Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla skit... Nu måste vi goda försöka bli klara på vilka de onda är... Jag börjar tro att @cirkus verkligen är en förvirrad god som inte riktigt ville se samma sak som oss andra. Det gör att mina lista just nu är fyra potentiella ulvar, vem av dem som är ondast har jag inte riktigt koll på... Frågan är om röstningen igår kan säga något.
Röstlista DL1 kl 21.00
16.42 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
18. 49 Habina röstar på Blacksmithfarm
20.41 quarter4ever röstar på Habina
20:43 Mikatela röstar på Habina
20:46 Mirtai röstar på Snurrfian
20:49 FiaM röstar på quarter4ever
20:51 Snurrfian röstar på BSF
20.56 LenaH röstar på MikaTela
20:59 Niyama röstar på q4
21:00 cirkus röstar på FiaM
21:00 bollen__ röstar på bsf
BSF var brevbärare
FiaM var röstfifflare
Röstlista DL2 kl 22
18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever
20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06 Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus
21.18 Lena H röstar på Snurrfian
21.35 Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari
21.49 Habina röstar på ferrari
21.56 q4e röstar på Ferrari
21.59 Niyama ändrar röst till MikaTela
Ferrari var svarta Fåret
Habina var bybo
DL 3
21:11 Snurrfian röstar på bollen__
21:42 LenaH röstar på Snurrfian
21:42 Niyama röstar på bollen__
21:46 bollen__ röstar på MikaTela
21:50 Mirtai röstar på bollen__
21:55 cirkus röstar på Snurrfian
21:57 bollen__ ändrar röst till Snurrfian
21:59 MikaTela röstar på Niyama
22:00 quarter4ever röstar på bollen__
Jag funderar lite på MT och Q, spontant känns Q mer ulvig än MT och att MT röstade på Niyama gör att jag allt mer tror att hon är en förvirrad god som följer sitt eget spår istället för att följa ett drev, däremot Qs tvekan att rösta på Ferrar och sen sista sekunden röst på bollen, hade hon väntat en sekund till så hade det blivit lottning... Jag undrar jag om de kanske hoppades på att MikaTela skulle välja någon av mig och Bollen så skulle Q lägga sin röst efter det sen? Nu blev hon istället tvungen att välja och försöker då med en alibi röstning istället för en mer riskabel lottning och outning av lyan?
Att LenaH känns som en ulv har jag sagt förut och säger igen, det är liksom inget driv i hennes sökande efter ulvar utan hon tar den enkla vägen hela tiden.
Sen har vi Mirtai, den skickliga smygaren... Lika mycket god som ond för mig just nu...
eller det tycker jag förresten inte vid närmare eftertanke! Om en god åker idag så står det troligen 3-2 till goda om de onda inte vinner direkt pga att de var 4 ulvar från början, och rätt givet vem som blir käk inatt -eller hur? i så fall står det 2-2 imorgon och då har onda slagläge....Och står det 4-2 så har goda råd att offra en i denna lynchen
alltså iom att ängeln försvann så har ju ulvarna lättare att lyckas med käket, det är bara den välsignade kvar som kan stoppa dem från det ( en gång)
Jag hoppas nästan att Snurrfian lyckas sia en god idag så hon hittar någon att lita på idag, nu när Niyama försvann.
Cirkus känns initialt som en god, som försöker hitta alla vägar, jag får inte riktigt ihop det med ferraris kampanj mot henne om hon skulle vara ulv?
Jag är mest osäker Mirtai faktiskt om man ska begrunda detta? har ju inte synts så mycket, men har kampanjat mot bollen__ tidigt, varnade mig och cirkus för att hon nog kanske var ond ändå? Alibiförsök? bollen__ kanske hade så pass ont om tid att det var en strategi från lyan tom?
MikaTela , jag tänker så här, skulle verkligen en ulv efter röstningen igår ( men innan resultatet var känt) hävda att tre av hennes ulvkandidater röstade på bollen__? Däremed låta det synas att hon lite höll bollen__ som god? Det känns inte som det mest logiska av en ulvkamrat att göra faktiskt.
LenaH - jag tror, som jag tidigt påtalat, att det kan vara suspekt med hennes frånvaro av teorier ... Den jag tycker känns säkrast ond
Eller så gör jag inte så att jag röstar på LenaH utan på Mirtai. Så får vi se om vad ulvkandidaterna hittar på. Detta är mest för att bråka - jag vill se vart det bär. Jag kan ändra om någon annan verkar hamna i riskzonen
cirkus ändrar sin röst till Mirtai
Jag tror att de helt enkelt inte vågade outa hela lyan. bollen__ var uppenbart siad. Jag var ganska godförklarad (iallafall ett tag) Mirtai skulle ha behövt gjort en uppseendeväckande röständring. MToch Q hade bägge chansen att avgöra men gjorde inte det.
härligt att det verkar ok med ArribaJag känner mig som en lallande idiot. Bara så ni vet.
Hunden är okej efter omständigheterna, jag ska laga nån form av middag för vi ska ha släkten här och fira ungen som fyllde 20 i onsdags. Jag ska upp klockan 03:15 imorgon bitti, åka till Malmö och vara där hela dagen, åka till Lövestad på söndag och flytta ston och föl - och jag är så inimärgen trött. Så jag är ytterst tveksam till morgondagens aktivitetsnivå. Om det finns en morgondag.
Just saying
jag läser iofs inte in att siaren siat någon som ond idag- tror att Snurrfian bara har en känsla angående LenaH,vilken jag för övrigt delar med hennenu kommer siaren och tror att hon är ond?!
jo jag vet att du har bra bollen__radar, men bara att jag är mest inne på att du denna gången visste redan från start? Det är ju först efter Snurrfian kom med sin röst på bollen__ i Ferrarilynchen ( där hon visserligen ändrade röst till ferrari sedan)som du kommer med och lägger en brasklapp om bollen__? Och aktivt börjar kampanja för att bollen__ skulle vara ond?Fast glöm inte att jag är väldigt bra på att fånga upp en ond boll Däremot är det svårt att sätta fingret på vad jag tycker är skumt med henne ibörjan och jag måste ju bygga teorier på mer än att min bollenradar gått igång
grattis till ungen!!! han är nu officiellt vuxen jag antar att han varit på systemet och inhandlat det som skall vara till maten idag?Fira ungen som fyllde 20 i onsdags.
hm @Niyama- du fattas mig??? nu är det ( nästan) bara jag här