Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi får väl se vad LL hittar på. Vi har ju inte ens fått någon tid för DL så förhoppningsvis tittar hon in igen
Oki så här är det så slipper jag få fler griniga PM.
Vi har ett spöke som kan rösta- sist det blev så så avslutade jag leken så spöket på sätt och vis inte är en fullt ut spelande spelare. Då blev de en del argument kring detta eftersom det ändå kan spela roll i tex en lynch. För min del är det egentligen vilket som, för jag förstår argumenten både för och emot. Häxan med eller ej spelar ingen roll då spöket lever självständigt även om hon är ute.
Aha det förklarar saken, borde jag sett när jag kollade rollerna. Står ju tydligt där.
Regler borde du nog bolla med någon som inte är partisk. Jag vill jämt att leken ska fortsätta så länge som möjligt, är ju skoj att leka.
Hur ska onda kunna vinna om spöket räknas som levande? Det går ju inte att bli av med spöket eftersom det varken går att rösta på eller käka? Så även om det är två onda kvar + spöket kommer goda vinna, eftersom onda inte kan rösta på spöket?
Tja, ni blir aldrig av med mig . Nu har förvisso Lenis gett er segern - men jag kommer att spöka för er i resten av era liv!