nu bara blir jag än merHär kan jag hålle med dig!
Det var ett skumt inlägg från Mirtai. Varför skulle inte MikaTela ha avgjort det hela redan igår? (he he, jag tror ju inte hon är lika slipad som du är - än)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu bara blir jag än merHär kan jag hålle med dig!
Det var ett skumt inlägg från Mirtai. Varför skulle inte MikaTela ha avgjort det hela redan igår? (he he, jag tror ju inte hon är lika slipad som du är - än)
hm jag ändrade för att jag blev spooky för att det kom en andra röst snabbt efter min? Och jag var ganska tydlig med att adressera till Habina att jag kunde tänka mig att ändra rösten om hon kunde övertyga mig om att jag var på fel spår?Hurru Q - varför ändrade du din röst i DL1 egentligen? jag minns inte om jag sett ett svar som jag fattar. Det är en sån skum röständring som jag inte fattar alls när jag tänker efter.
haha
jag försökte ändra rösten inte för att rädda mig själv iaf?- right? för jag försökte ändra till Niyama FRÅN habina? skulle jag varit i lyan borde jag väl satsat på att
1) ha kvar röstenn på Habina?
2) lägga den på BSF istället för en som inte betyder något alls för utgången?
Men jag älskar din kommentar om att jag kan spela med finess
för det gör jag mig inte förtjänt av vare sig jag är god eller ond .....
Men som sagt
ni får gärna rösta ut mig imorgon om det ger svar?
jag håller dig inte som misstänkt ulv, utan mest som en gardering om det inte tar slut om en ulv till åker?Sen kan jag ger er något mer att bita i ni som misstänker mig som ulv.
Varför skulle jag då STARTA med röst på LenaH om jag nu var ulv och hållt kvar den där?
Jag kunde ju lika gärna röstat på Mirtai som jag också har högt på misstänkt lista!
Nej jag personligen tycker Mirtai har gått under radarn för länge och det är jätteskumt!
och nu åker jag till djursjukhuset med sjuk hund
jag kan närsom helst egentligen, så tror det beror mest på cirkus som är ute och åker?Dag-DL 16.00 (eller vill ni ha ännu tidigare?)
Natt-DL 10.00 (Om vi inte kör tidigare dag-DL och även tidigarelägger natt-DL?)
Dag-DL 16.00 (eller vill ni ha ännu tidigare?)
Natt-DL 10.00 (Om vi inte kör tidigare dag-DL och även tidigarelägger natt-DL?)
inte oväntat......Att kunna skilja på ont och gott
Är inte alltid en lyckans lott
Att smyga bland ulvar kan skrämmande vara
Inte bara tänder och klor som farliga kan vara
En liten liten mygga med en landning så mjuk
Orsakar ett stick och man blir dödligt sjuk
Att ligga med feber och hallucinera som mest
Är inte till hjälp när folk behöver en som bäst
"Vadå sia? Jag ska rida som Kyra!"
Sen så var de bara fyra
Snurrfian var siarlärling
Då kör vi DL strax efter alla röstat!