Edit: hade visst råkat skriva mitt riktiga namn istället för Ferrari. XD
Gissa varför jag har mitt nick?Det är konstigt att det inte händer oftare
Fast egentligen heter jag Monika...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Edit: hade visst råkat skriva mitt riktiga namn istället för Ferrari. XD
Gissa varför jag har mitt nick?Det är konstigt att det inte händer oftare
Hur tycker du att siaren ska outa sig för att inte riskera att lynchas/käkas då? På något sätt måste ju hen övertyga de andra och jag tänker att det är inte alltid det lättaste med tanke på att alla har sina egna bilder och teorier av leken.
Ska siaren ställa sig upp och skrika "JAG HAR SIAT X TILL MÄSTERTJUV OCH Y TILL INBROTTSTJUV RÖSTA UT DEM"? Tänker att det är en oskriven regel att inte outa sin roll på det sättet...
Ja det håller jag med om, jag korrekturläste mitt inlägg efter att jag postat det och först reagerade jag inte ens på att jag skrivit SofieDet är konstigt att det inte händer oftare
monika??? Hade det varit första dl så hade det nästan varit värt en röstGissa varför jag har mitt nick?
Fast egentligen heter jag Monika... ok
Med tanke på att jag vet min roll, så vet jag dock att det är dåligt för goda sidan om jag blir lynchad ikväll. Jag vet inte hur jag ska övertyga er, då jag känner att jag redan försökt förklara på mer än ett sätt.Jag tänker faktiskt följa @LenaH , och efter att ha grävt runt Hemlig och Klubba under kvällen så känner jag mig mer säker på att Lena är något på spåren. Det faktum att Lena och @cirkus kommer överens ser jag som positivt, men det beror ju helt på om jag satt Cirkus på rätt roll.
Sofie röstar på Godisklubba
För att hon dels glidit lite diskret under radarn. Men även för att hon sa att jägaren var ulv, vilket känns mycket suspekt. Och sen även för att Hemlig varit extremt velig om henne och i slutet kändes det som att hon försökte ge Klubba ett alibi. Möjlig psykopat?
Med tanke på att jag vet min roll, så vet jag dock att det är dåligt för goda sidan om jag blir lynchad ikväll. Jag vet inte hur jag ska övertyga er, då jag känner att jag redan försökt förklara på mer än ett sätt.
För mig känns det definitivt som att du, LenaH med flera är onda, då ni verkar vilja ha ut mig.
godisklubba röstar på LenaH med följande motivering:
Vad var det jag sa...Jag vet min roll och vet därmed att du har fel, jag försöker att aldrig lägga en röst på tunna grunder såhär långt in i leken och jag tycker att det jag hittat har luktat ludet.
Sen kommer åtminstone någon eller några av rösterna på dig från lyan, och säkerligen någon tjuv med.