Man blir lättlurad när man är enkelspårig och inte tänker från alla vinklar.För att de visste att du skulle nappa skulle jag tro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir lättlurad när man är enkelspårig och inte tänker från alla vinklar.För att de visste att du skulle nappa skulle jag tro.
Fast att offra TVÅ ulvar för att sen kanske bli av med dig? Tja om du är ängeln så kanskeFör att de visste att du skulle nappa skulle jag tro.
oki fel roll då men absolut att jag trodde verkligen på att Lobelia var god!Uppdatering!
Det var dags att kasta ut ännu en ur tävlingen och spekulationerna gick höga om pakter, lögner, kärlek och en drös riktigt tv-drama. Stackars Lobelia fann sig stå utan partner och fick packa väskan, men å andra sidan hade det ändå regnat hela dagen på "paradisön" och Lobelia kände sig rätt nöjd i första klass på flyget hem.
Lobelia var paradisdeltagare/bybo
ja absolut - som jag skrev fritt fram att misstänka mig för det!Pust, ingen ängel i alla fall men en bybo. Blir dock misstänksam mot Q4, om hon visste att Lobelia är god så är det ju väldigt smidigt att påpeka det lite fint och se jäkligt god ut![]()
varför lägga en sådan kommentar? Ingen ängel iaf?Pust, ingen ängel i alla fall
ja absolut - som jag skrev fritt fram att misstänka mig för det!
Jag är mer misstänksam mot fio jag! Och till viss mån dig och även Killaloe
jag höll på att glömma Idahoeoch hedinn?
Varför är jag den enda goda i leken jag vet om - dag 6??
Jaja
och vadå lite smidigt påpeka det???!Pust, ingen ängel i alla fall men en bybo. Blir dock misstänksam mot Q4, om hon visste att Lobelia är god så är det ju väldigt smidigt att påpeka det lite fint och se jäkligt god ut![]()
varför lägga en sådan kommentar? Ingen ängel iaf?
ser ju lite skumt ut?
det är en av mina tankar jag haft ett par dagarHar de satsat på att ge Killa superalibi?
Fast nån tydlighet i varför du tror det kom först precis innan DL.och vadå lite smidigt påpeka det???!
Jag har väl för farao nästan skrikit det? Visst fel på rollen . Men att skriva det så in absurdum som jag gjort i flera dagar, och vara ond
Jaja det går bra att lyncha mig imorgon om jag inte blir käk om det är det ni tror!
det är en av mina tankar jag haft ett par dagar
Är det två i lyan så tror jag Killa kan vara ond faktiskt
Min toppkandidat:
jag tror inte att Fio är god i vart fall
Det har inte känts så med tanke på hur hon lagt sina inlägg i vart fall
jag ville ju inte skrika innan det behövdes? Men har ju banne mig försökt framhäva att jag trodde Lobelia kunde vara god i flera dagar faktiskt?? (fortfarande fritt fram att misstänka mig för det!)Fast nån tydlighet i varför du tror det kom först precis innan DL.
jag ville ju inte skrika innan det behövdes? Men har ju banne mig försökt framhäva att jag trodde Lobelia kunde vara god i flera dagar faktiskt?? (fortfarande fritt fram att misstänka mig för det!)
Jag tyckte verkligen att det inte stämde överrens med hur en ond Lobelia spelar- även om jag visst höll med om att det såg graverande ut!
jo och den skulle hon nog inte skrivit så om hon vore ond-eller hur?Ja, fast tydlighet precis innan DL är ju ganska lägligt om man ändå vill att den ska bli lynchad.
Och en förklaring till varför hon inte spelade som hon brukar skrev hon ju själv.
ja det kan jag ju fatta att du tror - men jag tyckte nog jag var väääldigt tydlig redan igår att jag hade ett annat scenario i huvudet vad det gäller Lobelia? du frågade ju tom mig om det ?Ja, fast tydlighet precis innan DL är ju ganska lägligt om man ändå vill att den ska bli lynchad.