Insåg i duschen efter hoppträning att det var något jag glömt...

Ska försöka hitta spår av onda i godisdebatten!

Hm... En röst hittills, som varken säger bu eller bä.

Jag blir lite misstänksam mot matmissbrukaren och Lobelia som inte kan sluta prata om julgodis. Det är något där som känns, eh, för lätt. Kan någon av dem vara ulv och passa på att skriva flera inlägg utan något innehåll?

Bättre än så blir det inte ikväll. Nu skall jag ut och fodra grabbarna.

Habina röstar på matmissbrukaren

Som flera skrivit tidigare så finns det ju zilch, nada och nothing att gå på ikväll, jag kan inte ens reagera på @Snurrfians röst på mig - den känns som en typisk förstadags förstaröst och måste hamna på någon.

det enda som fastnar lite hos mig är @Koppens inlägg där hon skriver att det är skönt att det bara är vanliga roller och inga nya specialroller med, känns som något onda funderar mer över än goda men samtidigt behöver det ju inte betyda något alls eftersom Koppen alltid förvirrar mig med hur hon tänker.

Paddington röstar på Koppen

@Matmissbrukaren jag gör alltid cornflakes i choklad, muuums.

Jag är ju helt efter idag, trodde DL var imorgon haha! Jaha jag avvaktar lite, var det 21.30? :)
Tre inlägg bara. Jaaaa jag vet det är flrsta DL.
MEn lilltess känns säker på sin roll. Lutar sig tillbaka med sin paraplydrink och ser oss övriga sköta dramat.
Bästa jag har att gå på nu
Koppen röstar på Lilltess

Jag tycker att Snurrfian beter sig misstänkt som prioriterar SIHS på fredag om hon är kvar... Om hon fortfarande är vid liv då borde hon väl stanna hemma och leka och inte förlita sig på ev lyakompisar?

LenaH röstar på Snurrfian

Lobelia röstar på Habina

Att inte tycka julgodis är ett synnerligen viktigt samtalsämne utan att anse det vara misstänkt att fördjupa sig i russin är en aning misstänkt. Ulvar äter som bekant människor och inte godis och att misstänka de som mest tänker i de banorna för att vara ulvar kan vara en avledningsmanöver?

Hm... En röst hittills, som varken säger bu eller bä.

Jag blir lite misstänksam mot matmissbrukaren och Lobelia som inte kan sluta prata om julgodis. Det är något där som känns, eh, för lätt. Kan någon av dem vara ulv och passa på att skriva flera inlägg utan något innehåll?

Bättre än så blir det inte ikväll. Nu skall jag ut och fodra grabbarna.

Varför är jag mer misstänkt än Lobelia?

Oj här röstas det till höger och vänster. Jag är tvingad att titta på saw så glömde tiden. De lekar jag har varit med i och de jag har läst har snurrfian som ond alltid varit noga med att peta in ett "nu tar vi de onda", och det har hon även gjort idag så

lilltess röstar på snurrfian

Visst, en förstadagsröst men ingen förklaring till varför just jag skulle vara mer misstänkt än Lobelia i detta läget med pratet om julgodis. Hon kastade tärningen om oss, eller skyddade en kollega?

Matmissbrukaren röstar på Habina

Snurrfian röstar på Paddington
Paddington röstar på Koppen
LenaH röstar på Snurrfian
Lobelia röstar på Habina
lilltess röstar på snurrfian
Matmissbrukaren röstar på Habina

Bumpo och Cirkus missat att rösta

@cirkus hade förvarnat om inaktivitet på grund av sjuk misse ( :( ), vilket givetvis är OK!

@bumpo får smäll på fingrarna och en varning om att inte missa fler röstningar och se till att vara mer aktiv i fortsättningen!

Jag jobbar 11-20 imorgon men ska försöka hinna in lite då och då så jag får ett hum om spelet här. Hoppas det inte blir en sån seg lek så andra DL också är en omöjlighet..

*muttrar* att ni ska ge er på mig jämt? ;) Fast @Habina är det ännu mer synd om! ;) @Lilltess jag kan väl knappast räkna med att vara kvar på fredag oavsett om jag är god eller ond? Men jag tyckte att det var schysst att säga till i god tid om det nu blir så att jag är kvar då, det gör det enklare för alla! Samma sak till @LenaH , här försöker man vara schysst för spelet och så håller man på att åka dit för det... ;)
Men var försvann @bumpo ? Missade hon att det var DL idag?

Tre inlägg bara. Jaaaa jag vet det är flrsta DL.
MEn lilltess känns säker på sin roll. Lutar sig tillbaka med sin paraplydrink och ser oss övriga sköta dramat.
Bästa jag har att gå på nu

Fattar inte, menar du här att jag bara hade skrivit tre inlägg?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar