Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Pust, ingen ängel i alla fall men en bybo. Blir dock misstänksam mot Q4, om hon visste att Lobelia är god så är det ju väldigt smidigt att påpeka det lite fint och se jäkligt god ut O_o

Uppdatering!

Det var dags att kasta ut ännu en ur tävlingen och spekulationerna gick höga om pakter, lögner, kärlek och en drös riktigt tv-drama. Stackars Lobelia fann sig stå utan partner och fick packa väskan, men å andra sidan hade det ändå regnat hela dagen på "paradisön" och Lobelia kände sig rätt nöjd i första klass på flyget hem.

Lobelia var paradisdeltagare/bybo
oki fel roll då men absolut att jag trodde verkligen på att Lobelia var god!
Fritt fram att misstänka mig för det!

Pust, ingen ängel i alla fall men en bybo. Blir dock misstänksam mot Q4, om hon visste att Lobelia är god så är det ju väldigt smidigt att påpeka det lite fint och se jäkligt god ut O_o
ja absolut - som jag skrev fritt fram att misstänka mig för det!
Jag är mer misstänksam mot fio jag! Och till viss mån dig och även Killaloe
jag höll på att glömma IdahoeO_o och hedinn?

Varför är jag den enda goda i leken jag vet om - dag 6?? :arghh:
Jaja

Dag 5
fio röstar på Lobelia
Lobelia röstar på fio
Hedinn röstar på Lobelia
Idahoe röstar på Lobelia
quarter4ever röstar på fio
Killaloe röstar på Lobelia
Niyama röstar på Lobelia

La till min röst (har blivit för lat för tider).

ja absolut - som jag skrev fritt fram att misstänka mig för det!
Jag är mer misstänksam mot fio jag! Och till viss mån dig och även Killaloe
jag höll på att glömma IdahoeO_o och hedinn?

Varför är jag den enda goda i leken jag vet om - dag 6?? :arghh:
Jaja

Jag har ingen aning nu. Har de satsat på att ge Killa superalibi? Visserligen kan jag tänka mig typ alla andra som ulvar, så det är inte så jättekonstigt. Lyan med hjälp av Lobelia själv lyckades ju verkligen få alla spår att peka mot henne.

och vadå lite smidigt påpeka det???!
Jag har väl för farao nästan skrikit det? Visst fel på rollen . Men att skriva det så in absurdum som jag gjort i flera dagar, och vara ond O_o
Jaja det går bra att lyncha mig imorgon om jag inte blir käk om det är det ni tror!

:eek::meh:
Okej, sorry att jag hängt efter dig Lobelia men alltså du spelade skumt...

Okej då måste jag nog tänka om helt känner jag och gå igenom från början. :crazy:
Det är inget jag orkar ikväll så om jag överlever ska jag försöka göra det imorgon. Ska dock på "utvecklingsdag" :meh: hela dagen imorgon så kommer ha dåligt med tid tyvärr.

Har de satsat på att ge Killa superalibi?
det är en av mina tankar jag haft ett par dagar
Är det två i lyan så tror jag Killa kan vara ond faktiskt
Min toppkandidat:
jag tror inte att Fio är god i vart fall
Det har inte känts så med tanke på hur hon lagt sina inlägg i vart fall

och vadå lite smidigt påpeka det???!
Jag har väl för farao nästan skrikit det? Visst fel på rollen . Men att skriva det så in absurdum som jag gjort i flera dagar, och vara ond O_o
Jaja det går bra att lyncha mig imorgon om jag inte blir käk om det är det ni tror!
Fast nån tydlighet i varför du tror det kom först precis innan DL.

det är en av mina tankar jag haft ett par dagar
Är det två i lyan så tror jag Killa kan vara ond faktiskt
Min toppkandidat:
jag tror inte att Fio är god i vart fall
Det har inte känts så med tanke på hur hon lagt sina inlägg i vart fall

Mm fio kan höra hemma där. Men jag har ingen aning, jag hade rätt om två ulvar, förvänta er inte att jag ska klara av nåt mer för det var redan över min förmåga :laugh:

Fast nån tydlighet i varför du tror det kom först precis innan DL.
jag ville ju inte skrika innan det behövdes? Men har ju banne mig försökt framhäva att jag trodde Lobelia kunde vara god i flera dagar faktiskt?? (fortfarande fritt fram att misstänka mig för det!)
Jag tyckte verkligen att det inte stämde överrens med hur en ond Lobelia spelar- även om jag visst höll med om att det såg graverande ut!

jag ville ju inte skrika innan det behövdes? Men har ju banne mig försökt framhäva att jag trodde Lobelia kunde vara god i flera dagar faktiskt?? (fortfarande fritt fram att misstänka mig för det!)
Jag tyckte verkligen att det inte stämde överrens med hur en ond Lobelia spelar- även om jag visst höll med om att det såg graverande ut!

Ja, fast tydlighet precis innan DL är ju ganska lägligt om man ändå vill att den ska bli lynchad.

Och en förklaring till varför hon inte spelade som hon brukar skrev hon ju själv.

Ja, fast tydlighet precis innan DL är ju ganska lägligt om man ändå vill att den ska bli lynchad.
ja det kan jag ju fatta att du tror - men jag tyckte nog jag var väääldigt tydlig redan igår att jag hade ett annat scenario i huvudet vad det gäller Lobelia? du frågade ju tom mig om det ?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka