Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Alltså jag har känt rätt länge i leken att lobelia borde Kunna vara god. Annars har hon förfinat sitt spel som ond och jag får gratulera till att hon lurat mig både framlänges och baklänges ( och har jag fel om Lobelia så får väl @Ferrari drämma till mig med sin rooooooosa stekpannaO_o- jag är ju van vid att stekpannorna kommer svingandes :o)
men faktiskt så känner jag mer frågor kring Fio än jag gör för Lobelia för stunden
så jag väljer att placera min röst på fio - främst för att jag fortfarande tycker det är märkligt att vara så säker på att Mirtai var god igår- jag reagerade direkt på det då och jag känner fortfarande att det är väldigt skumt - såsom i ulvigt
quarter4ever röstar på fio
for the record - hade inte sett ida och hedinns röst innan jag skickade min- höll på att skriva den!

@Killaloe vem tror du mer är ond än Lobelia? (För visst har du Lobelia som huvudmisstänkt?)
Lobelia är definitivt min huvudmisstänkta idag. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till resten.

Q känns fortfarande inte helt pålitlig i min värld, men samtidigt så har väl en hel del börjat klarna tycker jag så det känns inte riktigt lika misstänkt kring henne som det gjorde igår.

Dig känner jag mig nog ändå relativt säker på att du är god, om inte lynchandet av två ulvar är en riktigt avancerad plan :nailbiting: men nä, jag tror det är lite för högt spel där.

Sen är det då Idahoe, Hedin och fio där jag ärligt talat inte får så mycket grepp om någon. Tycker alla har varit väldigt osynliga (inte så konstigt med tanke på hur mycket fokus det fått med L osv) så det är väl där jag tänker att det är vettigast att leta.

Men ja, jag lever väl lite i en drömvärld där det bara är en ulv kvar även om jag inser att det såklart är väldigt naivt :D

Hur som, Lobelia känns som en given kandidat för mig idag så
Killaloe röstar på Lobelia

jag gjorde det igår?
Det är främst att hon verkar så säker på att goda lyan hade med att göra att LenaH åkte?
Jag svarade på det igår tror jag, att det snarare känns som en ulv som vet hur lyan röstat och ev var Paolo eliminerat en röst.

Nu steg du något i mina misstankar. Är Lobelia ond så tror jag du också är det

Dag 5
fio röstar på Lobelia
Lobelia röstar på fio
Hedinn röstar på Lobelia
Idahoe röstar på Lobelia
quarter4ever röstar på fio
Killaloe röstar på Lobelia

Jag svarade på det igår tror jag, att det snarare känns som en ulv som vet hur lyan röstat och ev var Paolo eliminerat en röst.

Nu steg du något i mina misstankar. Är Lobelia ond så tror jag du också är det
det är helt ok så sett att misstänka mig- men jag tror inte att hon skulle fortsätta att framhäva det i sin översyn väldigt tydligt
i sina inlägg att Lenah fick röst no 5 av goda lyan?
Om hon inte vore god?
Eller så är jag bara så förbaskad dum och godtrogen ?!?

för att hon är misstänkt . av väldigt många? Hade aldrig käkat henne om jag var i lyan. så mycket är säkert!
Visst hon kan vara ulv och jag bara lika uppe i det blå som vanligt :idea:

Va? Klart hon inte blir käk oavsett om hon är god eller ej. Men när hon lever så sitter hon inte i goda lyan.

men alltså
ska jag behöva skriva det på näsan ?!!
VEM kan veta vad goda lyan röstat på??
Ok?

Antar att du syftar på mediet? Varför skulle de skicka den infon till Lobelia? Verkar extremt långsökt.

det är helt ok så sett att misstänka mig- men jag tror inte att hon skulle fortsätta att framhäva det i sin översyn väldigt tydligt
i sina inlägg att Lenah fick röst no 5 av goda lyan?
Om hon inte vore god?
Eller så är jag bara så förbaskad dum och godtrogen ?!?
Inte dum, men godtrogen kanske? ;)

Va? Klart hon inte blir käk oavsett om hon är god eller ej. Men när hon lever så sitter hon inte i goda lyan.

Antar att du syftar på mediet? Varför skulle de skicka den infon till Lobelia? Verkar extremt långsökt.
de fick ju skicka egen rad ( två tom?) till mediumet? Inte så konstigt om de skickar "vi röstade på LenaH" i min värld då vilket mediumet då vet?
:confused:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka