Säker att du inte blandar ihop mig med Idahoe? :p

Jag har varit tyst efter DL2 men innan DL 2 har jag skrivit saker du till och med svarat på. Måste typ rösta nu :( Hade hoppats på mer tid.

Finns förstås en risk.... ;) Men den här gången kopierade jag faktiskt listan med deltagare och då fanns du med, varvid jag blev osäker på om du var kvar eller blivit lynchad/käkad. :o Avdelningen-ja-jag-har-noll-koll-och-tycker-det-fortfarande-är-för-många-deltagare. :rofl:

Nu skrev du Artline*2 @FiaM
Tack, hade missat det. Slåss med inställningarna på min dator, de verkar ha ändrats (misstänker till engelska) så 99% av alla ord blir rödmarkerade och visa ord ändras till helt andra än vad som var tänkt så min koncentration är lite splittrad just nu... :banghead: :banghead:
Får väl vara tacksam för att jag skrev på ett ungefär samma sak på båda ställena...:angel:

Finns förstås en risk.... ;) Men den här gången kopierade jag faktiskt listan med deltagare och då fanns du med, varvid jag blev osäker på om du var kvar eller blivit lynchad/käkad. :o Avdelningen-ja-jag-har-noll-koll-och-tycker-det-fortfarande-är-för-många-deltagare. :rofl:
Senast du skrev något liknande så var du ulv :angel:

Artline röstar på Habina
Jag tror att hon misstänkte att paddan att siat Lena för hon visste att Lena var ulv och ville offra henne. Sedan tycker jag hon förstorade upp Emhterlia igår när hon sa att Em snurrat in sig på en grej om artline.

Måste gå nu:arghh::arghh: Hade tänkt sitta här hela kvällen.

Ferrari röstar på Emtherlia

Anledningen är att jag tror att hon OCH Pois är onda, men eftersom Pois internet inte fungerar så kan hon inte rösta ändå. Emth röstade på Bollen först, och kanske är det där som Pois (om hon nu är fårulv) riktigta röst också låg. Det var nog ingen i lyan som hade räknat med att Emth skulle få tre snabba röster mellan 22.00-22,05

Nej, Emth känns lurig, likaså Pois, men en person som inte är online kan inte rösta så därför så blir det ovanstående val för mig.

DL 3
12:20 Blacksmithfarm röstar på Poisonous

21:08 Jag röstar på artline (Gravinda/felaktig röst?)
21:18 Habina röstar på Poisonus
21:25 Emtherlia röstar på Poisonous
21:29 Artline röstar på Habina
21:30 Ferrari röstar på Emtherlia

röstlista DL3

12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous
21.08 Jag( Gravinda) röstar på artline
21.18 Habina röstar på Poisonus.
21.25 Emtherlia röstar på Poisonous
21.29 Artline röstar på Habina
21.30 Ferrari röstar på Emtherlia

Poisonous 3
Artline 1
Habina 1
Emtherlia 1

Niyama Hoppar av?

Gravinda: Det jag reagerar på är att hon verkar ändra åsikt beroende på vad andra anser, men å andra sidan så är det kanske inte så konstigt heller. Jag skulle vilja se lite mer av Gravinda

Habina: å ena sidan så skulle jag vilja hålla henne åt det godare hållet med gårdagens röstning, men samtidigt så kan jag inte helt släppa tanken på om det var så att det var tre ulvar som var uppe i lynch och man valde att offra LenaH.

Poisonous: funderar jag på om hon skulle kunna vara fårulven som inte hade möjlighet att vara inne vid röstningen och att då Emtherlia visste att det inte var någon idé att lägga sin röst på Habina. Men samtidigt så bygger det rätt mycket på antagande.

Paddington Siarlärling 1

bollen__ Har inte skrivit så mycket och det som är skrivet är inget som jag egentligen reagerar på, varken åt ena eller andra hållet.

Emtherlia: Här har jag som sagt rätt mycket funderingar som jag har tagit upp under både Habina och Poisonous.

quarter4ever bybo

FiaM: Funderar och vrider och vänder, just nu inget som jag vill sätta henne åt något håll utan hon får vara neutral just nu.

Resten får jag ta lite senare, nu måste jag fixa mat åt familjen! :D

Hur kommer det sig att du misstänker Poisonous för att vara fåret men inte bollen_? bollen_ var ju inte heller inne vid DL... Jag håller med om att P mycket möjligt kan vara får men jag tycker att teorin som talar för det även stammer på bollen_ men ingen verkar ta med det?

Hur kommer det sig att du misstänker Poisonous för att vara fåret men inte bollen_? bollen_ var ju inte heller inne vid DL... Jag håller med om att P mycket möjligt kan vara får men jag tycker att teorin som talar för det även stammer på bollen_ men ingen verkar ta med det?

Jag har nämnt det FiaM, men jag tycker ändå det väger över för Poisonous jämfört med bollen__ då hon röstade på mig, vilket skulle kunna förklara varför emtherlia röstade på LenaH.

Jag har ärligt talat tappat bollen_? :crazy: Du har helt rätt att den teorin även stämmer på Bollen_ och det är lite läskigt att det liksom bara har gått mig helt obemärkt förbi. Visst tog Paddington upp det igår också? Skulle både bollen och Poisonous kunna vara ulvar? Hur ser det ut då?

Jag är väldigt osäker ikväll, men jag tror ändå att jag skall följa min (och flera andras) tankar kring Poisonus.

Habina röstar på Poisonus.

Då jag tror att hon kan vara fårulven, baserat på att hon röstade tidigt igår, (dessutom på mig, vilket skulle kunna förklara varför emtherlia röstade på LenaH) och det rök en ulv fast fårulven borde ha kunnat stoppa det om hon var inne runt DL, vilket poisonus inte var.

Jag hänger inte riktigt med? Varför förklarar det varför Emtherlia röstar på LenaH?

Jag har nämnt det FiaM, men jag tycker ändå det väger över för Poisonous jämfört med bollen__ då hon röstade på mig, vilket skulle kunna förklara varför emtherlia röstade på LenaH.
Frågan är ju då, hade hon gjort det om du inte hade föreslagit det? Observera att jag är inte säker på att P inte är fåret, jag blir bara lite skrämd av alla röster som verkar ramla in på henne när hon själv inte har varit inne och kunnat förklara sig.

Nu börjar jag bli lite nojjig när det ramlar in röster på Pois, speciellt Emtherlia som jag har misstänkt och så Habina som jag har mina funderingar runt? Och Habinas motivering känns en aning hafsig kanske? :nailbiting: :crazy:

Lobelia röstar på Emtherlia,

Jag har haft ögonen på Emtherlia sedan hon ändrade sin röst till lampan första DL, det är något som skaver där, att ändra till lampan om än överentusiastisk otrevlig, så inte särskilt misstänkt. Var det för att hjälpa en lyakompis på traven? Egentligen oklart men Emtherlia svar efteråt känns lite som en ulv som försvarar sig.

Efter det kom DL två med nästa indikation på Emtherlia ulvighet. hon låg för lynch och klarade sig mot en ulv? Jag misstänker att två ulvar låg uppe för lynch.

Jag har ärligt talat tappat bollen_? :crazy: Du har helt rätt att den teorin även stämmer på Bollen_ och det är lite läskigt att det liksom bara har gått mig helt obemärkt förbi. Visst tog Paddington upp det igår också? Skulle både bollen och Poisonous kunna vara ulvar? Hur ser det ut då?

F*n, de har du rätt i... jadu, detta känns rörigt... jag har några minuter på mig att läsa in lite...

Jag hänger inte riktigt med? Varför förklarar det varför Emtherlia röstar på LenaH?

Eftersom fårulven röstade på mig i leken, så stod det egentligen 3 till LenaH, 3 till Emtherlia och 2 till mig. Dvs det var risk att det skulle bli lottning och Emtherlia skulle åka, om hon röstade på mig.

röstlista DL3

12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous

21.44 Lobelia röstar på Emtherlia

Poisonous 3
Artline 1
Habina 1
Emtherlia 2

röstlista DL3

12.20Blacksmtifharm röstar på Poisonous

21.44 Lobelia röstar på Emtherlia

Poisonous 3
Artline 1
Habina 1
Emtherlia 2

Här försöker en göra lite nytta och så är q ändå snabbare O_o O_o (några såna då kan jag bidra med)

Frågan är ju då, hade hon gjort det om du inte hade föreslagit det? Observera att jag är inte säker på att P inte är fåret, jag blir bara lite skrämd av alla röster som verkar ramla in på henne när hon själv inte har varit inne och kunnat förklara sig.

Nä, hon hade kanske inte röstat på mig om jag inte föreslagit det, men jag vet ju inte att hon är fårulven utan ville bara hjälpa en "lekkompis" att kunna fortsätta leka. Då var det ju ingen som visste att jag skulle få fler röster.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar