Jag trodde inte ens hon skulle åka ut, Pois hade ändå en majoritet i röster så som jag kunde se det. Precis i slutet kände jag mig misstänksam på Habina, vilket jag gjort till och från under leken. Var rätt övertygad om att hon låg åt det goda hållet, men så var det för många sammanträffande som gjorde att jag till slut röstade på henne.
Fast om man är "rätt övertygad" att någon är åt det goda hållet, så borde man ju inte göra en så sen röständring?

Neeej, va tusan :(
Kunde du inte varit en vanlig bybo Habina så hade jag inte känt mig lika dum :( . Nog för att jag trodde du var ond, men hellre bybo än än ängel om du nu skulle vara god.

Poisonous 4
Artline 1
Habina 3
Emtherlia 2

Innebär ju helt enkelt att en av rösterna på Pois var fårulvens val... kan fårulven ha lagt smygröst på Emth så det var omröstning? Eller fick Habina helt enkelt 4 röster på sig?

röstlista DL3

12.20 Blacksmtifharm röstar på Poisonous
21.08 Jag( Gravinda) röstar på artline
21.18 Habina röstar på Poisonus.
21.25 Emtherlia röstar på Poisonous
21.29 Artline röstar på Habina

21.30 Ferrari röstar på Emtherlia
21.44 Lobelia röstar på Emtherlia
21.54 bollen__ röstar på Poisonous
21.57 Snurrfian röstar på Habina
22.04 FiaM röstar på Emtherlia
22.05 Ferrari byter röst till Habina

Okej, då finns det tre misstänkta för fårulven. BSM, Emtherlia och Bollen_, någon av dessa röstade på Pois och la sedan en dold röst på antingen Emth eller Hab?
Det orangea - gör det?

Tillbaka! Och håller på att läsa ikapp...

Skit att bli av med ängeln :(

Som jag ser det finns det två alternativ.

Fårulven har röstat på Poisonous i leken och Habina på riktigt = Habina får majoritet
Fårulven har röstat på någon annan i leken och Habina på riktigt = Lottning.
Får lägga till ett alternativ till

Fårulven röstar på Poisonous i leken och Emtherlia på riktigt = lottning mellan tre...

Varför skulle ulvarna vilja att P kom i lottning? När de kan rädda henne? :)

Kan det varit för att hon varit inaktiv så länge att det inte spelade någon roll?

Alltså, jag är förvirrad, och börjar få ont igen så blir nog lite mer smärtlindring och sen sova. När är natt-DL imorgon?

Nej jag förstår fortfarande inte varför ni tror det är ett alternativ att ulvarna skulle göra så P kom i lottning när de hade chansen att få ut en god.

Jag tycker det låter jätte märkligt. Hur gynnar det den onda sidan?

Det orangea - gör det?

Alltså... röstställningen var vad jag kunde se
Poisonous 4
Artline 1
Habina 3
Emtherlia 2

Pois hade ju 4 röster, alltså 1 röst mer än Habina. Om ingen av dom rösterna var fårulvens, så....

Fast, Gravinda röstade på Artline... hon kanske röstade på Habina dolt så det var en omröstning mellan Pois och Hab. Eller så var någon av rösterna på Emth fake... Så att röstställningen helt enkelt blev 4-4 Pois och Hab.

Tusan, det ger ju fler misstänkta...

Nej jag förstår fortfarande inte varför ni tror det är ett alternativ att ulvarna skulle göra så P kom i lottning när de hade chansen att få ut en god.

Nej, det mest rimliga är att de ordnade så att Habina åkte ut utan lottning. Därav seglade BSF högst upp på min misstankelista.

Jag trodde inte ens hon skulle åka ut, Pois hade ändå en majoritet i röster så som jag kunde se det. Precis i slutet kände jag mig misstänksam på Habina, vilket jag gjort till och från under leken. Var rätt övertygad om att hon låg åt det goda hållet, men så var det för många sammanträffande som gjorde att jag till slut röstade på henne.
Det gör det lite skumt att du gjorde en röständring. Då känns det som man är ganska säker på att man tror den är ond.

Jag måste läsa igenom inläggen innan jag röstade lite bättre. Jag fick känslan att snurrfian vände mot Habina ganska plötsligt efter jag röstat på henne?

Ja jag tycker ändå att det troligaste är att fårulven röstade på P i tråden och på Habina dolt. Det verkar lite onödigt att lägga upp en till.
Jo, det kan jag hålla med om.
Och då får man anta att du, jag och Emtherlia är de som kan misstänkas vara fårulv.
Och du passar in på att inte ha hunnit in för att rädda LenaH, medan Emtherlia räddade sig själv genom att rösta på LenaH och därmed inte borde kunna vara just fårulven...

För övrigt kan jag meddela att Buke trasslar en hel del för mig just nu - så ifall jag försvinner och inte svarar på ev. frågor så beror det på det :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar