Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
de fick ju skicka egen rad ( två tom?) till mediumet? Inte så konstigt om de skickar "vi röstade på LenaH" i min värld då vilket mediumet då vet?
:confused:

För att den informationen inte är SÅ viktig och de får antingen skicka rad eller lägga en extra röst. Dessutom vid max två tillfällen. Så jag tror inte de slösar en så pass onödig rad.

En sak till. Lyan har käkat flera som inte förföljt mig men ingen som inte förföljt mig.

Jag är övertygad om att lyan gillar läget just nu.

Det är Niyama som kommer att se dum ut efter omröstningen. Och så några av de som följer henne.

Och denna gången kan hon inte sin vana trogen påstå att hon tänkte att jag nog var god före lynchen :p

ja det får väl visa sig
Fast när menade du att Lobelia skrev detta som du tolkat att hon fått info? För om de la en extra röst när LenaH dog så kan inte Lobelia fått veta det vid samma lynch. Dessutom misstänkte Cirkus LenaH så vem som helst kan räkna ut att det är en möjlighet att goda lyan avgjort så.

Niyama röstar på Lobelia
för att allt i röstningarna tyder på att hon är ond, onda hade haft möjlighet både igår och i förrgår att få henne lynchad istället för en ond men eftersom det inte skedde tror jag Lobelia tillhör lyan.

Fast när menade du att Lobelia skrev detta som du tolkat att hon fått info? För om de la en extra röst när LenaH dog så kan inte Lobelia fått veta det vid samma lynch. Dessutom misstänkte Cirkus LenaH så vem som helst kan räkna ut att det är en möjlighet att goda lyan avgjort så.
hon funderade över det igår
IDAG skriver hon ut det när hon skriver om LenaH lynchen
LenahH röst nr 5 Goda lyan
men visst kan ju bara vara för att luras?

20.35 LenaH röstar på Killaloe I
20.44 Niyama röstar på Lobelia I
20.55 Mirtai röstar på Lobelia II
21,02 Hedinn röstar på LenaH I
21.06 fio röstar på Lobelia III
21.07 Idahoe röstar på LenaH II

21.08 Lobelia röstar på Killaloe II
21.19 quarter4ever röstar på LenaH III
21.24 Paddington röstar på Killaloe II (I)
21.28 Killaloe röstar på Lobelia IIII
21:28 Lobelia röstar på LenaH IIII

Goda lyan LenaH V
Jag gissar att goda lyan har röstat på Lena H

Jaja, nu får vi se snart. Skulle hon vara god bör det ändå inte vara kört för goda! Dock jäkligt svårt att veta var man ska leta då.

Uppdatering!

Det var dags att kasta ut ännu en ur tävlingen och spekulationerna gick höga om pakter, lögner, kärlek och en drös riktigt tv-drama. Stackars Lobelia fann sig stå utan partner och fick packa väskan, men å andra sidan hade det ändå regnat hela dagen på "paradisön" och Lobelia kände sig rätt nöjd i första klass på flyget hem.

Lobelia var paradisdeltagare/bybo

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka