Sv: Ulvlek- vampyrer!
Jag håller med om att cirkus teorier är tveksamma, men jag finner inget i dem som skulle tala för att cirkus är ond? För mig känns hennes agerande helt ologiskt om hon vore ond, jag får inte ihop det alls.
Däremot en nybörjarbybo med tidsbrist som därför lätt missar lite saker. Det känns mycket rimligare.
Det kursiverade tycker jag är en märklig sak att basera sin röst på i det här läget, för om det är så att jag ligger lågt så känns det som att cirkus då skulle kunna läsa de inlägg jag har gjort det senaste och där även läst förklaringen.
För mig känns hennes agerande i det stora hela mycket märkligt (gud, jag är en så elak spelare som tycker alla nya är så misstänkta ) och teorierna om mig känns aningen krystade. Dels aktiviteten som jag redan har nämnt, men även att jag skulle ha fattat att Hedinn var siad. Jag kan bara tala för mig själv, men jag brukar aldrig fatta vem som är siaren (om det inte är jag själv ) förrän någon annan säger det rakt ut och enligt mina erfarenheter så är det inte så att siaren brukar diskuteras så ordentligt i lyan redan efter första dl. Så nej, jag hade inte koll på att KD hade siat Hedinn och mina misstankar mot KD startade ju redan under första dagen baserat på hennes sätt att teoria och inte för att jag trodde hon var siare
Jag håller med om att cirkus teorier är tveksamma, men jag finner inget i dem som skulle tala för att cirkus är ond? För mig känns hennes agerande helt ologiskt om hon vore ond, jag får inte ihop det alls.
Däremot en nybörjarbybo med tidsbrist som därför lätt missar lite saker. Det känns mycket rimligare.