Och jag har fått en roll .Å där var Lobelia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har fått en roll .Å där var Lobelia
vad menas med rader? ges all information mellan spelare och LL via pm?
OM jag tolkat det rätt så plockar lekledaren ut en slumpvist vald mening från den personen spionen spionerat på, en mening ges till de goda och en till de onda... men rätta mig gärna om jag har fel, har bara skummat igenom huvudinlägget som hastigast för att hinna med att läsa inläggen därefter :O
Pappa skulle få fiber förra sommaren. Det blev grävt förra sommaren. Han fick fiber strax före denna sommar. Haf tålamod!Hehehe, äntligen börjar min onda plan bära frukt - få alla andra att sluta gå ner i vikt så min vikt blir "normal".
(Väntar fortfarande på något annat än instabila mobila internet jag sitter fast på nu - om någon har sett Våra Jävla Grävare KAPITEL 2!!! så kan de väl ta och skicka hit dem? )
Den bästa taktiken beror ju på om du är god eller ond? Men leta onda är att rekommendera, sedan hur mycket/lite man skriver brukar sällan ha med roll att göra utan hur mycket tid man har.
Tsssssss....och hur skulle det gå till?Jag skall försöka att bara skriva kloka, bra saker som är korta och koncisa.
Pappa skulle få fiber förra sommaren. Det blev grävt förra sommaren. Han fick fiber strax före denna sommar. Haf tålamod!
Nja, jag tror det beror på rädsla mer än något annat...man vill springa och gömma sigTycker framför allt orutinerade spelare ibland kan hålla sig undan för att inte dra blickarna till sig. Dock kan det ju också bero på tidsbrist men en del har ju skrivit efteråt att "ja det var ju bra att hålla sig i bakgrunden, ingen granskade mig" typ.
De var tydligen himla trevliga och grävde lite extra som tack för att det fick parkera hos papsen..kanske han kidnappat dem?Driver du med mig? Våra Jävla Grävare I skulle varit klara för... vad är det nu? Ett och ett halvt år sedan? Två år? (Hela arbetet alltså, tre byar till förutom vår.) Våra Jävla Grävare II skulle projekterat i våras - var är de någonstans då!?
Haf tåhlamod själv du - jag kan ge dig mitt tålamod så ger du mig dina Grävare.
Hur menar du att du ska hinna det sedan när leken kommer igång på allvar?har bara skummat igenom huvudinlägget som hastigast för att hinna med att läsa inläggen därefter :O
Ett tips till dig är att tagga den person du pratar med, om det är till någon specifik. Annars kan det vara svårt att veta vem du syftar på när du skriver "du". Taggade användare får även en notis som gör det lättare att hitta ditt inlägg till eller om domDet är många år sen du spelade. Gör du anteckningar för att ha lite koll på spelarna?
(Shit jag kom precis på "tänk om jag pratar med en från andra sidan" kan vara förenat med livsfara mao)
Ja LL har hållit oss på halster heeela dagenNä - inte LL's fel - bara vi som är så leksugna
De var tydligen himla trevliga och grävde lite extra som tack för att det fick parkera hos papsen..kanske han kidnappat dem?
Hur menar du att du ska hinna det sedan när leken kommer igång på allvar?
Jag hade viktigare saker för migJa LL har hållit oss på halster heeela dagen
Jo, absolut. Det var bara en undran, om du inte hunnit nu lär du inte hinna sedanJag får väl gissa mig fram om inte annat jag har koll på grunden, goda ska vinna över onda... räcker det inte att veta det menar du?
Nja, jag tror det beror på rädsla mer än något annat...man vill springa och gömma sig
Och, ulven i fårakläder: visas dennes röst i spioninfon?
Lösmynta spionen: den väljer alltså inte vem den vill ge spioninfo, utan du lottar bara?
Tror det var alla frågor
Nej, bara nattinfo visas i spioninfon.
Ja, jag lottar vem som får spioninfo.
Japp! Två stycken även om det står "Siarlärling" i startinlägget.
.
Viktigare än ulvlek?Jag hade viktigare saker för mig
eeeh, dom kanske är lite rädda...det är ju mycket blod i spelet....Va? Tror du folk ljuger när de skriver att de haft som taktik att inte synas för mycket? (obs menar inte typ uteblivit från röstning och så, utan bara inte så hög aktivitet)