Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack detsamma!
Och tack till postis som gjorde att glömmerallt skyddades dag 2 och inte outades som herde.
Sen måste jag ju påpeka att planen var att Myrten skulle sias tidigt och jag därmed godförklaras med min röst på henne dag 1, inte tvärtom!
Men jag undrar verkligen hur onda ska kunna vinna om spöket räknas, för jag fattar inte?
Tja, ni blir aldrig av med mig . Nu har förvisso Lenis gett er segern - men jag kommer att spöka för er i resten av era liv!
Jag anser mig hädanefter ej betrodd att skicka PM någonsin mer. Om jag ska vara LL behöver jag en assistent.
Hrmpf... jag ska nu avslöja vad smarta Myrten gjorde. Lyckades skicka ett natt-DL-PM till cirkus också! Inte riktigt meningen kan man säga. Som tur var blev hon tuggad, något vi bestämt redan innan var vårt förstahandsval. Vi diskuterade ändring, men höll fast vilket kändes schysst med tanke på omständigheterna.
Jag anser mig hädanefter ej betrodd att skicka PM någonsin mer. Om jag ska vara LL behöver jag en assistent.
Jag kan alltid vara din side-kick, det var kul sist (och kräver lagom med tankeverksamhet från min sida)
Fast om det bara är spöket och två onda kvar så är ju de onda fler = de vinner
Men din skyddning var ju klockren å andra sidan!
De hade ju iofs gynnat goda om hon blivit outad men tanken var ju god!
Jag är nyfiken på vem du röstade på den dagen killa dog?
Ok, så man måste se till att två onda är kvar i slutet av leken för är det bara en ond mot spöket så vinner spöket?
Ingen! Jag klantade mig och missade DL. Min röst skulle ha hamnat på Paddi (jag visste ju att du var god och ev specialroll och du lät säker på Paddi), men vad jag kan se på statistiken hade det ju varken gjort till eller från. Så jag slipper ligga sömnlös över den missen .
Ok, så man måste se till att två onda är kvar i slutet av leken för är det bara en ond mot spöket så vinner spöket?