Håller med! Fortsätter det så här vet jag inte om jag vågar läsa dem innan jag går och lägger mig...blodig inledning på denna leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Fortsätter det så här vet jag inte om jag vågar läsa dem innan jag går och lägger mig...blodig inledning på denna leken
Det funkar bra för mig - tack för att du frågarDagDL: 22.00 (Funkar detta för dig också @Paddington, eller ska jag ta lite senare?)
Nu vet jag inte om lekarna förändrats sedan jag var LL sist, men då var det lite si och så med vad man skrev om sig själv och sin roll. Jag tog mina tidigare regler, ifall det fortfarande hintas mycket.Är inte det som vanligt? Alla låtsas vara bybor liksom?
Och, ulven i fårakläder: visas dennes röst i spioninfon?
Lösmynta spionen: den väljer alltså inte vem den vill ge spioninfo, utan du lottar bara?
Tror det var alla frågor
Japp! Två stycken även om det står "Siarlärling" i startinlägget.
You just waitblodig inledning på denna leken
Nej, ikväll!Är det imorgon första DL är?
You just wait
NU har jag fått den!!Är det någon som fortfarande saknar sin roll så hojta! Jag vill gärna tro att jag gjort ett bra jobb tills överbevisad i alla fall
Håller med! Fortsätter det så här vet jag inte om jag vågar läsa dem innan jag går och lägger mig...
Å andra sidanAlltså jag är jättetrög ikväll men @quarter4ever vad betyder åas?
Å Andra SidanAlltså jag är jättetrög ikväll men @quarter4ever vad betyder åas?
hm är du med i lekenUlv i fårakläder?
jag tänkte för en stund att du var med i lekenÅ andra sidan
herregud!!Nej, ikväll!
Nä är ju inte detjag tänkte för en stund att du var med i leken
synd....( jag vet)Nä är ju inte det
Nä är ju inte det
Å andra sidan
Å Andra Sidan
You just wait
Nej, ikväll!
Såklart, imorgon. DagDL Tisdag 22.00.