Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
påminner mig om att jag ska stoppa russin i det mesta av julgodiset i år så jag håller mig borta från detDen enda fördelen med russin är att det blir lättare att motstå suget att äta kakor. Det blir lätt när de ändå är förstörda. Lite russin går att plocka bort dock.
påminner mig om att jag ska stoppa russin i det mesta av julgodiset i år så jag håller mig borta från det![]()
Nope, det accepteras inte alls!@Idahoe och alla andra. Det slog mig just att om jag lever/är kvar på fredag så flaggar jag för fullständigt uteblivning...Möjligtvis kan jag slänga in en röst tidigt på morgonen men under dagen och kvällen ska jag till Friends arena och förlusta mig!
![]()
Nope, det accepteras inte alls!Jag åker istället för dig istället
(Inte alls avundssjuk, men ha så kul!)
Pepparkakor!!!!Finns det något julgodis som är gott?
Please tell me![]()
Pepparkakor!!!!![]()
Hm gillar du choklad?Finns det något julgodis som är gott?
Please tell me![]()
Hm gillar du choklad?Jag är en sucker för julgodis, knäck, kola, marsipanrullar med olika fyllningar, rockyroad, mintkyssar osv osv...
Finns det något julgodis som är gott?
Please tell me![]()
Nougat, kinderägg, strawberry cheesecake chokladen från Lindt![]()
Mandelmusslor, mandelskorpor, mjuk pepparkaka, glögg (utan russin. Börjar nästan längta efter julen.Sant. Annas pepparkakor
Men det är nog fan allt.
Ischoklad![]()
@Matmissbrukaren jag gör alltid cornflakes i choklad, muuums.
Jag är ju helt efter idag, trodde DL var imorgon haha! Jaha jag avvaktar lite, var det 21.30?![]()