Niyama Hoppar av?
Gravinda: Det jag reagerar på är att hon verkar ändra åsikt beroende på vad andra anser, men å andra sidan så är det kanske inte så konstigt heller. Jag skulle vilja se lite mer av Gravinda
Habina: å ena sidan så skulle jag vilja hålla henne åt det godare hållet med gårdagens röstning, men samtidigt så kan jag inte helt släppa tanken på om det var så att det var tre ulvar som var uppe i lynch och man valde att offra LenaH.
Poisonous: funderar jag på om hon skulle kunna vara fårulven som inte hade möjlighet att vara inne vid röstningen och att då Emtherlia visste att det inte var någon idé att lägga sin röst på Habina. Men samtidigt så bygger det rätt mycket på antagande.
Paddington Siarlärling 1
bollen__ Har inte skrivit så mycket och det som är skrivet är inget som jag egentligen reagerar på, varken åt ena eller andra hållet.
Emtherlia: Här har jag som sagt rätt mycket funderingar som jag har tagit upp under både Habina och Poisonous.
quarter4ever bybo
FiaM: Funderar och vrider och vänder, just nu inget som jag vill sätta henne åt något håll utan hon får vara neutral just nu.
Resten får jag ta lite senare, nu måste jag fixa mat åt familjen!