Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är intressant att Ferrari och cirkus röstar på varandra. Jag hade inte blivit förvånad om de visades vara kollegor.
Jag tror mycket väl att de som ulvar kan luras rikigt ordentligt.
Två stycken som alltså hade godis som trolig siare -men ingen av dom försöker vända lynchen? Dessutom har gabby inte ens orkat läsa godis röstinlägg TROTS att hon har godis som möjlig siare.
Det är väldigt märkligt kan jag tycka. Samtidigt så är det märkligt att de erkänner detta.
Sa ju att det var rätt ur minnet. Ber om ursäktJag, har inte röständrat något så jag tror du kanske blandat ihop folk?
Du har röstat på mig men med annan teori.
Agående att inte lita på så är det ömsesidigt
Är det ulvar nu som röstar på Ferrari för att de tror hon är mästertjuven?
Just nu gynnar mästertjuven ulvarna mest att få ut.
Moi? Non!Uppdatering
Det är väl då själva f*n, här har man planerat sin runda in i minsta detalj och sedan inte nog med att det varit en karavan av Stockholmare längs E20 - nu har polisskolans adepter tyckt att det är bäst att fly storstan och göra flygande besiktningar efter E14. Det finns ingen möjlighet att prata sig ur en transport full med tjuvgods.....
LenaH var inbrottstjuv
DagDL 08:30 (kan bli lite förskjuten uppdatering pga möten)
NattDL 21:30
Stämmer det så är jag tacksam att lena åkte i lottningen. Men det är också möjligt du goda lyans gåvor påverkade utgången.kan det vara så att de räknar med att kunna vinna genom att få ut mästertjuven och käka en god inatt? Såg någons beräkning tidigare idag att det borde vara ganska jämnt nu
kan det vara så att de räknar med att kunna vinna genom att få ut mästertjuven och käka en god inatt? Såg någons beräkning tidigare idag att det borde vara ganska jämnt nu
Det borde väl vara så jämt det kan vara? Vi har fått ut två ulvar, vilket om det är 3 ulvar kvar ger sammanlagt 5 ulvar i lyan + en ond spion. Om vi var 20 från början tror jag knappast att det bara fanns 4 ulvar + en ond spion, så verkar otroligt om det skulle vara 5 goda - 2 ulvar kvarVäntad roll
Lite besviken att inte lynchen gick den andra vägen - det hade helt klart varit bättre för jag tror att Ferrari är ulv eller kanske, kanske mästertjuv
Då hoppas jag att ulvarna har den goda smaken att käka mästertjuven inatt. För annars blir det jäkla svårt med två käk natten därpå om det ens finns en natt därpå.
Jag är faktiskt tveksam till att Ferrari är mästertjuven, hade LenaH röstat på henne då? Eller så är det precis så fräck hon är? Det svåra för oss andra är att för tjuvarna spelar det INGEN roll om den som åker är god eller ulv de ville bara ha ut nån.
Nu borde det vara 2-3 ulvar 4-5 goda och den där jäkla mästertjuven.
Jag tror inte det är så jämnt ännu.
Dessa är kvar (kopierade senaste röstlistan och fimpade LenaH)
8 st varav 1 tjuv - och det måste stå minst 4-3 till goda annars hade leken varit slut.
Så efter denna lynch + natt hade inte ulvarna vunnit ännu.
glömmerallt
iiantazie
Ferrari
Mirtai
Artline
Cirkus
Aliisa
Gabby_Ossi