Hmmm, vet inte ulvarna om vilka dom andra ulvarna är?Okej så nu börjar leken, lite konstigheter från @Lampan, oklart hur ny hon är och hur hon brukar vara, verkar väldigt pepp på att få igång leken, @Niyama svarar lite lugnt på hennes kommentarer, känns som två motpooler till varandra, vilket alltid får mig att tänka "är de så mycket motsatser så måste de vara samma" men leken har knappt börjat och Niyama ställer samma motfunderingar som jag har. Så åter till lampan, som skriver att hon tror att folk "ligger lågt för att de är rädda" medan vi tidigare sett att mer nervösa ulvar gärna ligger lågt och smiter undan medans andra drar till sig uppmärksamhet. Sen är det alltid lite knepigt när någon ger sken av att vara oskyldig, vi vet ju att majoriteten är oskyldiga så varför ska man gå ut och förklara sig själv god? (genom att säga att man vill springa och gömma sig, ulvarna har ju inte mycket att vara rädda för, hon antyder att hon är god dvs)
Men i det stora hela tolkar jag det som en nybörjare som vill starta leken, och det är ju bara bra att någon tar tag i det. Hon gav ju mig nått att fundera på. Och jag funderar vidare, vill inte "straffa" någon för att starta leken, men samtidigt så är det ju lite konstiga kommentarer.
Nu blev jag lite fundersam... Har Du mycket att vara rädd för ?
*notering vid Gravinda