Jag hade godis som siare efter att hon skrev att hon var bombsäker på att hemlig var ulv och inte psykopat.
Jag var så säker på Ferrari att jag missade godis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade godis som siare efter att hon skrev att hon var bombsäker på att hemlig var ulv och inte psykopat.
Jag tänkte också tanken men trodde inte att siaren skulle utrycka sig så säkert utan att riskera att hinta.Jag hade godis som siare efter att hon skrev att hon var bombsäker på att hemlig var ulv och inte psykopat.
Detta gör dock att jag blir ganska övertygad om att LenaH är tjuv då det var hon som startade mot godisklubba. Nu när vi är färre kvar vill väl tjuvarna inte ta risken att ha kvar siaren, speciellt när LenaH var misstänkt. Det plus att en död siare ingår i tjuvarnas vinstvillkor
Nä, dags att däcka på riktigt nu, godnatt![]()
Jag var så säker på Ferrari att jag missade godisför jag tyckte att Ferrari var så tydlig med att hon siat hemlig. Skit att du inte var lite tydligare med det - då hade kanske till och med jag reagerat fast jag rdan var så säker
![]()
Så när jag äntligen motiverat min röst och tycker att jag lyckats, så läser ni inte ens vad jag skriver? Otacksamt!Jag ska erkänna att godis hade skrivit så långt om LenaH i sitt röstinlägg att jag inte ens orkade/hann läsa ordentligt, förlåt @godisklubba![]()
Jag kan inte tänka mig annat än att godis har siat LenaH som inbrottstjuv
https://www.bukefalos.se/threads/ulvlek-snowroller-ii-nu-tar-vi-are.1489963/post-19237296
Jag tror att Ferrari är den andra tjuven.
Då har vi bara lyan kvar.
Jag tror jag är beredd att hålla med. Men det gömde sig i wall of text så jag missade helt
Jag var däremot inte helt övertygad om Ferrari som siare men trodde i så fall att det var någon som inte gjort så mycket väsen av sig och kanske bara hittat goda/siat de som käkats...
Ur godis röstinlägg:
"LenaH är definitivt en av mina högst misstänkta, då det kommer till tjuvar. Jag kan som kanske nämnts, inte säga om hon är inbrottstjuv eller mästertjuv. Men känner ändå att jag vill syna henne ikväll och om vi får bekräftat att hon är inbrottstjuv (om hon nu är det) så kan vi kanske lista ut vem mästertjuven är, genom att veta att LenaH är inbrottstjuven"
slut på meddelandet - det kan inte bli tydligare än så.
Nej, det är inte säkert att siaren vet rollen på någon. I förra leken tex så car cirkus siaren men hon fick bara sia en person, på tre dygn, då hon siat de som käkats. Så om siaren siade Hedinn inatt, så har den inte fått reda på någon roll som inte alla andra också har fått reda på.
Jag säger inte att det måste vara så, vill bara poängtera att det inte är helt säkert att siaren vet en roll.
Det var min tanke också nu när vi vet att hon var siaren.ska man tolka det här som att hon siade Hedinn när hedinn dog? Den lunchen röstade hon på snurrfian så ngn ond kan hon inte ha hittat
ska man tolka det här som att hon siade Hedinn när hedinn dog? Den lunchen röstade hon på snurrfian så ngn ond kan hon inte ha hittat