Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

*kl*

Jag vet inte hur jag ska rösta idag heller :nailbiting:

Niyama röstar på Cirkus

Då jag inte begriper hennes motsägelsefulla teorier. Det jag tidigare påpekat och även det Killa nu påpekat. Tycker hon beter sig märkligare än förra leken och är det jag reagerar mest på just nu.

F’n tiden rinner iväg och jag har besök (vilket gjort att jag inte kunna kolla igenom leken), har ågren över vem jag ska rösta på eftersom GA känns som det naturliga alternativet för mig – men eftersom det viktigaste ikväll är att få ut en ulv och ingen annan verkar känna lika starkt för GA som mig så får jag ta det näst bästa alternativet.

Har inte sagt så mycket om killa tidigare men noterat att fler tagit upp att killa varit aggressiv mot nya spelare. Kollar man även på sasses inlägg så gick hon från att vara positiv till negativ mot killa därför:

Paddington röstar på killa

Nu blir det såhär:

Myrten röstar på Killaloe

Se mitt teoriinlägg från i morse:

Det är framför allt just Killas sätt att vända sig mot spelare som är nya och även spelare som misstänker henne som jag tycker mig känna igen från tidigare lekar - då hon var ond.

Ska jag vända mig mot dig nu då? ;) Nämen, jag tycker helt enkelt inte att teorierna mot mig håller riktigt och jag tror att det finns en anledning till att vissa gärna vill se att jag lynchas och därför upplever jag teorierna som mindre bra.

Sen tycker jag att jag brukar vända mig mot teorier överlag som känns mindre bra och det brukar inte innebära att jag är ond. :) Är det dessutom bra teorier mot mig så brukar jag faktiskt inte ha något emot dem, det är tillochmed så att jag nästan misstänker mig själv om det är vettiga teorier :D

Mäh, det här var väl väldigt onödigt...! (typ sista ordet från dödsbädden och inte bara det där vanliga spökandet som alla håller på med. :D)

Jag vet inte. Jag var sjukt stressad. Och hoppas på att jag gjorde rätt.:nailbiting:

Om du är god är det helt ok att du vänder dig mot mig, då förtjänar jag det!

Ja det förståss. Det var ett inlägg som gjorde att det sa klick i mitt huvud och allt föll ut och så skrevs det ett annat strax före DL som gjorde att allt föll ut åt ett annat håll. Jag är rädd att jag följde fel ingivelse :(.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar