för mig funkar det hursomHur ser det ut för er imorgon, om vi kan lägga dag-DL ganska tidigt? Annars behöver jag nog skaffa mig en inhoppande uppdaterare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
för mig funkar det hursomHur ser det ut för er imorgon, om vi kan lägga dag-DL ganska tidigt? Annars behöver jag nog skaffa mig en inhoppande uppdaterare.
Om jag överlever natten, något som Q verkar vara säker på att göra... så fungerar det med en tidig dl, jag har ska skjutsa barnet på halloweenfest på kvällen men det borde bara ta en tio minuter åt gången...Hur ser det ut för er imorgon, om vi kan lägga dag-DL ganska tidigt? Annars behöver jag nog skaffa mig en inhoppande uppdaterare.
Om jag överlever natten, något som Q verkar vara säker på att göra... så fungerar det med en tidig dl, jag har ska skjutsa barnet på halloweenfest på kvällen men det borde bara ta en tio minuter åt gången...
ungefär min slutsats ocksåJag hoppas att du överlever natten, men jag är ju minst sagt tveksam när ängeln är död
tja sant, men skulle bli storligen förvånad om de valde att ta mig över dig helt enkelt...Om jag överlever natten, något som Q verkar vara säker på att göra..
Jag kanske borde sagt väldigt tidigt, för insåg att det handlar om 16-tiden eller nåt om jag ska fixa det helt säkert utan en backup.
Hur ser det ut för er imorgon, om vi kan lägga dag-DL ganska tidigt? Annars behöver jag nog skaffa mig en inhoppande uppdaterare.
Något du vill delge mer information om? Men för att vara ärlig så skulle det nästan var skönt att slippa bestämma mig hur jag ska rösta imorgon...tja sant, men skulle bli storligen förvånad om de valde att ta mig över dig helt enkelt...
Jag vet ju vem som får uppdatera om jag inte kan, i alla fall!På toa cirkus satt
knappade som en besatt
På dörren det knackades hårt
Känn ingen press
känn ingen stress
f*n, att leka på toa ska vara så jäkla svårt.....
eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?Något du vill delge mer information om? Men för att vara ärlig så skulle det nästan var skönt att slippa bestämma mig hur jag ska rösta imorgon...
Jag vet ju vem som får uppdatera om jag inte kan, i alla fall!
eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?
för tydlighetens skull
nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivit hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen
tillägg till detta:eh nä jag har ingen info- jag har pekat vart jag tror ganska tydligt tycker jag?
för tydlighetens skull
nr 1 Mirtai, för att jag tycker att hennes envetenhet med att framhäva bollen__ som skum kommer lååååångt efter vad hon själv framhäver att hon haft boll-o-metern påslagen-det känns som en rejäl efterkonstruktion
nr 2 MikaTela( men då bör de varit 4 ulvar från början- annars får jag inte ihop det )
Cirkus vill jag definitivit hålla åt den goda sidan , det baserar jag på mitt samlade intryck leken igenom och framför allt efter att Ferrari gick mot henne- skulle det vara ett alibi för en ulv så bugar jag och tackar för lektionen
edit : vad jag tror om @Snurrfian är väl överflödigt? Men ja . jag tror hon tillhör goda sidan efter lynchen mot bollen__
I övrigt så tror jag cirkus och Q är goda tillsammans med Snurris.
Cirkus tror jag är siad god.
Q letar ulvar och resonerar på ett sätt som känns genuint
Snurrfian hade rätt om bollen på ett sätt som får mig tro att hon har info som bara en god kan ha
Det gör att jag tror att den sista ulven är MikaTela. Hennes röster har genomgående varit svaga. Rösten på Q i dl2 är minst sagt märklig. Att hon inte röstade på bollen igår talar inte heller till hennes fördel
tillägg till detta:
så Mirtai försöker få det till att MikaTela är mest misstänkt, hon fattar att jag och cirkus har greppat det hela och försöker hålla oss nöjda med att säga att vi nog är goda, och hoppas vi ska gå på det hon anför mot MikaTela. Så känns det iaf
hahaSjälv kan jag inte somna fast jag borde.
Jag är skeptisk mot Q och Mirtai.
kanske mest Q just för stunden. Nu går hon på så rackarns att jag nästan tror att hon är ond och försöker invagga oss andra om att Mirtai måste vara ond. Det är ju inte omöjligt att en god Mirtai faktiskt fattade att bollen__ var siad redan i Ferrarilynchen och som god fanns ju ingen anledning att rösta på nån annan än bollen__ (om man inte är så korkad som jag). Och gårdagens lynch kanske bara var ett spel från Q att skaffa sig ett superalibi (vem misstänker en ulv som hade kunnat avgöra så att siare åker liksom?) . Hon kan ju spela med finess
Hurru Q - varför ändrade du din röst i DL1 egentligen? jag minns inte om jag sett ett svar som jag fattar. Det är en sån skum röständring som jag inte fattar alls när jag tänker efter.