Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

det var en känsla bara, baserat på hur synkade de var.

Jag får nog läsa om, för jag har inte riktigt snappat upp det... cirkus var ju inte med och plockade godisklubba nu, men visst, det var ju tillräckligt många som hängde på Lena i alla fall...

Tror du i så fall att tjuvarna fattat att klubban var siare?

det var en känsla bara, baserat på hur synkade de var.

Nej, jag är inte tjuv med LenaH, men det är ju troligt att hon är tjuv och att godis har siat henne.

Jag trodde att @Ferrari var siare baserat på två saker. Dels skrev hon igår efter drevet mot hemlig att det var jag som egentligen följde henne, dels skrev hon imorse innan DL att hon gärna ville syna Aliisa - så jag väntade bara på att hon skulle rösta på henne men så landade det på godis och så mångan följde efter att jag tänkte att vafan - alla har sett samma som jag så jag behöver inte.

Imorgon är jag ledig så om jag lever då ska jag gå igenom allt från början och se om jag kan bli lite klokare. Fick ju en dålig känsla när godisklubban kommenterade mitt inlägg om siaren men hoppades att jag hade fel... Fanns ju inte riktigt tid att vända lynchen i alla fall kändes det som :(

Jag anser inte att jag blint följde cirkus, har ju haft Hemlig i tankarna sen dag 1, men eftersom jag har en specifik roll på @cirkus så känns det bra att hon har lite liknande tänk som mig idag ja. Men nej, om något är det väl hon som följt mig?
Om jag överlever natten så är det nog @Aliisa jag hade velat syna, känner att även om hon är ny så är jag riktigt övertygad om att hon är ulv eller tjuv.

Dom här två inläggen fick mig i allafall att tro att Ferrari var siare. Nu kan jag med gott samvete säga det eftersom den riktiga siaren är död

@iiantazie jag gissar att du också reagerade på citat nummer 2

Nej, jag är inte tjuv med LenaH, men det är ju troligt att hon är tjuv och att godis har siat henne.

Jag trodde att @Ferrari var siare baserat på två saker. Dels skrev hon igår efter drevet mot hemlig att det var jag som egentligen följde henne, dels skrev hon imorse innan DL att hon gärna ville syna Aliisa - så jag väntade bara på att hon skulle rösta på henne men så landade det på godis och så mångan följde efter att jag tänkte att vafan - alla har sett samma som jag så jag behöver inte.

Jag reagerade också på att Ferrari skrev om att syna Aliisa och sedan släppte henne helt, hade också henne som möjlig siare men tyckte ändå att hon var lite för tydlig för att vara diskret och inte tillräckligt tydlig för att vara säker på att bli skyddad t.ex.

Tänkte fråga Ferrari innan DL om varför hon släppte Aliisa men ville inte outa henne ifall hon nu var siaren... Men kan ju fråga nu istället då: Vad fick dig att släppa Aliisa @Ferrari ?

Jag reagerade också på att Ferrari skrev om att syna Aliisa och sedan släppte henne helt, hade också henne som möjlig siare men tyckte ändå att hon var lite för tydlig för att vara diskret och inte tillräckligt tydlig för att vara säker på att bli skyddad t.ex.

Jag var övertygad om att hon tiggde beskydd.

Tänkte fråga Ferrari innan DL om varför hon släppte Aliisa men ville inte outa henne ifall hon nu var siaren... Men kan ju fråga nu istället då: Vad fick dig att släppa Aliisa @Ferrari ?

för att de är ulvar ihop och det passade Ferrari utmärkt att få er att tro att hon var siad god?

Edit: de kan ju vara tjuvar ihop också...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar