Eftersom fårulven röstade på mig i leken, så stod det egentligen 3 till LenaH, 3 till Emtherlia och 2 till mig. Dvs det var risk att det skulle bli lottning och Emtherlia skulle åka, om hon röstade på mig.
Nog för att vi har spekulerat om det men nu känns det som om du vet att det är så? O_o

Jag har ärligt talat tappat bollen_? :crazy: Du har helt rätt att den teorin även stämmer på Bollen_ och det är lite läskigt att det liksom bara har gått mig helt obemärkt förbi. Visst tog Paddington upp det igår också? Skulle både bollen och Poisonous kunna vara ulvar? Hur ser det ut då?
Jag har ju tom. tagit upp det själv att teorin även stämmer på mig :D

Jag har ärligt talat tappat bollen_? :crazy: Du har helt rätt att den teorin även stämmer på Bollen_ och det är lite läskigt att det liksom bara har gått mig helt obemärkt förbi. Visst tog Paddington upp det igår också? Skulle både bollen och Poisonous kunna vara ulvar? Hur ser det ut då?
I mina ögon är de flesta potentiella ulvar för tillfället så det är inte omöjligt. Som jag skrev till Habina blir jag bara lite osäker när jag ser att två deltagare har samma monster och det används för att rösta på den ena men inte på den andra. Speciellt som den som får rösterna inte har varit inne och kunnat förklara sig.

Nu kan det ju mycket möjligt vara så att hon är fåret, jag har ingen aning utan blir bara lite rädd när det springer iväg ett drev på det här sättet. :cautious:

Nu börjar jag bli lite nojjig när det ramlar in röster på Pois, speciellt Emtherlia som jag har misstänkt och så Habina som jag har mina funderingar runt? Och Habinas motivering känns en aning hafsig kanske? :nailbiting: :crazy:

Hafsig? jag vet inte vad mer jag kan skriva. Jag är ju absolut inte säker på min sak, men det känns viktigare att få ut fårulven än att få ut någon av de andra ulvarna, därför tycker jag det känns bättre att lägga min röst på den jag tror är fårulv, än den jag tror är vanlig ulv.

Idag kan det väl finnas någon som vet var fårulven la sin röst. Det kanske inte går att utläsa tokmycket ur det, men lite iaf? För den raden skulle väl vara med bland den lottade infon?

Jag känner väl mest att jag tror mer på pois som fårulv än bollen__ och därför vill jag syna henne = lägger min röst där. Men jag är på intet sätt säker på någonting.

Jag börjar allt mer luta åt Emtherlia och nu seglar Habina upp rätt friskt? Kan hon ha sagt åt sin lyakompis att rösta på henne och trodde att det inte skulle komma några mer röster på henne? Men sen undrar jag om Pois verkligen är fårulven? Det känns som om det kom lite väl många röster i ett svep på henne. :banghead: Jag vet inte allls :arghh:

Jag förstår motviljan till att rösta på en som inte varit inne så mycket men till slut så kanske det ändå är den det pekar på?

Gravinda har inte lekt med henne förut och tycker alltid att det är svårt i början. Blev lite diskussioner kan man säga kring hennes röst på Lampan i DL1. Jag tycker inte att rösten var så konstig iom att hon behövde rösta tidigt och den enda som hade stuckit ut då var Lampan. Så det säger inte så mycket om hennes roll.
Dock verkar hon "vända kappan efter vinden" lite. Hon säger själv att det är för att hennes teorier inte funkar längre och då måste hon tänka om. Det kan jag ju iofs köpa.
Habina Jag tycker inte att Habina gjort något som får mig att tänka att hon är ulv, men hon är ju bra på att luras också.
Poisonous Det känns lite tråkigt att hon har internetproblem och inte kan vara inne och försvara sig, men det är också det som gör att man misstänker att hon kan vara fårulven. Eftersom ett scenario från igår kan tänkas vara att fårulven inte hunnit ändra sin röst.

Fan jag blir skitstressad av att tiden tickar på. Röstar nu. Fortsätter sen.

bollen__ röstar på Poisonous det känns inte 100% okej att rösta på någon som inte kan försvara sig men jag tycker att teorin att Pois kan vara fårulven stämmer för bra för att låta bli. Tycker att det känns viktigare att få ut fårulven än en vanlig ulv idag. Och har vi fel så slipper LL ha en till roll att tillsätta :p

Jag börjar allt mer luta åt Emtherlia och nu seglar Habina upp rätt friskt? Kan hon ha sagt åt sin lyakompis att rösta på henne och trodde att det inte skulle komma några mer röster på henne? Men sen undrar jag om Pois verkligen är fårulven? Det känns som om det kom lite väl många röster i ett svep på henne. :banghead: Jag vet inte allls :arghh:

Fast då hade jag ju gjort det i lyan istället... :p

Att den som jag även misstänker talar så varmt om att rösta på Pois gör att jag funderar på om jag blir lurad...
Jag missar massa eftersom jag satt och försökte få ihop ett teoriinlägg men nu blev jag tokstressad och röstade ändå. Vad är det som gör att du misstänker Habina? Jag har inte fått några ondvibbar av henne men så är jag ju lättlurad också :crazy:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 165
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 671
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 564
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Burkmat