Nä, det är bäst du väntar tills jag gått ned klart. Har 9,4 kg kvar. :angel: Eller så bestämmer vi en lek där du är med och jag tar en paus och äter socker... :up: För det skulle vara grymt roligt att leka med dig igen. :love:

Hehehe, äntligen börjar min onda plan bära frukt - få alla andra att sluta gå ner i vikt så min vikt blir "normal". :sneaky:

(Väntar fortfarande på något annat än instabila mobila internet jag sitter fast på nu - om någon har sett Våra Jävla Grävare KAPITEL 2!!! så kan de väl ta och skicka hit dem? :rage:)

av någon anledning tycker jag inte att det är en bra anledning att hålla tyst:angel:
( undrar varför ....:p)
Nä men mer seriöst-
man ska vara så som ens personlighet är tycker jag.....
Edit ( det är så man skriver när man kommer på något efter man skickat första inlägget:))
egentligen handlar det inte om att vara kvar så långe det går, utan mer att spela för sin sida, och då KAN det ibland vara värt att vara kvar så länge det går, men också ibland vara bra att man går åt sas ( @bollen__ ;) ) dvs det som gynnar ens sida är det man borde tänka på( tycker jag dårå...)
Det är mer till spelet än man kan tror. Spännande att se om dom andra lyckas läsa av en rätt.
Troligtvis kommer jag att klampa runt som en elefant i en porslinsaffär. Men svåravläst;)

Hehehe, äntligen börjar min onda plan bära frukt - få alla andra att sluta gå ner i vikt så min vikt blir "normal". :sneaky:

(Väntar fortfarande på något annat än instabila mobila internet jag sitter fast på nu - om någon har sett Våra Jävla Grävare KAPITEL 2!!! så kan de väl ta och skicka hit dem? :rage:)

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Jag kommer bli pinnsmal innan du fått ditt bredband.

Troligtvis kommer jag att klampa runt som en elefant i en porslinsaffär. Men svåravläst;)

Den kommentaren är så träffande, klumpig IRL och får alla möjliga sår överallt då jag går in i ALLT. För min del är det återkomst, tror jag lekte 2010-2011 någon gång, kanske kan kolla i historiken... :)

Ser inte att någon annan påbörjat matematikfunderingarna så jag kastar mig ut i vanlig ordning :)

16 deltagare.
Om vi antar att 1/3 är onda så ger det: 5,33.
Alltså gissar jag 5, möjligen 6 onda. Men iom att goda sidan inte har några jättestarka roller i min mening (mer spidd info mellan de goda än en eller två med mycket info(vilket ag tycker är kul:))) så tror jag mer på 5 än 6. Men vi kan ta det när vi kommer dit.
Det finns 6 namngivna goda roller utöver byborna - det gör att jag gissar på 4-5 bybor.

@Habina Fast det står ju att LL lottar bland de goda :) Det är ju bättre än att spionen gissar fel och skickar till en ond :)
(EDIT: Tvåa på bollen...:p)

Lösmynt spion – Den lösmynte spionen får under första natten veta allas nattliga val. Därefter har spionen svårt att hålla tyst och sprider ut information till allt och alla. Spionen får då ta del av en lottad rad, och LL lottar ytterligare en spionrad bland de goda spelarna.

Aha, så det är två rader per natt som delas ut (efter första natten), en till spionen och en till en annan god... Då hänger jag med och det känns lite bättre. Eller faktiskt väldigt mycket bättre, för ibland kan ju spionen tro att någon är god som inte är det...

du har såååååå rätt!!!!!!
ALLA andra är för smala!!!:up::up:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar