Ja den doldaSpionraderna då? Säger inte de vem fårulven röstat på?
Men inte vem fårulven röstade på i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den doldaSpionraderna då? Säger inte de vem fårulven röstat på?
Hur tanker du här?Fast Lena fick tre röster ganska tidigt. Så jag börjar förstå teorin om att P är fårulv
Jag rör till det.
Jag menar att ingen vet vilken vilken röst som var den falska
Jag vet inte riktigtHur tanker du här?
Förlåt Habina! Men rätt intressant att Poisonous inte var fårulven, så långt var det åtminstone rätt... Men det måste betyda att någon annan är fårulven, men just nu känner jag mig alldeles för trött för att ens försöka fatta...Uppdatering!
Det började bli orolig stämning bland ortsborna, de visste inte vad de skulle vara räddast över; att bli sliten i stycken av en varulv, eller att bli sliten i stycken av en annan människa. Ingen av de tre ortsbor som satt och pratade ihop sig ville ha med Rådet att göra. De kunde tänka sig göra vad som helst för att slippa att bli ”förhörd” som slutade i en bråd död.
Men inte kunde de göra något när Rådet väl kom och bankade på dörren och ville ha med en av dem för att förhöra. De blev livrädda. Istället för att ge med sig och följa med Rådsmedlemmen som stod utanför, valde alla tre att det var bättre att sluta sitt liv i kontroll.
Rådsmedlemmen blev förbannad efter ett tag och gick och hämtade hjälp med att bräcka dörren. Där inne i stugan fann de tre lik, hängda.
Habina var ängel
Niyama var bybo (blir inte ersatt)
Poisonous var ulv (kickas från leken)
Neeej, va tusan
Kunde du inte varit en vanlig bybo Habina så hade jag inte känt mig lika dum . Nog för att jag trodde du var ond, men hellre bybo än än ängel om du nu skulle vara god.
Poisonous 4
Artline 1
Habina 3
Emtherlia 2
Innebär ju helt enkelt att en av rösterna på Pois var fårulvens val... kan fårulven ha lagt smygröst på Emth så det var omröstning? Eller fick Habina helt enkelt 4 röster på sig?
röstlista DL3
12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous
21.08 Jag( Gravinda) röstar på artline
21.18 Habina röstar på Poisonus.
21.25 Emtherlia röstar på Poisonous
21.29 Artline röstar på Habina
21.30 Ferrari röstar på Emtherlia
21.44 Lobelia röstar på Emtherlia
21.54 bollen__ röstar på Poisonous
21.57 Snurrfian röstar på Habina
22.04 FiaM röstar på Emtherlia
22.05 Ferrari byter röst till Habina
Okej, då finns det tre misstänkta för fårulven. BSM, Emtherlia och Bollen_, någon av dessa röstade på Pois och la sedan en dold röst på antingen Emth eller Hab?
Då är frågan om Ferrari röständring var ett sätt att säkra att Habina skulle åka. Sedan är nästa fråga. Vågar en ulv sticka ut så?
Ja, är du god så är det ju ett möjligt scenario för det gör ju oddsen bättre för ulvarna då än om det bara var p och Habina det stod mellan.@Blacksmithfarm Eller så har fårulven röstat på P i leken och mig på riktigt = lottning mellan mig, Habina och P.