Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Håller egentligen helt med dig:), men det beror lite på vad som händer utanför leken också.

Fast när jag tänker igenom det hela inser jag att svaret mest gäller mig själv.

Jag har ju faktiskt sett många goda spelare som försvunnit, dykt upp nästa dag och konstaterat att de överlevt. Så se inte ovanstående som generellt, för det är det faktiskt.

Uppdatering pt2

De här var ju för jäkligt. Varulvarna hade dött en efter en, Bella hade inte synts till under hela den här historien och nu hade de kört iväg Edward också..
Cirkus lallade runt och deppade i skogen och gick illa kvickt samma öde till mötes som hennes kamrater tidigare gjort.

Cirkus var varulv

Jo det är klart, jag försöker klämma in något inlägg i springandet ibland också :p

Undrar hur det går med lenis nätstrul?

Huga, jag har ett manus som jag arbetar med och som jag helst skall vara färdig med på söndag. Försöker därför hålla nere lekandet. Bra det går, eller hur?

Undrar också.

Ja jag fundilerar (snor ordet) över det. På sätt och vis är ni lika många. Så goda har fortfarande en chans att ta det, och då blir det avgörande lynch imorgon isf. Vet att jag suttit i exakt den här sitsen för några år sen och fick massa skit för att jag bröt leken.

Hur kan vi på 5 personer och ingen demon vara lika många?
Går och läser rollbeskrivningar

Inte jag heller. Om jag kommer ihåg rätt så är Herden och Brevbäraren kvar + X Människor. Till det skulle det då komma en eventuell bybo. Herden har väl bara extrakrafter vid natt DL så vid 3 onda så har de övertaget i lynchen.

Inte jag heller. Om jag kommer ihåg rätt så är Herden och Brevbäraren kvar + X Människor. Till det skulle det då komma en eventuell bybo. Herden har väl bara extrakrafter vid natt DL så vid 3 onda så har de övertaget i lynchen.

Möjligtvis om brevbäraren delat ut en extra röst också, kan den göra det? är det tre goda skulle ev någon kunna vara varulv

Ja det är sant jag räknade bara upp de roller som var specade med antal så en ev. varulv räknas in bland "byborna"
En extraröst för brevbäraren hjälper knappast då det blir samma skeva förhållande efter nästa Natt DL.

Ja det är sant jag räknade bara upp de roller som var specade med antal så en ev. varulv räknas in bland "byborna"
En extraröst för brevbäraren hjälper knappast då det blir samma skeva förhållande efter nästa Natt DL.

Nä om det finn en extraröst så kan de goda ju kanske rösta ut en ond och om brevbäraren sen delar ut skydd på natten och ingen dör så borde det inte bli skevt? Men det är ju väldigt många om men och kanske?

Ja vi får väl se vad LL hittar på. Vi har ju inte ens fått någon tid för DL så förhoppningsvis tittar hon in igen

Oki så här är det så slipper jag få fler griniga PM.

Vi har ett spöke som kan rösta- sist det blev så så avslutade jag leken så spöket på sätt och vis inte är en fullt ut spelande spelare. Då blev de en del argument kring detta eftersom det ändå kan spela roll i tex en lynch. För min del är det egentligen vilket som, för jag förstår argumenten både för och emot. Häxan med eller ej spelar ingen roll då spöket lever självständigt även om hon är ute.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar