Ulvlek - Robinson Buke

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek - Robinson Buke

Näe, jag tyckte det missuppfattades hit och dit och tillslut så kanske nu tyckte samma trots allt, men det kändes lite som dimridåer

men för mig känns mycket som dimridåer

Oj, snacka om att alla röster trillade in samtidigt där! Tja, det försvårade väl i alla fall strömröstning den här gången :p.

Dag 2
Sasse röstar på Hedinn
Hedinn röstar på Lenis
Lenis röstar på Niyama
cirkus röstar på glömmerallt
bumpo röstar på Lenis
Niyama röstar på Glömmerallt
Glömmerallt röstar på Sasse
Vira röstar på Lenis
Myrten röstar på glömmerallt

Tror det var alla?

Uppdatering

Inför det andra Buke-rådet började fler och fler deltagare att skruva på sig och fundera på vad de egentligen gett sig in på - detta var inte lätt alls! Kan ha varit därför alla väntande ända in i det sista med att bestämma sig med vem de skulle rösta på. När Lenis fick höra sitt namn blev hon först ledsen men sedan insåg hon att hon äntligen skulle få återförenas med sin tvilling - de hade aldrig tidigare varit ifrån varandra längre än bara några timmar tidigare.

Lenis var Siamesisk tvilling

Natt-DL kl 22.10

5 goda kvar då, och 3 onda.

Har jag räknat rätt? Hoppas ängel och/eller eremit gör sitt jobb ikväll då...

Även jag känner inte att det finns något konkret att gå på.

glömmerallt och Hedinn diskuterar väldigt friskt om när det är fördelaktigast att demonen blir lynchad

Jag tror du har blandat ihop deltagare, Jag diskuterade först och mest med niyama och sedan var det bumpo som ifrågasatte något av det jag skrev.

Hedinn skrev typ bara att hon höll med mig och varför.

*KL*

Förklarar just ulvspelens förtrollade värld för faster och vetigirigt, snart 12-årigt kusinbarn.

Han undrar om det finns ulvspel för barn i hans ålder. Någon som vet?

TILLÄGG: Niyama, jag tror som du angående fördelningen.

Senast ändrad:

Uppdatering

Ytterligare en kvälls hårt festande börjar ta ut sin rätt på deltagarna. Sasse somnar innan hon sminkat av sig, vilket några av hennes mottävlande genast utnyttjar. Morgonen efter glömmer hon bort att kika sig i spegeln innan hon går in i sändning vilket leder till att hon blir förväxlad med Heath Ledgers Jokern. Hollywood visar genast sitt intresse och castar henne som bad guy mot Ben Affleck i kommande Batman filmen…

Sasse var Trollkarl

Imorgon DL kl 22.00, Natt-DL kl 22.20

Ja, under förutsättning att vi lyckas lista ut vilka som är goda. Mig ska ni uppenbarligen inte lyssna på i alla fall när det gäller att gissa onda i den här leken... :banghead:

Ja det ser inget vidare ut faktiskt :(. Jag är för trött för att gå igenom och tänka nu, så återkommer imorgon.

Vi har ju en eremit kvar, så "bara" vi lyckas lyncha en ulv så kan ju eremiten stoppa käket sen.

Ja och om ängeln skyddar den tilltänkta måltiden så borde väl ulvarna också bli utan mat ?

En liten spelteknisk fråga.
När det blir lika i lynchen, lottas den då ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar