mycket möjligtInte dum, men godtrogen kanske?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mycket möjligtInte dum, men godtrogen kanske?![]()
de fick ju skicka egen rad ( två tom?) till mediumet? Inte så konstigt om de skickar "vi röstade på LenaH" i min värld då vilket mediumet då vet?
![]()
ja det får väl visa sigFör att den informationen inte är SÅ viktig och de får antingen skicka rad eller lägga en extra röst. Dessutom vid max två tillfällen. Så jag tror inte de slösar en så pass onödig rad.
Va? En gång till, lite tydligare tackEn sak till. Lyan har käkat flera som inte förföljt mig men ingen som inte förföljt mig.
Fast när menade du att Lobelia skrev detta som du tolkat att hon fått info? För om de la en extra röst när LenaH dog så kan inte Lobelia fått veta det vid samma lynch. Dessutom misstänkte Cirkus LenaH så vem som helst kan räkna ut att det är en möjlighet att goda lyan avgjort så.ja det får väl visa sig
Niyma du och fio är kvar, ni är de som jagat mig mer eller mindre hela leken.Va? En gång till, lite tydligare tack![]()
hon funderade över det igårFast när menade du att Lobelia skrev detta som du tolkat att hon fått info? För om de la en extra röst när LenaH dog så kan inte Lobelia fått veta det vid samma lynch. Dessutom misstänkte Cirkus LenaH så vem som helst kan räkna ut att det är en möjlighet att goda lyan avgjort så.
Då förstår jag hur du menade, det var ett "inte" för mycket med i meningen som krånglade till detNiyma du och fio är kvar, ni är de som jagat mig mer eller mindre hela leken.
Nej, det är en kvalificerad gissning, inget annat.hon funderade över det igår
IDAG skriver hon ut det när hon skriver om LenaH lynchen
LenahH röst nr 5 Goda lyan
men visst kan ju bara vara för att luras?
Jag hinner tyvärr inte leta upp det innan DL.hon funderade över det igår
IDAG skriver hon ut det när hon skriver om LenaH lynchen
LenahH röst nr 5 Goda lyan
men visst kan ju bara vara för att luras?
20.35 LenaH röstar på Killaloe I
20.44 Niyama röstar på Lobelia I
20.55 Mirtai röstar på Lobelia II
21,02 Hedinn röstar på LenaH I
21.06 fio röstar på Lobelia III
21.07 Idahoe röstar på LenaH II
21.08 Lobelia röstar på Killaloe II
21.19 quarter4ever röstar på LenaH III
21.24 Paddington röstar på Killaloe II (I)
21.28 Killaloe röstar på Lobelia IIII
21:28 Lobelia röstar på LenaH IIII
Goda lyan LenaH V
Jag gissar att goda lyan har röstat på Lena H
oki dokiNej, det är en kvalificerad gissning, inget annat.
Som sagt Niyama har haft fel hela tidenOch de onda har säkert haft väldigt roligt i lyan.
För att de visste att du skulle nappa skulle jag tro.Om du är god så är det obegripligt varför LenaH och Paddington var så självmordsbenägna.