Sv: Ulvlek - Robinson Buke
Jag tycker nog tvärtom att det blev tydligare att cirkus var spion och du ängel.
Fast jag var rätt inne på att du var ängel ända sedan du pladdra om att du var förvånad över att cirkus inte blev uppäten, visste ju att cirkus blev skyddad natt två. Innan du pladdra om det trodde vi cirkus kanske var ängel och skyddat sig själv.
I övrigt var vi lite oense om cirkus roll så hon kunde vara nästan vad som helst där ett tag.
Tillägg: Om Myrten ätit dig så hade ju hon och cirkus röstat på varandra = oavgjort eller lottning.
Ja, det är klart. När nu Niyama avslöjades som spion lär det väl nästan ha verkat som att jag var spion och inte cirkus, dessutom... Men nä, hade du lyckats äta mig hade du väl vunnit? Och jag satsade också på vinst - annars hade jag skyddat mig själv men det kändes löjligt att satsa på oavgjort, och när jag gjorde valet att skydda dig konstaterade jag att antingen får onda vinna och jag offras, eller så vinner vi goda för att vi får ut cirkus. Och är det så att Myrten är ond och har lurat oss så förbannat genom hela leken är hon fan värd den vinsten så jag kan riskera att skydda henne utan att må dåligt över det.
Jag tycker nog tvärtom att det blev tydligare att cirkus var spion och du ängel.
Fast jag var rätt inne på att du var ängel ända sedan du pladdra om att du var förvånad över att cirkus inte blev uppäten, visste ju att cirkus blev skyddad natt två. Innan du pladdra om det trodde vi cirkus kanske var ängel och skyddat sig själv.
I övrigt var vi lite oense om cirkus roll så hon kunde vara nästan vad som helst där ett tag.
Tillägg: Om Myrten ätit dig så hade ju hon och cirkus röstat på varandra = oavgjort eller lottning.