nä de stämmer ju inte dåTack, det var ju logiskt! Jag fick bara "så att säga" i huvudet men fick inte riktigt ihop bokstäverna
för då borde det stått sas - eller hur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nä de stämmer ju inte dåTack, det var ju logiskt! Jag fick bara "så att säga" i huvudet men fick inte riktigt ihop bokstäverna
behöver du defribillator?Jobbar du inom vården och tycker att du har för lite att göra?
Mitt stackars hjärta klarar snart inte mer...
Haha jag veet! Det var ju därför jag inte fick ihop bokstävernanä de stämmer ju inte då
för då borde det stått sas - eller hur
Det börjar närma sig det läget ja.behöver du defribillator?
är du vänsterhänt?Hittat hit!
Men får se hur bra det går att leka, nu när jag har tid (...) så lyckades unghästen slita sönder min vänstra handled. Men än så länge känns det okej att skriva i alla fall och imorgon skall jag ändå till sjukgymnasten, så då får hon kika och ge mig sin dom. Kanske blir det helledigt från ridning så jag kan leka ännu mer.
hm skumt om hon missat att du är understimuleradSeriöst, tre jävla sidor redan?!? Och @Sasse - jag har inte fått min roll. För visst skulle jag vara med? Eller har jag missat nåt?
Seriöst, tre jävla sidor redan?!? Och @Sasse - jag har inte fått min roll. För visst skulle jag vara med? Eller har jag missat nåt?
Deltagare
Niyama
Gravinda
Habina
Poisonous
Paddington
bollen__
Snurrfian
Emtherlia
quarter4ever
FiaM
Ferrari
Lobelia
Lampan
Lena
Blacksmithfarm
Artline
är du vänsterhänt?
faast hon borde väl använt samma lista som i hennes första inlägg... eller??Jag börjar bli orolig att @Sasse har en annan anmälningslista än den i anmälningstråden.
Jag börjar bli orolig att @Sasse har en annan anmälningslista än den i anmälningstråden.