Nu har jag läst fram till 21.30 igår kväll. Ursäkta att det tog så lång tid, ögonen gick i kors på slutet så jag la ner att försöka läsa något mer. Skulle varit iväg ca 1.5h i förmiddags men det visade sig vara kl 11 istället för kl 10 och bli 3h istället för 1.5 Men, nu är jag i alla fall här och har läst ikapp de sista 2 timmarna mellan 19.30 och 21.30.
Jag hade nog inte ändrat min röst något mer igår kväll! Jag såg Cetas messenger meddelande 21.29 igår och om jag hade hunnit in där och snabbläsa några inlägg och kasta iväg en panikröst i sidta sekunden, så tror jag faktiskt även då att min röst hade hamnat på Mirtai på grund av att hon förvirrade mig med det där med plural.
Jag hade nog inte ändrat min röst något mer igår kväll! Jag såg Cetas messenger meddelande 21.29 igår och om jag hade hunnit in där och snabbläsa några inlägg och kasta iväg en panikröst i sidta sekunden, så tror jag faktiskt även då att min röst hade hamnat på Mirtai på grund av att hon förvirrade mig med det där med plural.