Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var tvungen att sia dig för att bli klok på om du var ulv som hade lurat mig fullständigt eller om du var en förvirrad god! Men jag kände mig rätt nöjd med att ha prickat bollen som ulv första! Jag brukar aldrig hitta rätt annars...
Men jäkla @Mirtai , ett tag trodde jag nästan att du var ängeln för verkade vara den enda som trodde på mig, de andra verkade vara ulviga hela bunten
Och en till @bollen__ som fattade att Niyama var ängel så vi kunde käka henne
Haha, det bör ju inte ha varit så svårt att fatta övervägde att skydda mig själv för att jag tänkte att antingen blir jag eller Snurris käk och ulvarna borde ju tro att jag skyddar Snurris, men eftersom det är så självklart att Snurris ska skyddas kanske dom tror att jag skyddar mig själv istället och prövar att käka Snurris... Och så tänkte jag att som jag trodde att ställningen var i leken så skulle vi vinna utan ängel också, så en garanterad sia var viktigare.
och mig sparade ni för att jag var så misstänkt i slutet antar jagJag tänkte ungefär lika många varv som du innan valet landade på dig och inte snurris
jag trodde ju att habina var siare och cirkus ängel så det tog ett tag innan jag fattade hur det hela hängde ihop.@quarter4ever du skrev ju nånting om att ängeln bör fått veta vem som siades första natten och bör kunna bekräfta sian eller nåt sånt. JA DET ÄR JU DET JAG FÖRSÖKER GÖRA HELA TIDEN! Ett tag fick jag läsa igenom mina inlägg typ tio gånger innan jag postade för att inte hinta. Tycker jag tjatade om bollen/Snurris ett bra tag.
Men några verkade så säkra på att Snurris inte var siare så jag försökte hitta om det kunde vara någon som siat bollen som god men hittade ingen.
jag trodde ju att habina var siare och cirkus ängel så det tog ett tag innan jag fattade hur det hela hängde ihop.
Och det var därför jag så kraftigt misstrodde Ferrari - för det gjorde jag @Snurrfian - förstår inte hur du fick det till att jag tvekade om Ferrari? Och det var också därför jag blev så misstänksam mot Niyama som går på i det spåret att Ferrari skulle vara siare? Och det var ju den där detaljen med NÄR spioninforaden kom ut jag återigen tog fel på.... ( )
Ja, får inte riktigt mobilen att samarbeta, men det här borde stämma:Får vi veta vad som skedde varje dygn @Hedinn ?
ja det är intressant hur @Ferrari tänkte, men det var kanske bara att ta en rövare innan hon blev avslöjad?Jag försökte påpeka flera gånger när första spionraden går ut Jag tyckte verkligen att Ferrari desperat letade efter något att misstänka Cirkus för, och jag kunde inte se nån anledning till att göra så som ond (stor risk att bli lynchad...). Så därför tyckte jag att hon borde vara siaren, till Snurris protesterade.
jo det kom ju fram också så jag började ju fatta att jag dragit för snabba slutsatser...... Men inte fattade jag att det var snurris som var siare direkt, men du fattade att jag fattat när jag skrev det om connectat rejält ?Jag försökte påpeka flera gånger när första spionraden går ut
fast vi redde ju ut det fint tycker jagcirkus och q4 höll varandra som mest misstänkta
Ja, helt klart!fast vi redde ju ut det fint tycker jag
jo det kom ju fram också så jag började ju fatta att jag dragit för snabba slutsatser...... Men inte fattade jag att det var snurris som var siare direkt, men du fattade att jag fattat när jag skrev det om connectat rejält ?
Tack själva för en underhållande lek! Även om jag blev lite frustrerad emellanåt, som när Snurrfian fick raden om att ängeln skyddat henne och glatt konstaterar att "då är Mirtai ängel!" samtidigt som cirkus och q4 höll varandra som mest misstänkta
jo jag hade fattat- men ville ju inte vara tydlig med det heller- ville ju inte hjälpa ulvarna om de nu INTE kommit på detJag var inte säker på om du fattat eller tyckte det var skumt att vi "connectat rejält"