@Monstermom verkar mest prata om sitt icke befintliga bredband och att alla borde sluta banta men för inte leken framåt, eller nej vänta hon var inte ens med nej!
Q verkar läsa lite slarvigt eller om hon nu är blind, men på det stora hela sitt vanliga Q.
Habina verkar vara i högform och fått fart på tangenterna, jag undrar ja om Paddington verkligen tänkte igenom sitt erbjudande att hjälpa till med sjukgymnastik för att kunna öka skrivandet?
BSF räknar på i vanlig stil, jag tänker inte lägg mig i det eftersom jag bara brukar röra till det där med antal...
Lobelia har hittat hit och äter blodpalt till vardags, men håller ner pladdernivån till skillnad från andra, jag är tacksam!
Lampan är ny och ställer lite nybörjare frågor men verkar ändå vara rätt insatt i hur det fungerar.
Ferrari är helt ny för mig, men hade visst spelat tidigare, rör ihop det lite ang spionrader men det är kanske ringrosten som talar.
LenaH funderar på att radera en massa sidor eftersom hon inte orkar läsa, typiskt oss moderatorer och jag önskar att jag hade kommit på det först innan jag började läsa
Niyama gör som Lobelia och håller sig ifrån tramsande och försöker föra leken framåt.
Gravinda har hittat leken och frågat om dl tider
@Poisonous verkar inte ens ha hittat hit, Emtherlia har hittat hit men inte så mycket mer.
bollen__ s pappa verkar ha kidnappat Monstermoms grävare, en aning skumt, men jag tror inte att hennes pappa är med och leker?
FiaM, vill inte att vem som helst ska använda sig av hjärtstartare på henne och vill ha alla roller samlade.
Artline, hade inte fått någon roll igår men vart tog hon vägen sen?
Nu tror jag att jag har fått med alla åtminstone, hjälp vad många att hålla koll på