vad menas med rader? ges all information mellan spelare och LL via pm?

OM jag tolkat det rätt så plockar lekledaren ut en slumpvist vald mening från den personen spionen spionerat på, en mening ges till de goda och en till de onda... men rätta mig gärna om jag har fel, har bara skummat igenom huvudinlägget som hastigast för att hinna med att läsa inläggen därefter :O

Nej, spioninformation är något helt annat.
Det är till exempel

Siarlärling1 siar cirkus
Ängeln skyddar Sasse
Ulvarna käkar Sasse

Hehehe, äntligen börjar min onda plan bära frukt - få alla andra att sluta gå ner i vikt så min vikt blir "normal". :sneaky:

(Väntar fortfarande på något annat än instabila mobila internet jag sitter fast på nu - om någon har sett Våra Jävla Grävare KAPITEL 2!!! så kan de väl ta och skicka hit dem? :rage:)
Pappa skulle få fiber förra sommaren. Det blev grävt förra sommaren. Han fick fiber strax före denna sommar. Haf tålamod! :cool:

Den bästa taktiken beror ju på om du är god eller ond? ;) Men leta onda är att rekommendera, sedan hur mycket/lite man skriver brukar sällan ha med roll att göra utan hur mycket tid man har.

Tycker framför allt orutinerade spelare ibland kan hålla sig undan för att inte dra blickarna till sig. Dock kan det ju också bero på tidsbrist men en del har ju skrivit efteråt att "ja det var ju bra att hålla sig i bakgrunden, ingen granskade mig" typ.

Det är många år sen du spelade. Gör du anteckningar för att ha lite koll på spelarna?
(Shit jag kom precis på "tänk om jag pratar med en från andra sidan" kan vara förenat med livsfara mao) :nailbiting:

Pappa skulle få fiber förra sommaren. Det blev grävt förra sommaren. Han fick fiber strax före denna sommar. Haf tålamod! :cool:

Driver du med mig? Våra Jävla Grävare I skulle varit klara för... vad är det nu? Ett och ett halvt år sedan? Två år? (Hela arbetet alltså, tre byar till förutom vår.) Våra Jävla Grävare II skulle projekterat i våras - var är de någonstans då!? :arghh: :banghead: :rage:

Haf tåhlamod själv du - jag kan ge dig mitt tålamod så ger du mig dina Grävare. :meh:

Tycker framför allt orutinerade spelare ibland kan hålla sig undan för att inte dra blickarna till sig. Dock kan det ju också bero på tidsbrist men en del har ju skrivit efteråt att "ja det var ju bra att hålla sig i bakgrunden, ingen granskade mig" typ.
Nja, jag tror det beror på rädsla mer än något annat...man vill springa och gömma sig :nailbiting:

Driver du med mig? Våra Jävla Grävare I skulle varit klara för... vad är det nu? Ett och ett halvt år sedan? Två år? (Hela arbetet alltså, tre byar till förutom vår.) Våra Jävla Grävare II skulle projekterat i våras - var är de någonstans då!? :arghh: :banghead: :rage:

Haf tåhlamod själv du - jag kan ge dig mitt tålamod så ger du mig dina Grävare. :meh:
De var tydligen himla trevliga och grävde lite extra som tack för att det fick parkera hos papsen..kanske han kidnappat dem? :eek:

har bara skummat igenom huvudinlägget som hastigast för att hinna med att läsa inläggen därefter :O
Hur menar du att du ska hinna det sedan när leken kommer igång på allvar? ;)

Det är många år sen du spelade. Gör du anteckningar för att ha lite koll på spelarna?
(Shit jag kom precis på "tänk om jag pratar med en från andra sidan" kan vara förenat med livsfara mao) :nailbiting:
Ett tips till dig är att tagga den person du pratar med, om det är till någon specifik. Annars kan det vara svårt att veta vem du syftar på när du skriver "du". Taggade användare får även en notis som gör det lättare att hitta ditt inlägg till eller om dom :)

De var tydligen himla trevliga och grävde lite extra som tack för att det fick parkera hos papsen..kanske han kidnappat dem? :eek:

Smile_Bomb.gif

Nja, jag tror det beror på rädsla mer än något annat...man vill springa och gömma sig :nailbiting:

Va? Tror du folk ljuger när de skriver att de haft som taktik att inte synas för mycket? (obs menar inte typ uteblivit från röstning och så, utan bara inte så hög aktivitet)

Och, ulven i fårakläder: visas dennes röst i spioninfon?

Lösmynta spionen: den väljer alltså inte vem den vill ge spioninfo, utan du lottar bara?

Tror det var alla frågor :angel:

Nej, bara nattinfo visas i spioninfon.

Ja, jag lottar vem som får spioninfo.

Japp! Två stycken även om det står "Siarlärling" i startinlägget.
.

Här kommer en liten rättelse/ändring på @Niyama s fråga nummer #1 ovan
Även ulv i fårakläders röst kommer att finnas med bland informantionen.
Dock med en liten reservation - den finns inte med i första nattens hela spioninfo, men efter första natten så kommer den att vara med bland det som lottas eller hamnar hos spionen

Viktig information!

Jag tillsätter en roll, Spionens ättling. Ättlingen tar över den Lösmynte Spionens roll om denne skulle dö, men får då bara ta del av en rads spioninfo varannan natt. Tills dess verkar ättlingen som en bybo.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar