Jag tycker att Habina rör till det lite väl nu på slutet, visst skulle hon kunnat tagit det i lyan, men det bygger ju på att Pois verkligen är fårulven :cautious: Och att Habina dessutom vet att fårulven röstade på henne gör att jag blir fundersam, visst har vi varit några som funderade på det men sättet hon skriver på känns som om hon vet något mer.
Snurrfian röstar på Habina eftersom jag blir lite nervös över att rösta ut en stackare som inte ens har chans att försvara sig men får väldigt många på sig.

röstlista DL3

12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous
21.08 Jag( Gravinda) röstar på artline
21.18 Habina röstar på Poisonus.
21.25 Emtherlia röstar på Poisonous
21.29 Artline röstar på Habina
21.30 Ferrari röstar på Emtherlia

21.44 Lobelia röstar på Emtherlia
21.54 bollen__ röstar på Poisonous
21.57 Snurrfian röstar på Habina

Poisonous 4
Artline 1
Habina 2
Emtherlia 2

Jag tycker att Habina rör till det lite väl nu på slutet, visst skulle hon kunnat tagit det i lyan, men det bygger ju på att Pois verkligen är fårulven :cautious: Och att Habina dessutom vet att fårulven röstade på henne gör att jag blir fundersam, visst har vi varit några som funderade på det men sättet hon skriver på känns som om hon vet något mer.
Snurrfian röstar på Habina eftersom jag blir lite nervös över att rösta ut en stackare som inte ens har chans att försvara sig men får väldigt många på sig.

Jag har verkligen ingen aning om Habinas roll men det finns ju goda som KAN veta just det?

Jag missar massa eftersom jag satt och försökte få ihop ett teoriinlägg men nu blev jag tokstressad och röstade ändå. Vad är det som gör att du misstänker Habina? Jag har inte fått några ondvibbar av henne men så är jag ju lättlurad också :crazy:
Jag vet inte :banghead: mest en känsla att det är något som inte riktigt stämmer och att jag inte tycker om att rösta ut Pois som inte har varit inne på över ett dygn på antagande.

Nä det är du som missförstår. När jag förklarar en teori måste jag ju föra fram hur jag funderat och då låter det ju som jag vet, även om jag inte gör det. Blir faktiskt lite misstänksam mot dig nu, du brukar inte reagera när jag skriver så i andra lekar... Men du kan förstås vara god och förvirrad också.

Jag vet inte :banghead: mest en känsla att det är något som inte riktigt stämmer och att jag inte tycker om att rösta ut Pois som inte har varit inne på över ett dygn på antagande.
Det kan jag iofs förstå, men det verkar ju lite som att Pois inte fått ordning på sitt internet och då försvinner ju den rollen eventuellt ändå om inte LL hittar någon som kan ersätta.

Måste rösta nu och jag har verkligen ingen aninig. P kan mycket väl vara fåret eller en god som bara har taskigt med tid. Igår röstade jag på Emtherlia och eftersom jag tycker att hon inte verkar leta onda utan mer sammanfattar leken hamnar min röst där idag igen även om jag inte är säker.

FiaM röstar på Emtherlia

Instämmer lite i föregående...

Habina var säker rätt tidigt på att Paddy var god, nu är hon också helt säker på att fårulven röstade på henne (bakom kulisserna). Känns som hon har rätt bra koll på vilka som är goda respektive onda.... Mer koll än vad hon borde ha. Hon röstar också lättvindigt på Pois som ej varit online.

Ferrari byter röst till Habina

röstlista DL3

12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous
21.08 Jag( Gravinda) röstar på artline
21.18 Habina röstar på Poisonus.
21.25 Emtherlia röstar på Poisonous
21.29 Artline röstar på Habina

21.30 Ferrari röstar på Emtherlia
21.44 Lobelia röstar på Emtherlia
21.54 bollen__ röstar på Poisonous
21.57 Snurrfian röstar på Habina
22.04 FiaM röstar på Emtherlia
22.05 Ferrari byter röst till Habina

Poisonous 4
Artline 1
Habina 3
Emtherlia 2

Fortsätter lite på min lista..
Snurrfian Har väl egentligen inte reagerat så mycket på henne. Tycker att det är lite plus att LenaH röstat på henne men det kan ju också vara det ulvarna vill att vi ska tycka. Jag håller inte med henne om Habina, men det betyder ju inte att jag har rätt.
Emtherlia Röstade här igår. Är fortfarande osäker på Emth men en sak som är ett plus tycker jag är att hon verkar nöjd med svar hon fått på sina frågor, det känns inte ulvigt..hade ju varit lätt för henne att fortsätta driva på.
FiaM Verkar ganska vettig men det säger ju inte så mycket om hennes roll.
Ferrari Inte lekt med henne tidigare. Har inga tankar om henne såhär långt.
Lobelia Har inte reagerat på något såhär långt, möjligen att hon är lite mindre på än i förra leken, men det här är ju en större lek också.
Blacksmithfarm har inte reagerat direkt något på henne. Hon tar upp räknebiten precis som hon brukar göra. I övrigt tycker jag att hon verkar vettig.
Artline har inte varit med så mycket idag. Verkar vettig såhär långt.

Jag har verkligen ingen aning om Habinas roll men det finns ju goda som KAN veta just det?
Hänger inte riktigt och frågar innan jag läst igenom allt.

Någon kan veta vem fårulven röstade dolt på. Men det finns väl ingen info som säger vem fårulven röstade på i det dolda?

Om fårulven röstat dolt på Habina så hade hon Habina tre röster ändå och då hade Emtherlia om hon varit ulv kunnat rösta på Habina.

Ska bli spännande och se om Poisonous är fårulven. För annars är nog risken att fårulven är någon som röstade falskt på emtherlia.

Instämmer lite i föregående...

Habina var säker rätt tidigt på att Paddy var god, nu är hon också helt säker på att fårulven röstade på henne (bakom kulisserna). Känns som hon har rätt bra koll på vilka som är goda respektive onda.... Mer koll än vad hon borde ha. Hon röstar också lättvindigt på Pois som ej varit online.

Ferrari byter röst till Habina

Fast jag är inte säker, jag bara resonerar och lägger fram teorier. Sedan om ni tolkar det som att jag är säker, det kan jag inte göra så mycket mer åt än att påpeka att det inte stämmer.

Någon kan veta vem fårulven röstade dolt på. Men det finns väl ingen info som säger vem fårulven röstade på i det dolda?

Om fårulven röstat dolt på Habina så hade hon Habina tre röster ändå och då hade Emtherlia om hon varit ulv kunnat rösta på Habina.

Ska bli spännande och se om Poisonous är fårulven. För annars är nog risken att fårulven är någon som röstade falskt på emtherlia.
Fast Lena fick tre röster ganska tidigt. Så jag börjar förstå teorin om att P är fårulv :p

Jag förstår inte alls hur du menar? Först säger du att någon kan veta vem fårulven röstade dolt på, men sedan säger du att det inte finns någon info om vem fårulven röstade dolt på? Eh?

Jag förstår inte alls hur du menar? Först säger du att någon kan veta vem fårulven röstade dolt på, men sedan säger du att det inte finns någon info om vem fårulven röstade dolt på? Eh?
Jag rör till det.

Jag menar att ingen vet vilken vilken röst som var den falska :o

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024
  • Vegansk efterrätt