och mig sparade ni för att jag var så misstänkt i slutet antar jag
Nja, snarare att vi inte ville riskera stöta på den välsignade på slutet. Snurrfian och Niyama kände vi oss säkra på så valde dem först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och mig sparade ni för att jag var så misstänkt i slutet antar jag
åhå och jag som tyckte att jag var tydlig med att det var ok att rösta ut mig = rätt betydelselös för vinst totaltNja, snarare att vi inte ville riskera stöta på den välsignade på slutet. Snurrfian och Niyama kände vi oss säkra på så valde dem först.
åhå och jag som tyckte att jag var tydlig med att det var ok att rösta ut mig = rätt betydelselös för vinst totalt
Vilket precis lika gärna kunde ha betytt att du egentligen ville få oss att tro det
ja det är intressant hur @Ferrari tänkte, men det var kanske bara att ta en rövare innan hon blev avslöjad?
friskt vågat!
Vadå tänkte? Ska man göra det också? :P
Och jag hoppades att mitt jidder om att outa siaren och att ängeln förstås måste skydda den och dialogen med Niyama skulle få ulvers att tro att kanske Niyama ändå inte var ängel.hm och jag hoppades att ängeln skulle skydda sig själv och snuva er på käket
Jag fattade ju att niyama högst troligt var ängeln.....
ja en får göra vad en kanOch jag hoppades att mitt jidder om att outa siaren och att ängeln förstås måste skydda den och dialogen med Niyama skulle få ulvers att tro att kanske Niyama ändå inte var ängel.
hm du var väl inte delvis god ens?delvis var ond.
ja en får göra vad en kan
jag förstår verkligen inte varför alla tror att jag luras hela tidenJa när en spelar så pissuselt resten av tiden.
Jag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god. Jag var helt galet nojig att du blåsste mig ända till månen. Men inte förrän Mirtais skumma inlägg om MikaTela kom fattade jag helst säkert hur det låg till
nickar instämmandeJag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god
Och jag kan fortfarande inte fatta att MikaTela VAR GODJa när en spelar så pissuselt resten av tiden.
Jag har dragit på mig en permanent åkomma av att vara sjukt misstänksam mot alla när jag är god. Jag var helt galet nojig att du blåsste mig ända till månen. Men inte förrän Mirtais skumma inlägg om MikaTela kom fattade jag helst säkert hur det låg till
Och jag kan fortfarande inte fatta att MikaTela VAR GOD
Fast om inte hon hade haft möjlighet att avgöra i bollen__ lynch och istället rösta ut siaren (eftersom det var en annan idiot till god som röstat på Snurris) hade jag inte heller fattat det
hm ja där funderade jag med över cirkus- när det väl gått upp en talgdankens för mig....Men å andra sidan hade jag inte snappat att snurrfian var siare, så hade jag kunnat rösta där också.....Men hon kunde väl bara göra att det blev lottning, eller?
Ja alltså jag tänkte att Ferrarin måste gett dig superalibi alternativt fått hjärnsläpp för du brukar ju fatta, i alla fall när jag skrev rakt ut att bollen måste ha blivit siad ond av Snurris. Och så röstar du på siaren!
hm ja där funderade jag med över cirkus- när det väl gått upp en talgdankens för mig....Men å andra sidan hade jag inte snappat att snurrfian var siare, så hade jag kunnat rösta där också.....
Jag var faktiskt inne på att cirkus skulle ha siat bollen__ först, men jag tror det var FiaM som påpekade att cirkus började med sina teorier före DL...Jag snappade ju inte upp det förrän jag fick raden om vem som var siad så jag kunde börja leta efter teorier om just bollen. Men jag tänkte att det troliga är ju att ängeln får raden om vem som är siad och när jag påpekade gång på gång det där med Snurris och bollen så tänkte jag att alla fattar att Snurris är siare och jag är ängel, men nä Jag började t.o.m tro att jag hade fel och att någon annan siat bollen som god eftersom det var sånt "motstånd" mot min teori men kunde inte fatta vem som var riktiga siaren då.