Pssst….FjosokHann inte dubbelkolla boken imorse, men rätt säker på att en av Mattisrövarna heter så.
(https://sv.wikipedia.org/wiki/Ronja_Rövardotter_(film)).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pssst….FjosokHann inte dubbelkolla boken imorse, men rätt säker på att en av Mattisrövarna heter så.
Jag håller med dig. Det känns lite väl i DL 1. Men visst som du skriver just för att ingen tänker det så är det nått Q kan göra, men jag tänker nog också att de inte är onda tillsammans. Tänker att Q vet att det är en sån grej som kommer bli granskad..Jag klurar lite runt @qitis röständring igår. Hon (försökte) ändra sin röst från cirkus till BSF igår men var för sent ute. Motiveringen var att lyan försökte få ut @cirkus som inte hade möjlighet att vara inne och försvara sig.
Nu vet vi att BSF var god och då är frågan var det placerar qitis. Jag har svårt att tro att qitis och cirkus sitter i lyan tillsammans och att qitis därför försökte rädda henne. Det känns alldeles för utstickande. Det skulle väl i så fall vara att ingen skulle misstänka det som gör det möjligt? Men just nu tänker jag att de iaf inte är onda tillsammans
En händelse som såg ut som en tanke...Hann inte dubbelkolla boken imorse, men rätt säker på att en av Mattisrövarna heter så.
Nu var det inte cirkus jag försökte ändra till utan BSF ? Felskrivning?samt den för sena röständringen till cirkus.
Nej. Jag röstade på LenaH först innan jag försökte röständra till BSF ?Jag klurar lite runt @qitis röständring igår. Hon (försökte) ändra sin röst från cirkus till BSF igår men var för sent ute.
Nu var det inte cirkus jag försökte ändra till utan BSF ? Felskrivning?
Jag klurar lite runt @qitis röständring igår. Hon (försökte) ändra sin röst från cirkus till BSF igår men var för sent ute. Motiveringen var att lyan försökte få ut @cirkus som inte hade möjlighet att vara inne och försvara sig.
Nu vet vi att BSF var god och då är frågan var det placerar qitis. Jag har svårt att tro att qitis och cirkus sitter i lyan tillsammans och att qitis därför försökte rädda henne. Det känns alldeles för utstickande. Det skulle väl i så fall vara att ingen skulle misstänka det som gör det möjligt? Men just nu tänker jag att de iaf inte är onda tillsammans
De kan ju vara onda båda två men inte tillsammans.Jag håller med dig. Det känns lite väl i DL 1. Men visst som du skriver just för att ingen tänker det så är det nått Q kan göra, men jag tänker nog också att de inte är onda tillsammans. Tänker att Q vet att det är en sån grej som kommer bli granskad..
Jag gillar inte alls att cirkus nu har tre röster. Det var inte min mening att aktivt rösta ut någon, men å andra sidan var jag först. Kommer säkert ändra min röst innan dl men vet inte till vem än.
BSFs ändring för att skydda sig själv sticker ut. Tycker jag. Det torde tyda på att hon har en roll utanför bybo, dock är det väl typ 50-50 på god eller ond roll (eftersom vi inte är riktigt säkra på hur många onda det är).
ELLER så vill hon helt enkelt vara med att leka. Men... nåt känns skumt.
Jag började med det redan igår och var en av tankarna till att försöka röständra -då jag misstänkte att någon av rösterna på cirkus kunde vara från onda och med ev potentiell ledarvarg som följer en i lyans röstDe kan ju vara onda båda två men inte tillsammans.
OOh, vi kanske ska börja leta ledarvargshintar!
Det där håller jag med om ! Spioninfon skulle ju dock inte visa vilken roll oknytten förvillat?Håller med om att det är mycket olyckligt att BSF visade sig vara spion. Det är ju verkligen en roll man vill ha kvar, och det gör ju även att oknytten redan nu spelar en större roll för bakgrundsinfon.
Damn. Nu skrev jag fel Menar såklart att ceta och mirtai röstade på BSF. (Inte cirkus ).Funderar idag mer på om @Ceta kunde vara i lyan och Mirtai ledarvarg då hon la den första andra rösten på cirkus
Sorry, tänkte rätt men skrev felNej. Jag röstade på LenaH först innan jag försökte röständra till BSF ?
Inte lätt att hålla ordning på alla röster idag tydligenDamn. Nu skrev jag fel Menar såklart att ceta och mirtai röstade på BSF. (Inte cirkus ).