Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm vem gjorde inte det? Nej nu ljög jag, i år fick vi faktiskt en hel del ledigt! Så vi hann vila upp oss lite! Men just nu skulle jag vilja ha ett par extra timmar per dygn...Du får trösta dig @Snurrfian med att jag jobbade hela sommaren istället.
Inläggsmaskinen är här igen och undrar var alla människor är? Ni tvingar ju mig att plugga istället för att skriva inlägg... Annars har jag klarat mig rätt bra idag, hämtat nybakade lussebullar och bytt däck på bilen! Men nu lär jag väl sätta mig eftersom ingen skriver något...
Jag är tyvärr tvungen att avisera att jag kommer ha väldigt lite tid idag.
Min katt (ni vet - han som blivit påkörd) är inte kry så jag måste åka tlil djursjukhuset. Fjärde besöket sedan i torsdags.
Lussekatter är överskattat men nog slinker de ner. Kan ofta vara torra och jag gillar inte russin.Blandar amn dem i degan kan jag vara utan helt.Lussebullar är ett otyg
Om någon lyckas få mig att gilla dom så ska denne få medalj!
Alltså, dom är så äckliga att jag när jag gick på behandling för min ätstörning och skulle ha fika på dagvården, att jag på något vis lyckades få ner halva bullen i min toffla
Lussekatter är överskattat men nog slinker de ner. Kan ofta vara torra och jag gillar inte russin.Blandar amn dem i degan kan jag vara utan helt.
Lussebullar var nog fel att kalla de här, mer vanliga bullar med saffran, inte ett enda russin och väldigt goda!Lussebullar är ett otyg
Om någon lyckas få mig att gilla dom så ska denne få medalj!
Alltså, dom är så äckliga att jag när jag gick på behandling för min ätstörning och skulle ha fika på dagvården, att jag på något vis lyckades få ner halva bullen i min toffla
Men lilla kissen då! Hoppas att han blir bättre snart!Jag är tyvärr tvungen att avisera att jag kommer ha väldigt lite tid idag.
Min katt (ni vet - han som blivit påkörd) är inte kry så jag måste åka tlil djursjukhuset. Fjärde besöket sedan i torsdags.
Skojar du! Russin är VIDRIGT!!Ja, det där fattar jag inte varför vissa stoppar 20 russin i bullen.
Jag hatar russin så då smakar jag inte alls.
Skojar du! Russin är VIDRIGT!!
Och i såna där kanellängder med. Proppar den full med russin som inte går att få ut