Jag är superbubblig när jag sitter framför datorn... ;) Vilket jag verkar skall göra hela den här leken... Handleden känns faktiskt redan mycket bättre, undrar om det kan vara nyttigt med fingerdans för att hålla igång blodcirkulationen? :idea:

För övrigt är jag väl mest ökänd för mina banandanser. :angel: :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
det är jag med - ända till jag ska formulera mina inlägg.... :p

Du kan få lite hand/handledsövningar av mig om du vill hålla upp cirkulationen - ngn nytta ska man väl ha av typ fyra månader m arbetsterapeut..... :grin:

det är jag med - ända till jag ska formulera mina inlägg.... :p

Du kan få lite hand/handledsövningar av mig om du vill hålla upp cirkulationen - ngn nytta ska man väl ha av typ fyra månader m arbetsterapeut..... :grin:

Tack! :love: Vet ju inte om det är bra dock, eller finns det någon skada som det är dåligt med mycket cirkulation?

Tack! :love: Vet ju inte om det är bra dock, eller finns det någon skada som det är dåligt med mycket cirkulation?
troligen inte - det är alltid bra att få igång cirkulationen (kan hänvisa till både min massör, arbetsterapeut och sjukgymnast.....)
Däremot kan det ju om du ex fått en svullnad göra att mer cirkulation gör att det börjar bulta å kännas mer i handleden. Men det är aldrig fel att hålla igång så länge det inte gör ont..

troligen inte - det är alltid bra att få igång cirkulationen (kan hänvisa till både min massör, arbetsterapeut och sjukgymnast.....)
Däremot kan det ju om du ex fått en svullnad göra att mer cirkulation gör att det börjar bulta å kännas mer i handleden. Men det är aldrig fel att hålla igång så länge det inte gör ont..
Hur gör man för att få igång den då? :confused: Jag har både dålig cirkulation och ligger på gränsen till lågt blodtryck. :(

Så... Lite on topic. Känns som en trevlig lek utan några twister (om jag inte missförstått rollistan). Däremot ganska många deltagare. Vilket förstås är roligt, men ger ulvarna chansen att "gömma sig" lite lättare. Skoj med två siarlärlingar, det gör ju att mer information är i omlopp men på olika personer. Däremot blir jag lite nervös över att spioninformationen lottas, det hade känts lite bättre om spionen i alla fall kunde välja en person den tror är god...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar