Skit att siaren försvann men det gjorde ju livet lite mer tydligt! Att de rutinerade som brukar hitta minsta lilla vink gör det tydligt
Ja men verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skit att siaren försvann men det gjorde ju livet lite mer tydligt! Att de rutinerade som brukar hitta minsta lilla vink gör det tydligt
Kan det vara så att cirkus och Lena faktiskt är tjuvar tillsammans?
Jame!
Jag som hade siarrollen någon helt annanstans
Jag går och lägger mig och om jag lever imorgon så ska jag grilla den jag var helt 100 på var siaren.
Aj fan.
Men, nu måste väl ulvarna ta en tjuv? Eller åtminstone mästertjuven?
Varför cirkus?
Utveckla?
det var en känsla bara, baserat på hur synkade de var.
det var en känsla bara, baserat på hur synkade de var.
Vi borde väl i princip vara max 1-2 mer goda nu? (Ute med hundarna, kan inte kolla). Om mästertjuven är kvar när goda är färre än onda så vinner väl tjuvarna? Eller?
Jag anser inte att jag blint följde cirkus, har ju haft Hemlig i tankarna sen dag 1, men eftersom jag har en specifik roll på @cirkus så känns det bra att hon har lite liknande tänk som mig idag ja. Men nej, om något är det väl hon som följt mig?
Om jag överlever natten så är det nog @Aliisa jag hade velat syna, känner att även om hon är ny så är jag riktigt övertygad om att hon är ulv eller tjuv.
Nej, jag är inte tjuv med LenaH, men det är ju troligt att hon är tjuv och att godis har siat henne.
Jag trodde att @Ferrari var siare baserat på två saker. Dels skrev hon igår efter drevet mot hemlig att det var jag som egentligen följde henne, dels skrev hon imorse innan DL att hon gärna ville syna Aliisa - så jag väntade bara på att hon skulle rösta på henne men så landade det på godis och så mångan följde efter att jag tänkte att vafan - alla har sett samma som jag så jag behöver inte.
Jag reagerade också på att Ferrari skrev om att syna Aliisa och sedan släppte henne helt, hade också henne som möjlig siare men tyckte ändå att hon var lite för tydlig för att vara diskret och inte tillräckligt tydlig för att vara säker på att bli skyddad t.ex.
Tänkte fråga Ferrari innan DL om varför hon släppte Aliisa men ville inte outa henne ifall hon nu var siaren... Men kan ju fråga nu istället då: Vad fick dig att släppa Aliisa @Ferrari ?