Men nej, jag orkar inte - nån måste lägga en förstaröst och idag är jag inte alls lika säker som igår.
Nu kom iiantazie in med ett teoriinlägg som faktiskt förstärker min känsla av henne. Hon tar tex min teori om LenaH ,som jag insåg inte höll dvs detta om att hon borde ha en viktig roll och därför räddade sig själv- eftersom Lena var rätt säker på att hon var uppe mot en ulv ser jag inget skumt i det längre alls.
cirkus röstar på iiantazie då jag tror på henne som tjuv.
Dels är det lilla bloopern (chans/risk som vissa inte håller med om
- dels att hon knycker den avfärdade teorin om LenaH (gör det enkelt för sig) dels är det för att en av hennes tillskyndare vid bloopern är Mirtai som hon också råkar glömma att teoria om. Dessutom så har hon avskrivit godisklubba den andra tillskyndaren som tjuv.
Så mina för tillfället tre tjuvar är Iiantazie, Mirtai och godisklubba. En ska bort eller så har jag helt fel om alla tre
Det kan vara fel fokus att försöka sig på en tjuv men det känns risky med dom kvar.
@Ferrari du har rätt i att chansen är stor att bli av med en tjuv på natten, det gäller bara att ulvarna fattar vem som är tjuv och inte har hittat siaren. Ryker siaren men ingen tjuv är det svårt läge.