Jag började med det redan igår och var en av tankarna till att försöka röständra -då jag misstänkte att någon av rösterna på cirkus kunde vara från onda och med ev potentiell ledarvarg som följer en i lyans röst
Igår var det funderingen att Elo kunde vara i lyan som röstar på cirkus först och sedan följs det av dig
@LenaH , jag skrev ju t.o.m. lite skämtsamt frågande om du viftade på svansen igår ….
Funderar idag mer på om
@Ceta kunde vara i lyan och Mirtai ledarvarg då hon la den första andra rösten på cirkus ? BSF var ju bevisat god och försökte ju uppenbarligen rädda sig själv så hade inte mycket annat till val än att rösta på cirkus för att åstadkomma det. Igår hade jag också funderingen innan dlstop om det var så att BSF själv kunde vara ledarvargen. Blev väldigt nojig där
och valde ju att ändra till BSF då jag tyckte det kändes skumt med alla röster på en frånvarande cirkus.
Har ingen aning om vart jag har cirkus heller -var bara en magkänsla utefter hur röstningen utvecklade sig igår. Och fel hade jag ju bevisligen om BSF med facit på hand