Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Uppdatering

Stackars Killa blev förvisad från byn med en rörande majoritet.
Hon drog sig ledsen till skogs och de följde henne med arga blickar. Det sista de hörde var ett gråtandes "Ni är inte ett dugg bättre än Kristen!"

Killa var Edward/ängel

Natt-DL 30 min från nu!!
Sorry för nätstrul!! Kommer posta via mob om det inte funkar sen om d ser konstigt ut.

Då är jag fullständigt övertygad om att Paddington är ond. Frågan är då bara om det är Myrten eller Niyama som är den andra onda eller om de är i lyan bägge två.

Stackars Killa blev förvisad från byn med en rörande majoritet.
Hon drog sig ledsen till skogs och de följde henne med arga blickar. Det sista de hörde var ett gråtandes "Ni är inte ett dugg bättre än Kristen!"

*spök*
Hahahahaha :rofl:
Det var ingen dålig förolämpning!

Eftersom risken finns att jag dör vid uppdatering har jag försökt fundera på om den sista röstningen ändrar vad jag tror om deltagarna, men jag kommer inte på några nya ideer utan står kvar vid att Paddi är misstänkt följt av Niyama och Myrten

Deras plötsliga frånvaro i tråden tyder ju på det.

Jag har varit här hela tiden (F5, F5) men inte skrivit något. Jag orkar inte alltid göra det mellan DL och natt-DL utan försöker fixa lite annat samtidigt. Men skall jag vara ärlig beror inte det på vilken roll jag har utan tidpunkten i leken. Slutet är alltid...:nailbiting:.

Tja, om man riskerar att dö, är det ju rätt dumt om man inte försöker analysera sista händelserna om man ändå är här..

Håller egentligen helt med dig:), men det beror lite på vad som händer utanför leken också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar