Sv: Ulvlek - Robinson Buke
kl
Hinner bara skumma de sista två sidorna så ber om ursäkt om jag råkat missa ngt. Detta för att hinna få in ngn form av inlägg innan DL.
Aha, så de röstar inte alls ? Eller sprider rösterna så mycket det går ? eller så lägger någon en avvikande röst som en liten avledning ? (ja, jag vet att jag lag en avvikande röst, jag som kände mig så stolt att jag hade en liten bräcklig egen känsla/teori och inte bara följde strömmen)
Hoppas att det är okej att jag ställer de dumma frågorna.
Alltid ok att fråga men jag får inte riktigt klart för mig varför. Cirkus är ju inte ny. Är det för att få klarhet i hur just den spelaren tycker eller vad är grejjen? Att få uppmärksamheten bort från sig själv? Jag hänger inte riktigt med men det är ett observandum.
u.
Lenis bör ha sett GAs kommentar innan, då hon hade postat ett annat inlägg före detta och Sasse skriver ju själv att hon håller med GA. Visst, det kan ju vara så att de faktiskt bara håller med och blir misstänksamma men det är nåt som inte känns helt rätt. Lenis kommentar känns betydligt mer anklagande på nåt sätt och inte bara funderande som jag upplever glömmerallts kommentar.
.
Jo men lite anklagande var jag nog allt. Iaf ifrågasättande.
Det kan vara en "risky business" absolut, men förekommer. Det är många som gärna lägger alibiröster på sina kollegor.
För egen del, när jag är ulv, så lägger jag gärna en så tidig röst som möjligt på min ulvkollega. Just för att undvika de där misstankarna om alibiröst som kommer in sent.
Jag brukar ofta skriva "när jag är ulv" när jag teoriar för det är ju så jag tänker, men jag har fått misstankar mot mig pga det massa ggr, bla Mammas (som d alltid talas om oavsett om hon är med eller ej, haha..) brukar ogilla det. Men ingen verkar reagera i denna lek, lite intressant.
Vad gäller
Sasse skriver hon vettigt som vanligt, inget som sticker ut. La förstarösten på en god men d säger ju inte så mkt dag 1.
Snor din lista Myrten och hoppas att den stämmer.
Shaggy röstar på Hedinn
Myrten röstar på glömmerallt
Sasse röstar på Shaggy
Hedinn röstar på Shaggy
Lenis röstar på Hedinn
Bumpo röstar på Shaggy
Mammas röstar på Hedinn
Cirkus röstar på Lenis
Niyama röstar på Shaggy
glömmerallt röstar på bumpo
Ja, jag finner det mycket troligt att Mammas kan ha röstat på sin ulvkollega Hedinn för att rädda sitt eget skinn eftersom hennes kärlekspar Shaggy låg i risk för lynch.
Håller med.
I övrigt har jag ögonen på
Hedinn enligt tidigare inlägg samt
Niyama då hon lade sistarösten på en god. Har inte tänkt så mycket på det innan idag men det slog mig nu ikväll.
Lenis röstar på Niyama
Sorry sen röst, vet d är kasst, va lite sällskapssjuk idag så fastnade på gymet och tjattrade.. Bättring utlovas om jag överlever kvällen!