan bli Habina eller hemlig men vem? Och jag är långt ifrån klar med Q!

ÅNGEST!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 976
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar